5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر پکیج در سراسر تهران | سرویس پکیج و تعمیر پکیج

ارائه خدمات پکیج با کد مجاز نمایندگی 951004 | محصول خود را به دستان امن ما، بسپارید.
تعمیر پکیج در تهران

قاصدک تعمیر، معتبر ترین مرکز تعمیرات محصولات گرمایشی و سرمایشی در تهران می‌باشد. خدماتی که قاصدک تعمیر ارائه می‌دهد، سراسر تهران را در بر می‌گیرد. تعمیرات پکیج در دسته فعالیت‌های گرمایشی میباشد و از آنجا که پکیج، وسیله ای بسیار حساس است، تکنسین‌های ما در این زمینه، کادری با تجربه و با دقت هستند که می‌توانند دستگاه شمارا در سریع ترین زمان ممکن، تعمیر و سرویس کند.

قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج در سراسر تهران، با ارائه خدماتی از قبیل تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج لورچ، تعمیر پکیج بوتان، تعمیر پکیج ایساتیس، تعمیر پکیج بوش، تعمیر پکیج فرولی و…. جهت کسب رضایت شما مشتریان، فعالیت می‌کند.

پکیج، سیستمی برای تامین آب گرم خانه‌ها، مراکز تجاری، اداری و… می‌باشد که بدون دردسر و کثیفی زیادی، آب گرم تولید می‌کند. همچنین پکیج‌ها علاوه بر گرم کردن آب، کاربردهای دیگری نیز دارد برای مثل بالا بردن دمای یک محیط مسکونی، اداری و… همچنین این وسیله ارزشمند، نیازمند مراقبت های دوره ای و منظم می‌باشد و این دوره زمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که با کارشناسی پکیج شما، زماان به شما اعلام خواهد شد.

پکیج ها ابتدایی ترین نیاز های انسان را فراهیم میکند برای مثال آب گرم برای استحمام و… همچنین این دستگاه بسیار بهینه تر و کم هزینه تر از سوخت‎های فسیلی و موتور خانه‌ها میباشد. هم به اندازه سوخت های فسیلی به محیط زیست، صدمه نمی‌زنند و هم به اندازه‌ی موتورخانه‌ها، جا گیر نیستند.

افتخار ارائه خدمات به مشتریان

ویژگی‌های قاصدک تعمیر که آن را نسبت به باقی مراکز، تمایز می‌دهد.

