5/5 - (3 امتیاز)
نمایندگی بوش سرویس در شهران

نمایندگی بوش سرویس در شهران

قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز بوش در شهران با بیش از بیست سال سابقه در زمینه تعمیرات، نصب، لوازم یدکی و سرویس محصولات بوش، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به مشتریان بوش اعلام می‌کند. قاصدک تعمیر به عنوان یک نمایندگی معتبر، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد که به آن نسبت به باقی مراکز، تمایز می‌بخشد. از این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ارائه گارانتی 36 ماهه پس از نصب و گارانتی 6 الی 36 ماهه پس از تعمیر محصولات بوش
  • تیم قاصدک تعمیر متشکل از یک کادر فنی مجرب و آموزش دیده با بیش از 20 سال سابقه می‌باشد.
  • جهت کسب رضایت مشتریان بوش، تمامی خدماتی که قاصدک تعمیر ارائه می‌کند، به صورت خدمات در منزل می‌باشد.
  • قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی مجاز بوش در شهران، آماده ارائه خدمات به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته، حتی در ایام تعطی می‌باشد.
  • تمامی هزینه‌های دریافتی قاصدک تعمیر جهت نصب، تعمیر، سرویس، لوازم یدکی بوش و… تحت نظر و مطابق با اتحادیه لوازم خانگی می‌باشد.
  • تمامی قطعاتی که قاصدک تعمیر از آن جهت تعمیر محصول شما استفاده می‌کند، همگی اورجینال هستند و تامین آنها از شرکت بوش صورت گرفته می‌گیرد.
  • اعزام کارشناس بوش قاصدک و عیب یابی محصولات بوش در کمتر از 24 ساعت صورت می‌گیرد.

نصب و تعمیر لباسشویی بوش در شهران

قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی بوش سرویس در شهران، خدمات نصب و تعمیر لباسشویی بوش را در سراسر شهران ارائه می‌کند. خدمات نصب لباسشویی بوش توسط قاصدک تعمیر دارای 36 ماه گارانتی بی قید و شرط شرکتی بوش می‌باشد که پس از نصب، کارشناسان قاصدک آن را برای شما ارائه می‌کند و خدمات تعمیر، شامل 6 الی 18 ماه گارانتی در صورت تعویض قطعه می‌باشد که مدت زمان این گارانتی وابسته به قطعه، متغییر می‌باشد.

چرا لباسشویی بوش روشن نمی‌شود؟

لباسشویی بوش ممکن است به دلایل مختلفی روشن نشود که رایج‌ترین آنها بروز مشکل در سیستم برق رسانی به دستگاه و قفل نشدن درب لباسشویی است که معمولا برای قفل نشدن درب لباسشویی، لباسشویی اروری می‌دهد که این ارور نشان دهنده‌ی وجود خرابی در میکروسوئیچ می‌باشد که باید برای تعویض میکروسوئیچ لباسشویی بوش و یا تعمیر آن اقدام نمایید. از دلایل دیگری که سبب روشن نشدن لباسشویی بوش می‌شود می‌توان به وجود نقض در نمایشگر لباسشویی، خرابی در برد کنترل لباسشویی بوش، خرابی تایمر لباسشویی بوش و خرابی موتور لباسشویی اشاره نمود.

چرا آب وارد لباسشویی بوش نمی‌شود؟

عمدتا خرابی شیر برقی لباسشویی سبب وارد نشدن آب به لباسشویی می‌گردد. شیر برقی یکی از قطعات لباسشویی می‌باشد که تمامی عملکردهای این قطعه زیر نظر برد انجام می‌گردد همچنین این قطعه وظیفه رساندن آب را در سراسر لباسشویی دارد و زمانی که این قطعه با مشکل مواجه شود، شاهد وارد نشدن آب به لباسشویی خواهیم بود البته ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد و شما باید قبل از هر اقدامی ابتدا وصل بودن آب ساختمان و تا نخوردن شلنگ ورودی آب اطمینان حاصل نمایید. نصب لباسشویی بوش در شهران | تعمیر لباسشویی بوش در شهران

