5/5 - (3 امتیاز)

پارتیشن سازی در تهران | ارائه خدمات در سراسر تهران

قاصدک چوب، بزرگترین تولید کننده انواع پارتیشن اداری، پارتیشن خانگی و.. با بیش از 30 سال سابقه در زمینه چوب در تهران، می‌باشد و هدف ما، ارائه‌ی پروژه‌ای مطابق با سلیقه شما می‌باشد پس جهت سفارش پارتیشن چوبی، پارتیشن شیشه‌ای، پارتیشن ادری، پارتیشن خانگی و.. می‌توانید با شماره تلفن 09358101607 تماس حاصل فرمایید. قاصدک چوب، برای مشتریانی که به قاصدک، اعتماد کرده‌اند، خدماتی بخصوص از قبیل طراحی رایگان پروژه، بازدید از مکان موردنظر، ده سال گارانتی بی قید و شرط برای پارتیشن های اداری و پارتیشن های خانگی ارائه کرده است که این خدمات را به صورت هدیه، به آنها می‌دهد.

پارتیشن چیست؟

پارتیشن یک کلمه لاتین به معنی تقسیم بندی یا جداسازی کردن است. پارتیشن بندی اداری ییا جداسازی مکان های اداری، عملیاتی است که طی آن، فضای کاری شما، به چندین قسمت مختلف تقسیم می‌شود. این تقسیم بندی می‌تواند در هر راستایی باشد برای مثال هم میتواند برای ایجاد فضای شخصصی برای کارمندانتان باشد و هم می‌تواند برای ساخت چندین اتاق برای دسته بندی کار (مثل اتاق بایگانی، اتاق استراحت، اتاق کنفرانس و…) باشد.

ارتفاع و نوع پارتیشن‌ها، به دلخواه شما خواهد. می‌توانیدارتفاع پارتیشن‌هارا از زمین تا سقف ادامه دهید یا حتی از آن برای جداسازی میز کارمندهایتان استفاده کنید تا برای آنها فضای نسبتا خصوصی‌ای ایجاد کنید. همچنین پارتیشن‌ها در دونوع ثابت و متحرک هستند که شما می‌توانید جهت دریافت پیش نمایش انواع پارتیشن‌ها، با شماره تلفن 09358101607 تماس حاصل فرمایید. همچنین پارتیشن‌ها قابل جابجایی هستند یعنی شما پس از نصب پارتیشن، اگر نیازمند تغییر دکور یا تغییر مکان خود هستید تنها کافیست برای جابجایی آنها اقدام کنید برخلاف دیوارها که برای تغییر دکوراسیون و… شما نیازمند صرف هزینه‌ی زیاد خواهید بود.

پارتیشن بندی یک مکان، برای نظم دادن به آن مکان، تقسیم بندی یک مکان برای چندین نفر، استفاده بهینه از مکان مورد نظر و… صورت می‌گیرد. این اققدام سبب زیباتر شدن طراحی داخلی مکان موردنظر و بزرگتر شدن آن می‌شود و همچنین شما می‌توانید از حداکثر مکتن خود، استفاده کنید. قبل از پارتیشن‌ها، از دیوار گچی برای جداسازی و تقسیم بندی یک مکان، استفقاده می‌گردید اما با پیشرفت در صنعت ساخت و ساز و صنعت چوب، پارتیشن‌های چوبی و پارتیشن های شیشه‌ای، جایگزین دیوارهای گچی شده‌اند که مزایای بسیار بیشتری نسبت به دیوارهای گچی داشته اند. برای مثال:

پارتیشن‌ها برخلاف دیوار گچی، به راحتی قابل جابجایی هستند.

پارتیشن‎ها، ظاهر زیباتر و شیک تری نسبت به دیوار گچ دارند.

پارتیشن‌ها، به راحتی و سرعت بیشتری قابل ساخت هستند و همچنین تمیز ترهستند.