  1. ارائه 36 ماه گارانتی، پس از تعمیر دستگاه: قاصدک تعمیر، به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز ایران رادیاتور، قادر به گارانتی قطعه یا دستگاه شما پس از ارائه خدمات تعمیر و یا نصب دستگاه ایران رادیاتور شما، به مدت 36 ماه – سه سال می‌باشد. درصورت که طی این 36 ماه دستگاه شما با مشکل مواجه شود، قاصدک تعمیر برای تعمیر دستگاه ایران رادیاتور شما به صورت رایگان اقدام خواند کرد.
  2. تعمیر دستگاه در منزل: برخلاف گذشته یا حال برخی از مراکز خدماتی، قاصدک تعمیر خدمات تعمیر دستگاه شمارا در محل، ارائه می‌کند. تکنسین‌ها و کارشناسان قاصدک، تمامی لوازم موردنظر جهت تعمیر دستگاه شما در منزل را به همراه دارد و تا حد امکان، مشکلات محصولات شما در خانه برطرف خواهند شد و فقط در صورتی که مشکل دستگاه شما خیلی حاد باشد، فقط قطعه معیوب به تعمیرگاه مرکزی فرستاده خواهد شد.
  3. تایم کاری انعطاف پذیر و تعیین شده توسط مشتری: پس از اینکه شما جهت تعمیر دستگاه خود با شماره تلفن 09358101607 تماس گرفتید و فرآیند ثب سفارش را پشت سر گذاشتید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و زمان را با شما هماهنگ خواهند کرد و در زمان تعیین شده برای تعمیرات دستگاه شما، اقدام خواهند نمود.
  4. ارائه خدمات با بالاترین سرعت ممکن: قاصدک تعمیر، دارای شعب های مختلفی در سراسر تهران می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا در هرکجای تهران باشید، در سریع ترین حالت ممکن از خدمات قاصدک بهره ببرید. علاوه براین، کارشناسان قاصدک تعمیر، با داشتن سابقه‌ها و تجربه‌های طولانی مدت، سریع ترین خدمات، سریع ترین عیب یابی و در سریع ترین حالت ممکن دستگاه شمارا تعمیر خواهند کرد.
  5. تعویض قطعات فقط در صورت نیاز و با قطعات اورجینال: قاصدک تعمیر، به فکر کاهش هزینه و کسب رضایت مشتریان خود بوده است و تعمیر قطعات دستگاه را نسبت به تعویض آنها اولویت قرار داده است. در این صورت تا حد امکان در هزینه های شما صرف جویی خواهد شد و شما کمترین هزینه ممکن را متحول خواهید شد.
  6. داشتن کادر فنی آموزش دیده شده و با تجربه: قاصدک تعمیر با داشتن سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه ارائه خدمات تعمیر، نصب و… محصولات بوش، ایران رادیاتور، سامسونگ و… یکی از با سابقه ترین و متخصص ترین استارت آپ خدماتی در سراسر ایران می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت از تعمیر دستگاه خود، از دستگاه خود استفاده کنید.
  7. ارائه خدمات 24 ساعته حتی در ایام تعطیل: قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در سراسر تهران، موظف به ارائه خدمات به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل و کسب رضایت مشتریان این برند است. پس در صورت که نیازمند خدمات ایران رادیاتور هستید، بدوت توجه به زمان، با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.
  8. قیمت معقول و برابر با نرخ اتحادیه: تعرفه‌هایی که قاصدک تعمیر به عنوان هزینه‌های شما ارائه می‌کند، کمترین حالات هزینه‌ها و مطابق با نرخ اتحادیه می‌باشد. قاصدک تعمیر به عنوان یک نمایندگی مجاز، برخلاف باقی نمایندگان دروغین، تحت نظر اتحادیه فعالیت می‌کند.
09358101607
مشکلات رایج پکیج

چرا پکیج، روشن نمی‌شود؟

 

ممکن است آب درون مخزن، کم باشد. – برای رفع این مشکل، ابتدا شیر آب ورودی و فشار آب ورودی را چک نمایید. همچنین ممکن است دستگاه شما، نشتی داشته باشد و این نشتی باعث کاهش سطح آب پکیج و در نتیجه روشن نشدن آن، شود.

فششار گاز، کم است. – فشار کم گاز یا نبود گاز، سبب می‌شود تا پکیج روشن نشود. حتما شیر ورودی گاز به پکیج و فشار گاز ورودی را چک کنید و درصورت مشاهده هرگونه مشکلی، برای تعمیر آن، اقدام نمایید.

هوا در لوله‌های مدار پکیج – درصورتی که هوا در مدار پکیج شما وجود داشته باشد، ممکن است پکیج شما روشن نشود. لوله‌ها، اتصالات و رادیاتورهارا هواگیری نمایید. در صورتی که هواگیری پکیج را بلد نیستید، می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را برای هواگیری پکیج، ثبت نمایید.

مسدود شدن مدار گرمایشی پکیج – زمانی که مدار گرمایشی پکیج – اتصالات پکیج – دچار مسدودیت شود که این مسدودیت باعث روشن نشدن پکیج می‌شود. مواردی مانند رسوبات در رادیاتورها و… می‌تواند باعث این مسدودیت شود. در چنین شرایطی باید برای رسوب گیری پکیج، اقدام نمایید.

چرا رادیاتورها، گرم نمی‌شود؟

ممکن است هوا در لوله‌های مدار پکیج وجود داشته باشد. همانطور که در بالا گفته شد، وجود هوا در مدار پکیج باعث روشن نشدن آن خواهد شد و در نتیجه، رادیاتورها سرد خواهد ماند. برای رفع این مشکل، باید برای هواگیری پکیج ایران رادیاتور اقدام نمایید.

فشار بار دستگاه تنظیم نیست. – زمانی که عدد روی فشار بار، از 1.5 کمتر باشد، رادیاتورها، گرم نخواهد شد. برای تنظیم فشار بار پکیج خود، از قطعه‌ای به نام شیر پرکن که در زیر پکیج قرار دارد، استفاده کنید و آن را روی 1.5 یا کمی بیشتر، تنظیم نمایید.