چرا دیگ لباسشویی بوش نمی‌چرخد؟

نچرخیدن دیگ لباسشویی از متداول‌ترین ایراداتی است که معمولا کاربران با آن مواجه خواهند شد. نچرخیدن دیگ لباسشویی بوش نیز دلایل متعددی دارد که یکی از این دلایل، پر بودن بیش از ظرفیت لباسشویی می‌باشد که علاوه بر نچرخیدن دیگ لباسشویی ممکن است سبب بروز سر و صدا و لرزش نیز گردد. علاوه بر زیاد بودن البسه، می‌توان به موارد دیگری نیز اشاره نمود برای مثال انتخاب برنامه نامناسب، پاره شدن تسمه درام در صورت تسمه‌ای بودن لباسشویی، خرابی میکروسوئیچ درب و ساییدگی و یا خرابی زغال موتور لباسشویی. نصب یخچال بوش در لباسشویی | تعمیر لباسشویی بوش در شهران

چرا درب لباسشویی بوش قفل شده است؟

قفل شدن درب لباسشویی آن و باز نشدن آن پس از عملیات شستشو، ممکن است برایتان نگران کننده باشد. تخلیه نشدن ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که معمولا یکی از این دلایل، عدم تخلیه آب لباسشویی و در نتیجه خرابی پمپ تخلیه لباسشویی و یا گره خوردن شلنگ خروجی آب لباسشویی می‌باشد البته دلایل دیگری نیز ممکن است سبب قفل ماندن درب لباسشویی گردد برای مثال خرابی قفل درب لباسشویی یا میکروسئیچ درب، پوسیدگی و یا خرابی لولای درب لباسشویی و فعال کردن قفل کودک. نصب یخچال بوش در لباسشویی | تعمیر لباسشویی بوش در شهران

چرا لباسشویی بوش سر و صدای زیادی تولید می‌کند؟

وجود سر و صدا در لباسشویی در برخی از شرایط زیاد نگران کننده نمی‌باشد برای مثال ممکن است لباسی زیپ دار در لباسشویی انداخته باشید که ممکن است حین کار کردن، به بدنه یا شیشه لباسشویی برخورد کند و یا ممکن است که لباسشویی خود را تراز نصب نکرده اید یا از حالت تراز خارج شده باشد. از دلایل دیگر می‌توان به زنگ زدگی و یا خرابی پایه لباسشویی، باز نکردن پیچ‌های پشتی لباسشویی بوش حین نصب، گیر کردن قطعه آهنی در پمپ لباسشویی و پر بودن لباسشویی بیش از ظرفیت آن اشاره نمود. نصب لباسشویی بوش در شهران | تعمیر لباسشویی بوش در شهران

نحوه فعالسازی و غیرفعالسازی قفل کودک لباسشویی بوش

چرا لباسشویی بوش آبگیری نمی‌کند؟

اگر لباسشویی شما نیز آبگیری نمی‌کند، بهتر است ابتدا شلنگ‌های ورودی و خروجی آب را مورد بررسی قرار دهید زیرا که خرابی، پارگی، تا خوردگی و پوسیدگی این شلنگ‌ها ممکن است علاوه بر اینکه سبب عدم آبگیری لباسشویی بوش می‌شود، سبب بروز نشتی در لباسشویی بوش گردد. از دلایل دیگری که می‌توان به عدم آبگیری لباسشویی بوش اشاره نمود، کم بودن فشار آب شهری، بروز مشکل در شیر برقی لباسشویی و انسداد در مخزن پودر دستگاه می‌باشد.

چرا لباسشویی بوش نشتی آب دارد؟

همانطور که در کمی بالاتر گفته شد، رایج‌ترین دلیل نشتی آب از پشت لباسشویی بوش پارگی، پوسیدگی و سوراخ شدگی شلنگ ورودی آب یا خروجی آب لباسشویی می‌باشد که برای رفع این مشکل باید شلنگ‌هارا چک کنید و در صورت مشاهده پارگی برای تعویض آن اقدام نمایید ولی اگر نشت آب از جلوی لباسشویی می‌باشد، باید از بسته شدن درب لباسشویی، سالم بودن لاستیک دور درب لباسشویی، تراز نصب شدن لباسشویی و سالم بودن جا پودری لباسشویی بوش اطمینان حاصل نمایید.