پارتیشن سازی در تهران
چرا پارتیشن؟

تیم قاصدک چوب از زمان طراحی تا تحویل پارتیشن‌ها، همراه شماست تا شما بتوانید بهترین پارتیشن را برای خانه یا فضای اداری خود، آماده کنید.

زمانی که وارد یک اداره می‌شوید، اولین چیزی که توجه شمارا در آن اداره جلب میکند، چیست؟ به طور حتم، دکوراسیون آن اداره می‌باشد پس دکوراسیون، بیشترین تاثیر را حداقل در اولین برخورد دارد. همچنین همکاری با یک تیم خبره نیز به شما کمک خواهد کرد تا از مکان خود، به بهترین نحو استفاده کنید زیرا طراحی، یک مسئله مهم است و نکات زیادی دارد.

برای مثال استفاده زیاد از پارتیشن، باعث دلگیر شدن فضا می‌شود و راندمان کاری را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهد همچنین رنگ بندی تم پارتیشن‌ها نسبت به زمینه شغلی شما، بسیار مهم واقع شده است. مسائل دیگری مانند موع میزها، تعداد مبلمان، تعداد کارمندان، نور فضا و…. نیز بسیار تاثیر گذار است که کارشناسان قاصدک، به شما کمک خواهد کرد تا در کمترین زمان، بهترین نتیجه را بگیرید.

پارتیشن چوبی
انواع پارتیشن چیست؟

پارتیشن‌های اداری و خانگی با توجه به نوع و جنس خود به چندین دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه، به بررسی انواع پارتیشن‌ها خواهیم پرداخت.

پارتیشن اداری شیشه‌ای: پارتیشن شیشه‌ای، پرطرفدار ترین نوع پارتیشن برای مکان‌های اداری می‌باشد که شما می‌توانید آن را در سایزها وقدهای دلخواهتان، با توجه به کارایی آن برای خود، سفارش دهید. پارتیشن‌های شیشه‌ای به دو دسته تقسیم می‌شوند.

دسته اول، پارتیشن‌های تک جداره هستند. پارتیشن‌های تک جداره معمولا فقط برای نما، کاربرد دارد.

دسته دوم، پارتیشن‌های دو جداره هستند. پارتیشن‌های دوجداره از پارتیشن‌های تک جداره گران‌تر هستند و ترکیبی از ام دی اف و شیشه هستند که علاوه بر زیبا سازی محیط کارمندی شما، آن را به یک مکان بهتر برای کارمندانتان، تبدیل می‌کند. همچنین این پارتیشن‌ها بسیار رایج تر از پارتیشن‌های دسته اول هستند و از کانسپت کدرن‌تری، برخوردار است.

پارتیشن اداری ام دی اف: بعد از شیشه، دومین متریالی که در ساخت کابینت، بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد، متریال ام دی اف می‌باشد. این پارتیشن‌ها مناسب مکان‌هایی هستند که رفت و آمد اداری در آن بسیار زیاد می‌باشد زیرا که بسیار مقاوم‌تر از شیشه هستند مانند پارتیشن اداری بانک، پارتیشن اداری مطب، پارتیشن اداری دندانپزشکی و..

پارتیشن‌های اداری ام دی اف، به دو دسته دوجداره و تک جداره، تقسیم می‌شوند.

دسته اول: پارتیشن اداری ام دی اف تک جداره: این پارتیشن‌ها بعد از پارتیشن چوبی بسیار پرطرفدار هستند و ام دی اف مصرفی از این پارتیشن‌ها، ورق 16 میلی متری می‌باشد.

دسته دوم: پارتیشن اداری ام دی اف دو جداره: این پارتیشن‌ها، بصورت دو جداره ساخته شده است که تا حدود هشتاد درصد، عایق صدا است. انتخاب بین پارتیشن چوبی و پارتیشن شیشه‌ای، به خود شما و البته تا حدودی به مکان شما نیز بستگی دارد. همچنین خوب است بدانید پارتیشن اداری ام دی اف دو جداره به دلیل داشتن تنوع رنگ بالا، قیمت مناسب، ابعاد مختلف، سهولت در اجرای طرح، شکل پذیری آسان و…. بسیار پرطرفدار بوده است.