خراب بودن ترموستات حد – وظیفه‌ی ترموستات حد، تنظیم آب مصرفی دستگاه است. اگر اختلالی در این قطعه به وجود آید، تنظیمات دمای دستگاه، بهم ریخته خواهد شد و زمانی که دمای آب به 105 تا 110 درجه سلسیوس برسد، دستگاه به طور خودکار، آب به رادیاتورهارا قطع خواهد کرد.

رسوب گرفتن رادیاتورها –  رسوب گرفتن رادیاتورها از دسته مواردی است که سبب گرم نشدن رادیاتورها می‌شود. رسوب گرفتن رادیاتورها سبب بسته شدن مسیر مدار خواهد شد. جرم‌ها و رسوبات سبب گرم نشدن رادیاتورها خواهد شد و شما باید حداقل سالی یک بار برای جرم گیری پکیج خود، اقدام نمایید.

09358101607

چرا پکیج، انفجاری روشن می شود؟

اگر دستگاه پکیج شما نیز انفجاری روشن می‌شود، بهتر است برخی از موارد را چک و مورد بررسی قرار دهید. این رخداد معمولا به دلیل فشار زیاد گاز ورودی به پکیج رخ می‌دهد و برای رفع کردن آن، فشار گاز ورودی به پکیج را مورد بررسی قرار دهید. اگر همچنان مشکلتان پابرجا بود، بهتر است سراغ موارد بعدی بروید.

ممکن است شعله یا شمعک دستگاهتان، خراب بوده باشد و یا تنظیم نشده باشد. بهتر است ابتدا شمعک پکیج را شعله پکیج را مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده خرابی، آن را تعمیر و یا شمعک یا شعله را به کل، تعویض نمایید.

همچنین خرابی برخی از موارد مانند دودکش، کثیفی قطعه الکترود جرقه زن، تنظیم نبودن الکترود جرقه زن، مسدود بودن دودکش و… می‌تواند بااعث انفجاری روشن شدن پکیج شود پس حتما الکترود جرقه زن و دودکش را چک نمایید و از تمیز بودن آنها، اطمینان حاصلل نمایید.

در ادامه باید بدانید استفاده از قطعات نادرست نیز باعث رخدادن چنین اتفاقاتی نیز می‌شود. برای مثال اگر از قطعات، نازل، ژیگلور و… گاز شهری به جای گاز مایع استفاده کردیده باشید، پکیج شما انفجاری روشن خواهد شد.

چرا دمای آب خروجی پکیج، بسیار بالا رفته است؟

دمای آب خروجی پکیج بوتان، به دلایل مختلفی بالا می‌رود که در ادامه، به بررسی دقیق آنها، پرداخته شده است. آن را با دقت بخوانید و برای عیب یابی پکیج خود، اقدام نمایید.

 

وجود هوا در سیستم پکیج مانند وجود هوا در پمپ پکیج وجود هوا در پکیج، باعث به وجود آمدن یک فضای خالی بین محور پروانه پمپ می‌شود و در نتیجه آب به خوبی در مدار، نمی‌چرخد و دمای آب مصرفی، بالا می‌رود. برای رفع این مشکل، معمولا یک قطعه به نام ایرونت روی پکیج نصب می‌شود در صورتی که این قطعه روی پکیج شما نصب نیست، برای تهیه آن و نصب آن، اقدام نمایید.

اختلال در پمپ پکیج: یکی دیگر از شایع ترین دلایل بالا رفتن دمای آب پکیج، هرگونه اختلال در عملکرد پکیج می‌باشد. به عبارتی دیگر، اگر فشار بار پکیج بیشتر از حد طبیعی آن یعنی یک و نیم باشد و دستگاه ارور افزایش دمارا نشان دهد، یعنی پمپ پکیج شما، دچار مشکل شده است و باید برای عیب یابی آن اقدام نمایید. در چنین شرایطی، معمولا آب گردش خوبی در پکیج ندارد و این اختلال در گردش، باعث بالا رفتن دمای پکیج می‌شود.