چرا لباسشویی بوش به خوبی لباس‌هارا خشک نمی‌کند؟

خشک نشدن لباس‌های درون لباسشویی به اندازه‌ای که دستگاه باید خشک کند (حدودا 80 درصد) ممکن است سبب نگرانی کاربران بوش شود. خشک نشدن البسه در لباسشویی دلایل متعددی دارد که یکی از مهمترین دلایل، خرابی پمپ تخلیه لباسشویی می‌باشد که در صورت خرابی این قطعه باید برای تعمیر و یا تعویض پمپ تخلیه لباسشویی بوش اقدام نمایید. از دلایل دیگر می‌توان به پر کردن لباسشویی بیش از ظرفیت آن، بهم ریختگی تنظیمات خشک کن، عدم آبگیری لباسشویی بوش، مسدود شدگی یا گره خوردن شلنگ خروجی آب و خراب شدن برد کنترل لباسشویی بوش اشاره نمود. نمایندگی بوش در شهران | قطعات یدکی لباسشویی بوش در شهران

ارورهای لباسشویی بوش

ارور

علت

F16 یا E16

درب باز است

F17

زمان انتقال آب بیش از حد بوده است

F18 یا E18

عملیات تخلیه بیش از حد طولانی شده است

F19 یا E19

سیستم گرمایشی بیش از حد زمان برده است

F20 یا E20

اختلال در سیستم گرمایشی

F23 یا E23

آکوا استاپ فعال شده است

F25 یا E25

سنسور آکوا استاپ خراب شده است

F26 یا E26

سنسور فشار آنالوگ خراب است.

F27 یا E27

سنسور فشار دارای نقض فنی است.

F28 یا E28

سنسور فلو دارای نقض فنی است.

F29 یا E29

ورودی آب مشکل دارد.

F31 یا E31

تخلیه به خوبی انجام نمی‌شود.

F32 یا E32

عدم تعادل لباس ها

F34 , F35 , F36

میکروسوئیچ درب مشکل دارد.

F37 , F38

سیم کشی مشکل دارد.

F04، F05، F21، F42، F43 یا F44

احتمالا موتور مشکل دارد

F47 یا E47

حسگر تعیین دما مشکل دارد.

F48 یا E48

ولتاژ ورودی به دستگاه دچار ات شده است

F49 یا E49

ولتاژ رودی به دستگاه بالا است

F50 یا E50

عملکرد موتور اختلال دارد

شما می‌توانید جهت نصب و تعمیر لباسشویی بوش در شهران، با نمایندگی بوش در شهران به شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را برای هرگونه خدمات، ثبت نمایید.

نصب و تعمیر ظرفشویی بوش در شهران

قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی بوش سرویس در شهران، خدمات نصب و تعمیر ظرفشویی بوش را در سراسر شهران ارائه می‌کند. خدمات نصب ظرفشویی بوش توسط قاصدک تعمیر دارای 36 ماه گارانتی بی قید و شرط شرکتی بوش می‌باشد که پس از نصب، کارشناسان قاصدک آن را برای شما ارائه می‌کند و خدمات تعمیر، شامل 6 الی 18 ماه گارانتی در صورت تعویض قطعه می‌باشد که مدت زمان این گارانتی وابسته به قطعه، متغییر می‌باشد.

چرا پس از شستشو، روی ظروف لکه باقی می‌ماند؟

باقی ماندن لکه روی ظروف معمولا نشان دهنده این است که شوینده‌هایی که شما برای ظرفشویی خود استفاده می‌کنید، یا تاریخ انقضا گذشته هستند یا از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. جهت اطمینان از کیفیت شوینده‌های خود می‌توانید برای خرید شوینده‌های با کیفیت فیری و فینیش از قاصدک اقدام نمایید ولی اگر از تاریخ انقضا و کیفیت شوینده خود، مطمئن هستید بهتر است برخی از قطعات ظرفشویی مانند بازوهای آب پاش را چک کنید و مطمئن شوید از برنامه‌ای مطابق با ظروف خود استفاده می‌نمایید. نصب ظرفشویی بوش در شهران | تعمیر ظرفشویی بوش در شهران

چرا ظرفشویی بوش، آبگیری نمی‌کند؟

عدم آبگیری ظرفشویی بوش، معمولا به دلیل مشکل در سیستم آب رسانی رخ می‌دهد. برای عیب یابی دستگاه خود باید شلنگ ورودی آب ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهید و از پیچ نخوردن و سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید. به علاوه فشار کم آب ورودی نیز و محکم نبودن محل اتصال شلنگ آب ورودی و شیر آب سبب عدم آبگیری لباسشویی بوش میی‌گردد. از دلایل دیگری که سبب عدم آبگیری لباسشویی بوش می‌شود می‌توان به گیر کردن سوئیچ شناور ظرفشویی و یا خرابی در میکروسوئیچ درب نیز اشاره نمود.