پارتیشن اداری
چرا باید از پارتیشن ادرای استفاده کرد؟

پارتیشن‌های اداری، مزیت های بسیار زیادی دارد که باعث می‌شود اغلب کارفرمایان، از آن استفاده کنند. برای مثال

  1. با پارتیشن ادری، شما می‌توانید فضای اداری و فضای کار خصوصی برای کارمندان خود، ایجاد کنید.
  2. فضای خصوصی باعث ایجاد امنیت بیشتری برای یک سری از کارمندانی که نیازمند تمرکز بیشتری هستند، خواهند شد.
  3. فراهیم اتاق‌های جداگانه برای کارمندان تا حد زیادی دشوار است پس با استفاده از پارتیشن ادری، شما می‌توانید حداقل یک فضای کاری خصوصی همانند یک دفتر شخصی را برای کارمندان فراهم کنید.
  4. با پارتیشن بندی اداری، می‌توانید فضای ساکت تری برای کارمندان خود، فراهم کنید تا آنان بتئانند بدون مزاحمت و سر و صدا به کارهای خود، بپردازند.
پارتیشن خانگی
جابجایی پارتیشن اداری دفتر کار، چگونه است؟

شاید با خود بگوید “پارتیشن اداری دیگر چه کاریست؟ خب از دیوار استفاده خواهم کرد.” ولی در اشتباه هستید.

  1. ابتدا در نظز داشته باشید هزینه دیوار گچی، بسیار بیشتر از پارتیشن خواهد بود.
  2. ساخت دیوار بسیار زمان‌بر تر خواهد بود و تا مدتی به فضای کاری شما، حالتی نامرتب خواهد داد.
  3. دیوار گچی، ساکن است و شما هنگام تغیر دکوراسیون، به مشکل اساسی‌ای برخواهید خورد.
  4. اگر بخواهید محل کار را عوض کنید، هزینه‌هایی که بابت دیوار گچی کرده اید، رفته محسوب می‌شود.

در صورت که پارتیشن اداری، اینگونه نمی‌باشد. نصب آن در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و فضای نا مرتبی به محل کار شما، نمی‌دهد همچنین قابلیت حمل و نقل و جابجایی دارد همچنین بسیار مقرون به صرفه تر از دیوار گچی می‌باشد. همچنین پارتیشن اداری سبب می‌شود تا دفترتان، زیابیی بصری به خود بگیرد و از حالت بی روح دفتر کار با دیوار گچی، خارج می‌شود.

مزایای پارتیشن اداری چیست؟

همانطور که تا به الان دریافتید، پارتیشن از لحاظ لغوی به معنای تقسیم بندی است.یعنی با پارتیشن اداری، می‌توانید دفتر کاری خود را به چندین قسمت متفاوت تقسیم کنید تا برای کارمندان خود، مکان خصوصی تعریف کنید البته راه های دیگری نیز برای تعریف مکان خصوصی برای کارمندانتان نیز می‌باشد (مانند دیوار) که پارتیشن از همه آنها به صرفه‌تر و شیک تر است. همچنین شما می‌توانید ارتفاع پارتیشن خود را افزایش ییا کاهش دهید و حتی آن را جابجا کنید.

چگونه بهترین پارتیشن را برای مکان خود، انتخاب کنم؟
  1. ابتدا با توجه به نکات ذکر شده در بالا، موقعیت مکانی خود را کامل از همه نظر مانند متراژ، مساحت، نورگیری، رفت و آمد و… را در نظر بگیرید و بهترین سبک و جنس را انتخاب نمایید.
  2. سپس همه معایب و مزایا را برای پارتیشن در نظر بگیرید و سعی کنید برخی از انتخابات خود را حذف کنید.
  3. برای طرح روی پارتیشن خود، دنبال طرحی باشید که هم دوست دارید و هم به هارمونی محل کاری شما، بخورد.
  4. سعی کنید یک پارتیشن ساز حرفه‌ای پیدا کنید تا فایل گرافیکی متناسب با سلیقه شما را برایتان پیاده سازی کند.
  5. برای ساخت پارتیشن فوق العاده‌ی خود اقدام کنید و از یک تیم حرفه‌ای مثل ما درخواست ارائه خدمات کنید.