رسوب گرفتن مبدل پکیج: رسوب گیرری مبدل پکیج، دلیلی است که معمولا دمای آب پکیج بوتان، در آن بالا می‌رود. آب های سخت، دارای یون های منیزیم و کلسیم هستند که این آب ها بعد از مدتی، رسوب می‌دهد و این رسوب‌ها به مرور زمان، در مبدل پکیج انباشته می‌شود و سبب ایجاد اختلال در دمای آب مصرفی یا خروجی پکیج می‌شود و دمای آب، از حد استاندارد بالاتر می‌رود. برای رفع رسوب مبدل پکیج باید برای رسوب زدایی پکیج و اسید شویی پکیج اقدام نمایید.

یکسره شدت فلوسوئیچ پکیج: فلوسوئیچ پکیج برا یکیج، مانند یک کلید باز و بسته عمل می‌کند و یکسره شدن این قطعه مهم سبب افزایش دمای پکیج و داغ شدن بیش از حد پکیج، می‌شود. عملکرد این قطعه به گونه‌ای است که در صورت یکسره شدن این قطعه، فلوسوئیچ باز می‌ماند و اختلالی در عملکرد برد به وجود می‌آورد که در چنین شرایطی، دمای آب مصرفی تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

در صورتی که مشکل پکیج تان برطرف نشد، می‌توانید با شماره تماس 09123585814 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان قاصدک تعمیر برای رفع مشکل برد پکیج شما و داغ شدن بیش از حد شما، اقدام نمایند.

سرویس پکیج بوتان در رباط کریم
09358101607

چرا پکیج، افت فشار دارد؟

اگر پکیج شما، افت فشار دارد و شمارا نگران کرده است، بهتر است قبل از تماس گرفتن با نماندگی تعمیر پکیج، مواردی را که در ادامه ذکر کرده ایم را بررسی کنید و در صورتی که مشکلتان حل نشد، با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما جهت تعمیر پکیج شما، اقدام نمایند.

ممکن است در مدار بسته پکیج شما نشتی وجود داشته باشد. یکی از رایج ترین دلایل افت فشار در پکیج، وجود نشتی در سیستم داخلی پکیج است. مهم نیست مقدار نشتی پکیج شما چقدر است، در نهایت وجود کوچکترین نشتی در پکیج باعث افت فشار می‌شود. برای رفع مشکل افت فشار پکیج، تمامی اتصالات، شیرهای ورودی، شیرهای خروجی و… را بررسی کنید تا نشتی پکیج شما، از بین برود.

یکی دیگر از رایج ترین دلایل افت فشار پکیج، سوراخ شدن منبع انبساط است.  زمانی که منبع پکیج شما، باد نداشته باشد، ممکن است فشار پکیج شما پایین بیاید. باد نداشتن فشار پکیج، معمولا به علت سوراخی منبع انبساط به وجود می‌آید و جالب است بدانید سوراخ بودن منبع انبساط پکیج، علاوه بر موجب پایین آمدن فشار پکیج شدن، باعث بالا رفتن آن نیز می‌شود.

علاوه بر سوراه بودن منبع انبساط پکیج، سوراخ بودن مبدل حرارتی پکیج نیز باعث کاهش فشار در پکیج می‌شود البته این مورد، مختص پکیج های تک مبدل می‌باشد زیرا پکیج های دو مبدله، مبدل دوم، مبدل اولیه را پوشش می‌دهد. اگر از پکیج تک مبدله استفاده می‌کنید، در کنار موراد بالا، مبدل پکیج را نیز چک کنید و برای تعویض یا تعمیر آن اقدام نمایید.

باز ماندن شیر پکیج، آخرین موردی می‌باشد که باید آن را مورد بررسی قرار دهید. همانطور که می‌دانید، شیر پر کن پکیج، قطعه‌ای است که در زیر پکیج قرار دارد و معمولا آبی یا مشکی است. این قطعه، وظیفه‌ی تغییر فشار پکیج را به صورت دستی دارد و باز ماندن این قطعه پس از تنظیم فشار یا هر دلیل دیگری، می‌تواند سبب کاهش فشار بار پکیج شود.