چرا ظرفشویی بوش، بوی نامطبوعی دارد؟

بروز بوی نامطبوع در ظرفشویی بسیار رایج بوده و معمولا افراد حداقل یک بار آن را تجربه کرده اند. برای رفع بوی بد ظرفشویی خود می‌توانید آن را با آب سرکه شستشو دهید و پس از اتمام شستشو از بوگیر استفاده کنید. جهت جلوگیری از این بوها نیز می‌توانید پس از شستشو حتما ظرفشویی را تمیز کنید، درب ظرفشویی را به مدت 30 الی 60 دقیقه باز بگذارید و همیشه از بو گیر استفاده نمایید.

چرا ظرفشویی بوش، روشن نمی‌شود؟

اگر ظرفشویی بوش شما کار نمی‌کند یا روشن نمی‌شود، ابتدا سیستم برق رسانی به دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و از وصل بودن برق لباسشویی اطمینان حاصل کنید و در صورت کار نکردن لباسشویی، موارد دیگری را مورد بررسی قرار دهید برای مثال ممکن است درب لباسشویی به خوبی بسته نشده باشد، ظروف را در جای مناسب آن نچیده باشید و برد الکترونیکی یا تایمر ظرفشویی مشکل داشته باشد. نصب یخچال بوش در ظرفشویی | تعمیر ظرفشویی بوش در شهران

چرا دکمه‌های ظرفشویی بوش کار نمی‌کند؟

کار نکردن دکمه‌های ظرفشویی معمولا نشان دهنده خرابی در تاچ‌پد ظرفشویی می‌باشد که معمولا به دلیل دست زدن به دکمه‌ها با دست خیس رخ می‌دهد. در صورت مشاهده چنین مشکلی خوب است سریعا از یک کارشناس جهت تعویض و یا تعمیر تاچ‌پد ظرفشویی خود کمک بگیرید زیرا که تاچ پد، به کنترل پنل دستگاه وصل است و ممکن است به کنترل پنل دستگاه نیز آسیب برساند.

چرا قرص‌های ظرفشویی بوش، حل نمی‌شود؟

حل نشدن قرص شوینده در ظرفشویی به دلایل مختلفی بستگی دارد. این اتفاق معمولا به دلیل استفاده از قرص‌های بی کیفیت و برندهای ناشناخته رخ می‌‌دهد که علاوه بر حل نشدن باعث کثیف شسته شدن ظروف نیز می‌گردد. از دلایل دیگر می‌توان به مسدودیت مسیر عبور قرص، تمام شدن تاریخ انقضا شوینده، نقض در دیسپنسر ظرفشویی و عدم چیدمان صحیح ظروف در ظرفشویی بوش اشاره نمود. نصب ظرفشویی بوش در شهران | تعمیر ظرفشویی بوش در شهران

چرا بدنه‌ی ظرفشویی، برق دارد؟

برق داشتن بدنه ظرفشویی ممکن است بسیار خطرناک باشد و حتی ممکن است به سلامتی افراد نیز آسیب برساند. برق داشتن بدنه ظرفشویی بوش دلایل متعددی دارد که از این دلایل می‌توان به نشتی ظرفشویی بوش، خرابی پریز یا دو شاخه برق، نقض در موتور ظرفشویی، اتصالی در سیم پیچی‌های داخلی ظرفششویی و خراب بودن سیم کشی اشاره نمود.

نحوه صحیح قرار دادن ظروف در ظرفشویی بوش

چرا ظرفشویی بوش، نشتی آب دارد؟

نشتی آب در ظرفشویی معمولا در دو حالت کلی اتفاق می‌افتد یا نشتی آب از جلو و یا نشتی آب از پشت.