یا بجای طی کردن این پرسه طولانی، می‌توانید با شماره تلفن 09358101607 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شمارا برای انتخاب بهترین پارتیشن، بصورت رایگان راهنمایی کنند.

مراحل پارتیشن بندی محیط اداری و خانگی چگونه است؟
  1. بازدید اولیه: بازدید اولیه، مرحله اولیست که باید انجام شود. این مرحله برای اندازه گیری متراژ می‌باشد که در این مرحله، اندازه پارتیشن و نوع آن، مشخص خواهد شد. در این مرحله باید تعداد کارمندان، نوع رفت و آمد، چینش و… مطرح شود.
  2. طراحی پارتیشن: در این بخش، طراخی پارتیشن، طراحی گرافیکی، نقش روی پارتیشن و… مشخص می‌شود و شما نمای گرافیکی از پارتیشن خود، خواهید دید.
  3. تائید طراحی و انتخاب رنگ: در این مرحله، پس از تائید رنگ ام دی اف، نقش و نگار روی پارتیشن، تعداد درب، تعداد پنجره، نوع، سایز، اندازه و… توسط شما، قیمت برآورد می‌شود و به شما اعلام می‌گردد
  4. نصب پارتیشن: پس از چک کردن نهایی، پارتیشن شما پس از زمانی که شما تائید کردید، تساخته و به شما تحویل می‌گردد.
پارتیشن شیشه ای
سوالات متداول

پارتیشن چیست؟ پارتیشن نوعی دیوار کاذب است که فضای اداری، فضای خانه و.. را به چند قسمت مجزا، تقسیم می‌کند.

پارتیشن‌ها، چند نوع دارند؟ پارتیشن‌ها چندین دسته مختلف دارند که رایج‌ترین آنها، پارتیشن شیشه‌ای و پارتیشن ام دی اف، می‌باشد.

پارتیشن ادری چه مزایایی دارد؟ پارتیشن‌های اداری سبک، قابل جاببجایی، طول عمر بالا، مقرون به صرفه، عایق صدا و… می‌باشند.

هزینه پارتیشن بندی اداری، به چه صورت است؟ هزینه پارتیشن بندی اداری، به عوامل مختلفی مانند اندازه، نوع متریال و… بستگی دارد. جهت دریافت هزینه مییتوانید با شماره تلفن 091358101607 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی مرتبط

پارتیشن سازی در تهران، پارتیشن بندی اداری، پارتیشن بندی، پارتیشن سازی، پارتیشن سازی در شریعتی، پارتیشن سازی در قلهک، پارتیشن سازی در ولیعصر، پارتیشن سازی در زعفرانیه، پارتیشن سازی در پاسداران، پارتیشن سازی در قیطریه، پارتیشن سازی در اختیاریه، پارتیشن سازی در اندرزگو، پارتیشن سازی در جردن، پارتیشن سازی در پیروزی، پارتیشن سازی در نارمک، پارتیشن سازی در آرژانتین، پارتیشن سازی در مینی سیتی، پارتیشن سازی در سهروردی، پارتیشن سازی در اتابک، پارتیشن سازی در منیریه، پارتیشن سازی در شمس آباد، پارتیشن سازی در پرند، پارتیشن سازی در دماوند، پارتیشن سازی در کرج، پارتیشن سازی در البرز، پارتیشن سازی در شهرک غرب، پارتیشن سازی در اکباتان، پارتیشن سازی در ستارخان، شهر زیبا، پارتیشن سازی در اوین، پارتیشن سازی در صادقیه، پارتیشن سازی در سعادت آباد

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