سرویس پکیج شامل چه خدماتی می‌شود؟

پیشگیری بهتر از درمان است! سرویس پکیج در این جمله، نقش پیشگیری و تعمیر پکیج نقش درمان را دارد. سرویس پکیج، فرآیندی است که طی آن، دستگاه شما یک چکاپ کامل را پشت سر می‌گذارد و سلامت آن باید تائیید شود درصورتی که دستگاه شما ایراد هایی داشت که بعدها منجر به ایجاد هزینه‌ی گزاف برای شما می‌شد، آن ایراد رفع و دستگاه شما به شما تحویل داده می‌شد.

سرویس پکیج دیواری، شامل خدماتی است زیر می‌باشد.

  • جلوگیری از انباشته شدن رسوب داخل پکیج و رادیاتورها
  • جلوگیری از وجود هوا داخل رادیاتورها و به طبع گرم نشدن کل رادیاتورها
  • جلوگیری از انباشته شدن جرم داخل ورودی آب و خروجی رادیاتورها
  • برطرف کردن مشکل تخلیه نشدن گاز به صورت کامل از هواکش پکیج
  • برطرف کردن افزایش نشتی پکیج به مرور زمان
  • تعمیر خراب شدن پرش سوئیچ هوا پکیج
  • تعمیر خرابی شیر تخلیه
09358101607

نکاتی مهم برای افزایش طول عمر پکیج

استفاده از تجهیزات گرمایشی مناسب – حتما نکات ایمنی را چک نمایید و از موارد قابل اشتعال در نزدیکی پکیج، دوری نمایید و از تهیویه مناسب، اسفاده کنید.

انتخاب دودکش مناسب – در صورت استفاده از دودکش نامناسب و یا غیر استاندارد، ممکن است پکیجتان، نشتی کند.

استفاده از ابزارهای سختی گیر پکیج – سختی گیر و رسوب زداهای پکیج، باعث می‌شود تا املاح مدنی در آب ورودی به دستگاه، کمترین آسیب ممکن را به پکیج بزند و پکیج، دیرتر رسوب بگیرد.

استفاده از ضد یخ برای جلوگیری از یخ زدگی سیستم – یخ زدگی سیستم پکیج می‌تواند باعث رخدادهایی در پکیج شود برای مثال، ممکن است که آب ورودی پکیج یا آب خروجی آن یخ بزند یا حتی رادیاتورها گرم نشود و…

مراقبت از پمپ با سیستم ضد گریپاژ – این وسیله به دستگاه شما کمک می‌کند تا هر 24 ساعت، درصورتی که گردش آب در پکیج شما وجود نداشته باشد، آب به گردش در بیاید زیرا اگر آب به گردش در نیاید، طی مدتی، پکیج شما آسیب خواهد دید.

تنظیم درجه آب با فشار مناسب – در اینصورت، احتمال اینکه نشتی آب در پکیج شما رخ دهد، به حداقل خواهد رسید.

تنظیم صحیح دمای رادیاتورها – بهترین دمای مناسب برای رادیاتورها، 30 الی 60 درجه سانتی گراد است که سعی کنید پکیج خود را، متناسب با دمای لازم خانه خود، تنظیم نمایید.

بررسی دوره ای فیلترها – این فیلتر نیز مانند ابزارهای سختی گیر پکیج عمل می‌کند و مانع ورود رسوبات به پکیج می‌شود. آن را حداقل هر سه ماه یک بار چک نمایید تا نیاز پکیج خود را به رسوب زدایی، کاهش دهید.

توجه به ورودی های برق و گاز پکیج – حتما برقی که به پکیج شما وارد می‌شود را چک کنید و مطمئین شوید از محافظ بر استفاده می‌کنید همچنین میزان و فشار گاز ورودی به پکیج را مورد بررسی قرار دهید.

خاموش کردن موقت پکیج به هنگام سفر – حتما در صورتی که می‌خواهید به هر دلیلی برای مدتی از پکیج خود استفاده نکنید، آن را خاموش نمایید تا پکیج، الکی کار نکند و کمی استراحت کند.

استفاده از تجهیزات گرمایشی مناسب – حتما نکات ایمنی را چک نمایید و از موارد قابل اشتعال در نزدیکی پکیج، دوری نمایید و از تهیویه مناسب، اسفاده کنید.