نشتی آب از پشت معمولا به دلیل پارگی و یا سوراخ شدگی شلنگ ورودی و خروجی آب رخ می‌دهد که برای عیب یابی آن باید این دو شلنگ را مورد بررسی قرار دهید. خرابی هیدروستات لباسشویی و لوله‌های انتقال آب لباسشویی از دیگر لایلی است که سبب بروز نشتی در لباسشویی می‌گردد.

نشتی آب از جلوی لباسشویی معمولا شایع‌تر می‌باشند و معمولا به دلایل مختلفی رخ می‌دهند برای مثال پارگی و یا سورخ شدگی لاستیک دور درب ظرفشویی بوش، خرابی یا عدم جاگذاری صحیح جا قرصی ظرفشویی بوش و معیوب بودن بازوهای آب پاش ظرفشویی بوش که برای عیب یابی باید تمامی قطعات و بخش‌هارا مورد بررسی قرار دهید.

ارورهای ظرفشویی بوش

ارور

دلیل ارور

E01 یا F01

المنت هیتر خراب شده است

E02 یا F02

سنسور درجه حرارت آب معیوب شده است

E09 یا F09

المنت خطی دستگاه دچار نقض فنی شده است

E11 یا F11

مشکلی در اتصال ماژول کنترل و سنسور درجه حرارت وجود دارد

E12 یا F12

المنت هیتر احتمالا کثیف شده است

E03 یا F03

عدم آبگیری دستگاه

E05 یا F05

مخزن دستگاه بیش از حد پر است

E08 یا F08

ظرفشویی در یک طمان مشخص آبگیری نمی‌کند

E13 یا F13

دمای آب ورودی بیش از حد است

E16 یا F16

سنسور سطح آب معیوب شده است

E17 یا F17

سنسور جریان آب خراب است

E18 یا F18

شیر ورودی آب مشکل دارد

E19 یا F19

مشکلی در عملکرد جاقرصی وجود دارد

E21 یا F21

پمپ ظرفشویی خراب شده است

E07 یا F07

ظروف را به درستی نچیده اید

E22 یا F22

فیلتر ظرفشویی کثیف شده است

E24 یا F24

شلنگ تخلیه مشکل دارد

E25 یا F25

پمپ تخلیه خراب شده است

شما می‌توانید جهت نصب و تعمیر ظرفشویی بوش در شهران، با نمایندگی بوش در شهران به شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را برای هرگونه خدمات، ثبت نمایید. نمایندگی بوش در شهران | قطعات یدکی ظرفشویی بوش در شهران

نصب و تعمیر یخچال بوش در شهران

قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی بوش سرویس در شهران، خدمات نصب و تعمیر یخچال بوش را در سراسر شهران ارائه می‌کند. خدمات نصب یخچال بوش توسط قاصدک تعمیر دارای 36 ماه گارانتی بی قید و شرط شرکتی بوش می‌باشد که پس از نصب، کارشناسان قاصدک آن را برای شما ارائه می‌کند و خدمات تعمیر، شامل 6 الی 18 ماه گارانتی در صورت تعویض قطعه می‌باشد که مدت زمان این گارانتی وابسته به قطعه، متغییر می‌باشد. نصب یخچال بوش در شهران | تعمیر یخچال بوش در شهران

چرا یخچال بوش، خنک نمی‌کند؟

خنک نشدن یخچال بوش دلایل متعددی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ولی خوب است بدانید هنگامی که شما به صورت یک دفعه حجم یخچال خود را زیاد می‌کنید، ممکن است دمای یخچال شما به صورت خودکار پایین نیاید و در نتیجه یخچالتان نتواند مواد داخل ریخچال را خنک کند پس خوب است پس از پر کردن یخچال، دمای یخچال را به صورت دستی برای چند ساعت، بالا ببرید.

از دلایل دیگری که سبب خنک نشدن دمای یخچال بوش می‌شود می‌توان به پایین آمدن سطح گاز یخچال اشاره کرد. گازی که درون یخچال استفاده می‌شود، وظیفه عظیمی از خنک کردن یخچال را برعهده دارد و کاهش سطح این گاز که معمولا به دلیل برخورد یخچال با چیزی رخ می‌دهد، سبب خنک نشدن داخل یخچال می‌شود که برای رفع این مورد باید برای شارژ گاز یخچال خود اقدام نمایید. نصب یخچال بوش در شهران | تعمیر یخچال بوش در شهران

چرا یخچال بوش یکسره کار می‌کند؟

موارد مختلفی وجود دارد که منجر به یکسره کار کردن یخچال می‌شود. از این موارد می‌تواند به عدم نصب صحیح یخچال در مکانی مناسب، کاهش سطح گاز یخچال، خرابی کمپرسور یخچال، کثیفی کویل‌های کندانسور و خرابی ترموستات یخچال اشاره نمود. جهت جلوگیری از یکسره کار کردن یخچال، یخچال را دور از مکان‌های گرم و وسایل گرمازا قرار دهید و در فصول گرم، درب یخچال را تا حد امکان کمتر باز نمایید.

چرا یخچال بوش روشن نمی‌شود؟

روشن نشدن یخچال بوش، دلایل متعددی دارد ولی ساده ترین اتفاقی که باعث روشن نشدن یخچال می‌شود، نرسیدن برق به دستگاه می‌باشد که باید ابتدا کابل‌ها، پریزها، کنتور برق و برق ساختمان را مورد بررسی قرار دهید. از دیگر دلایل روشن نشدن یخچال بوش می‌توان به خرابی رله استارت، خرابی خازن اورلود، خرابی ترموستات، مشکل در برد الکترونیکی یخچال و ایراد در سیم کشی داخلی اشاره کرد. این مورد بهتر است توسط یک کارشناس مورد بررسی قرار گیرد.

چرا یخچال بوش سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند؟

متعدد ترین دلیل سر و صدای یخچال بوش، تراز نبودن آن می‌باشد که باعث سر و صدای خفیفی می‌شود. جهت عیب یابی، ابتدا از تراز بودن یخچال خود اطمینان حاصل فرمایید. از دلایل دیگری که باعث سر و صدای یخچال بوش می‌شود، خراب شدن فن کندانسور یخچال بوش، خرابی کویل کندانسور یخچال بوش، خراب شدن واشر درب یخچال و خرابی موتور یخچال می‌باشد که برای عیب یابی می‌توانید به بررسی این قطعات بپردازید. نصب یخچال بوش در شهران | تعمیر یخچال بوش در شهران

نحوه تعویض فیلتر ساید بای ساید بوش

چرا آبسرد کن یخچال بوش کار نمی‌کند؟

کار نکردن آبسرد کن یخچال بوش، دلایل مختلفی دارد و می‌تواند در حالت‌های مختلفی اتفاق بیفتد. برای مثال ممکن است آبسرد کن یخچال دیگر آب را سرد نکند که این اتفاق به دلیل ایراد در دیسپنسر یا تنظیم نبودن ترموستات دمایی یخچال رخ می‌دهد. ولی اگر آب آبسرد کن شما قطع شده است، ممکن است ایراد از لوله آبسرد کن باشد که احتمالا دچار یخ زدگی شده است یا شیر برقی ساید بای ساید شما مشکل داشته باشد همچنین کم فشار بودن آب نیز ممکن است سبب بروز چنین اتفاقی شود. نصب یخچال بوش در شهران | تعمیر یخچال بوش در شهران

چرا ساید بای ساید بوش، نشتی آب دارد؟

نشتی آب با توجه به اینکه این نشتی در کدام قسمت از یخچال بوش رخ می‌دهد، دلایل متفاوتی دارد ولی از عمده دلایلی که سبب بروز نشتی در یخچال بوش می‌شود می‌توان به خرابی شیر ورودی آب به یخچال بوش، وجود مشکل در اتصالات آبسرد کن بوش، وجود نقض در سیستم دیفراست، خرابی و یا شکستگی سینه تخلیه و خراب شدن لاستیک دور درب یخچال بوش اشاره نمود. به علاوه بهتر است برای جلوگیری از نشتی آب در یخچال، فیلترهارا مرتبا تعویض نمایید تا شکستگی این فیلترها سبب بروز نشتی آب نگردد.