انتخاب دودکش مناسب – در صورت استفاده از دودکش نامناسب و یا غیر استاندارد، ممکن است پکیجتان، نشتی کند.

استفاده از ابزارهای سختی گیر پکیج – سختی گیر و رسوب زداهای پکیج، باعث می‌شود تا املاح مدنی در آب ورودی به دستگاه، کمترین آسیب ممکن را به پکیج بزند و پکیج، دیرتر رسوب بگیرد.

استفاده از ضد یخ برای جلوگیری از یخ زدگی سیستم – یخ زدگی سیستم پکیج می‌تواند باعث رخدادهایی در پکیج شود برای مثال، ممکن است که آب ورودی پکیج یا آب خروجی آن یخ بزند یا حتی رادیاتورها گرم نشود و…

مراقبت از پمپ با سیستم ضد گریپاژ – این وسیله به دستگاه شما کمک می‌کند تا هر 24 ساعت، درصورتی که گردش آب در پکیج شما وجود نداشته باشد، آب به گردش در بیاید زیرا اگر آب به گردش در نیاید، طی مدتی، پکیج شما آسیب خواهد دید.

تنظیم درجه آب با فشار مناسب – در اینصورت، احتمال اینکه نشتی آب در پکیج شما رخ دهد، به حداقل خواهد رسید.

تنظیم صحیح دمای رادیاتورها – بهترین دمای مناسب برای رادیاتورها، 30 الی 60 درجه سانتی گراد است که سعی کنید پکیج خود را، متناسب با دمای لازم خانه خود، تنظیم نمایید.

بررسی دوره ای فیلترها – این فیلتر نیز مانند ابزارهای سختی گیر پکیج عمل می‌کند و مانع ورود رسوبات به پکیج می‌شود. آن را حداقل هر سه ماه یک بار چک نمایید تا نیاز پکیج خود را به رسوب زدایی، کاهش دهید.

توجه به ورودی های برق و گاز پکیج – حتما برقی که به پکیج شما وارد می‌شود را چک کنید و مطمئین شوید از محافظ بر استفاده می‌کنید همچنین میزان و فشار گاز ورودی به پکیج را مورد بررسی قرار دهید.

خاموش کردن موقت پکیج به هنگام سفر – حتما در صورتی که می‌خواهید به هر دلیلی برای مدتی از پکیج خود استفاده نکنید، آن را خاموش نمایید تا پکیج، الکی کار نکند و کمی استراحت کند.

چرا پکیج، سر و صدای زیادی تولید می‌کند؟

همه‌ی پکیج‌‌ها به دلیل داشتن قطعاتی از قبیل موتور، پمپ، برد و… دارای سر و صدا می‌باشد همچنین ممکن است برخی از سر و صداهایی که می‌شنوید فقط سر و صدای جریان آب باشد.

ممکن است هنگام نصب، نصاب پکیج شما، آن را به صورت تراز و صحیح نصب نکرده باشد که این عملکرد، باعث تولید سر و صدای زیاد از پکیج شما خواهد شد.

وجود هوا در سیستم پکیج سبب می‌شود تا سر و صدای زیادی از پکیج خود، بشنوید. این سر و صدا، به مرور زمان اتفاق می‌افتد برای رفع این مشکل، باید پکیج خود را هواگیری کنید که برای هواگیری پکیج خود، می‌توانید از شیر هواگیری که در زیر پکیج قرار دارد، استفاده نمایید.

زمانی که فصول تغییر می‌کنند، به طبع آب ورودی به پکیج نیز تغییر می‌کند. برای مثال، زمانی که در زمستان، آب سرد وارد پکیج می‌شود، پکیج دچار انبساط و انقباض می‌شود در نتیجه پکیج ممکن است سر و صدای عجیبی بدهد.

 

امروزه بسیاری از افراد هستند که به جای استفاده از سوخت های فسیلی یا موتورخانه‌ها از پکیج دیواری یا پکیج زمینی استفاده می‌کنند زیرا فضای بسیار ناچیزی را اشغال می‌کنند و دردسترس تر از باقی روش‌ها برای گرم کردن یک مکان می‌باشد. برای افزایش طول عمر مفید این پکیج‌ها باید پکیج هارا بصورت دوره‌ای و مرتب سرویس کرد در غیر اینصورت ممکن است پکیج شما کمتر از آنچه که فکر می‌کنید با مشکل مواجه شود.

جهت تعمیر، سرویس، مشاوره رایگان، خرید قطعات یدکی و… پکیج یا آبگرمکن میتوانید با شماره تماس 09358101607 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا از فوری ترین سیستم خدماتی تعمیرات در ایران، بهره مند شوید..

09358101607
سوالات متداول

تعرفه تعمیرات بستگی به نوع خرابی شما، نوع خدماتی که دریافت کردید، نیازمندی دستگاه شما به قطعات و… بستگی دارد. این قیمت‌ها دچار نوساناتی است که نمی‌شود قیمت واحدی را برای آن اعلام کرد. پیشنهاد می‌شود برای استعلام قیمت با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا تعرفه تعمیر پکیج بوتان شمارا به شما اعلام نمایند.

تعمیرات پکیج، فرآیندی حساس است و طی آن، پکیج شما باید کامل مورد بررسی قرار گیرد. همچنین عملیات تعمیر ممکن است نیازمند قطعه شود که در چنین شرایطی ممکن است روند کار، طولانی‌تر گردد زیرا تامین قطعات، از شرکت صورت می‌گیرد ولی درصورتی که دستگاه شما تعمیر سنگینی نداشته باشد، ممکن است فرآیند تعمیرات شما حتی طی یک ساعت نیز پایان یابد.

قاصدک تعمیر، پس از سرویس پکیج و تعمیر پکیج، آن را به مدت 36 ماه گارانتی بی قید و شرط می‌کند. این گارانتی خیال شمارا از نمایندگی مجاز بودن قاصدک تعمیر، مطمئن خواهد کرد و شما مطمئن خواهید بود که دستگاه خود را به دستان امنی خواهید سپرد.

تمام خدماتی که قاصدک تعمیر به شما ارائه می‌کند، در محل انجام می‌گیرد و هیچ چیزی از محلی که شما انتخاب کردید خارج نمی‌گردد. همچنین شما می‌توانید حتی زمان تعمیر پکیج خود را خودتان انتخاب نمایید.

برای ثبت درخواست تعمیر پکیج خود در سراسر تهران، می‌توانید با شماره تماس مندرج شده در سایت یا 09358101607 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت نمایید.

کلمات کلیدی مرتبط با تعمیر پکیج

تعمیر پکیج در شمال تهران: تعمیر پکیج در ولنجک، تعمیر پکیج در شریعتی، تعمیر پکیج در تجریش، تعمیر پکیج در اقدسیه، تعمیر پکیج در فرشته، تعمیر پکیج در قیطریه، تعمیر پکیج در اندرزگو، تعمیر پکیج در درکه، تعمیر پکیج در ولیعصر، تعمیر پکیج در نیاوران، تعمیر پکیج در آجودانیه، تعمیر پکیج در ظفر، تعمیر پکیج در دیباجی، تعمیر پکیج در ظفر

تعمیر پکیج در غرب تهران: تعمیر پکیج در شهرک غرب، تعمیر پکیج در گیشا، تعمیر پکیج  در سعادت آباد، تعمیر پکیج در صادقیه،  تعمیر پکیج در پونک، تعمیر پکیج در مرزداران، تعمیر پکیج در ستارخان، تعمیر پکیج در شهر زیبا، تعمیر پکیج در کاشانی، تعمیر پکیج در اکباتان، تعمیر پکیج در چیتگر، تعمیر پکیج در درکه، تعمیر پکیج آیت الله کاشانی، تعمیر پکیج در اوین

تعمیر پکیج در تهران: تعمیر پکیج در رباط کریم، تعمیر پکیج در پرند، تعمیر پکیج در شهریار، تعمیر پکیج در اندیشه، تعمیر پکیج در اسلامشهر، تعمیر پکیج در شهر قدس، تعمیر پکیج در پردیس، تعمیر پکیج در نارمک، تعمیر پکیج در مطهری، تعمیر پکیج در پاسداران، تعمیر پکیج در هروی، تعمیر پکیج در منیریه

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