چرا آب در یخچال بوش، بو و طعم بدی می‌گیرد؟

عدم استفاده از آب در یخچال در طولانی مدت، سبب بو گرفتن و طعم گرفتن آب می‌شود که معمولا به دلیل راکد ماندن آب، آب فاسد می‌گردد، می‌باشد از دلایل دیگر می‌توان به عدم استفاده از آبسرد کن و بو گرفتن مسیر شلنگ‌ها اشاره نمود. برای رفع این بو می‌توانید یخچال را از برق بکشید و آن را تمیز نمایید و یا فیلترهارا تعویض نمایید. تعویض فیلترها باید به صورت دوره‌ای باشد که طول این دوره بین 4 الی 6 ماه می‌باشد.

چرا بدنه یخچال بوش داغ می‌شود؟

گرم شدن بدنه یخچال بوش دلایل متعددی دارد که از این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. اولین مورد پر کردن یک دفعه یخچال می‌باشد که بهتر است آرام آرام یخچال را پر نمایید همچنین در صورتی که تند تند درب یخچال را باز نمایید، بدنه یخچال نیز گرم خواهد شد به علاوه قرار دادن یخچال در جایی نامناسب برای مثال در کنار آبگرمکن، پکیج، گاز و روبروی نور خورشید می‌تواند سبب گرم شدن بدنه یخچال گردد.

جمع شدن آشغال و یا کثیفی روی کندانسور یخچال بوش، خرابی سیستم خنک کننده دستگاه و خراب شدن فن یخچال از دیگر مواردی است که سبب بروز خرابی در یخچال می‌شود.

ارورهای یخچال بوش

ارور

دلیل ارور

F3

مدت زمان دیفراست یخچال بیش از حد طولانی است

R1

یخچال زیاد ارور میدهد

d1

سنسور دیفراست مشکل دارد

dr

کلید درب یخچال مشکل دارد

df

کلید درب فریزر مشکل دارد

E01

سنسور دمای محفظه یخچال مشکل دارد

E02

حسگر دمای محفظه خراب شده است

E03

سنسور دمای محفظه کشوی یخچال دارای اختلال است

F3

مدت زمان دیفراست یخچال بیش از حد طولانی است

E03

سنسور دمای محفظه کشوی یخچال معیوب است.

E05

سنسور دما دیفراست یخچال خراب شده است

E10

احتمالا ماژول کنترل دستگاه معیوب شده باشد

E11

ماژول کنترل دیسپلی خراب شده است

E15

سنسورر دمای محیط معیوب شده است و باید بررسی گردد

E20

ایرادی بین ارتباط برد و ماژول اصلی وجود دارد

E21

خطایی در ارتباط صفحه نمایش، برد و ماژول رخ داده است.

شما می‌توانید جهت نصب و تعمیر یخچال بوش در شهران، با نمایندگی بوش در شهران به شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را برای هرگونه خدمات، ثبت نمایید. نمایندگی بوش در شهران | قطعات یدکی یخچال بوش در شهران

تعمیر جاروبرقی و جاروشارژی بوش در شهران

چرا جاروبرقی/جاروشارژی بوش، داغ می‌شود؟

داغ شدن جاروبرقی و جاروشارژی بوش، معمولا به دلیل پر بودن کیسه یا مخزن آن رخ می‌دهد زیرا پر بودن آن، سبب می‌شود تا موتور با فشار و قدرت بیشتری کار کند و در نتیجه دستگاه شما داغ می‌کند. همچنین جهت تعمیر و عیب یابی جاروبرقی یا جاروشارژی بوش می‌توانید علاوه بر بررسی کیسه/مخزن دستگاه، به مسدود بودن لوله و شلنگ، کثیفشدن فیلترها و اتصالات کوتاه دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

چرا قدرت مکش جاروبرقی/جاروشارژی بوش، کم شده است؟

معیوب بودن خازن جاروبرقی، نشت هوا از جاروبرقی، پارگی خرطومی جاروبرقی، شکستگی دسته، خرابی موتور، پر بودن کیسه یا مخزن دستگاه، گرفتگی پارویی جارو برقی و کثیف شدن فیلترهای جاروبرقی اشاره نمود.

چرا جاروبرقی/جاروشارژی بوش، روشن نمی‌شود؟

روشن نشدن جارو بوش معمولا به دلیل خرابی ولوم جاروبرقی بوش و یا موتور جاروبرقی بوش رخ می‌دهد. از دلایل دیگری که سبب روشن نشدن جاروبرقی می‌گردد می‌توان به خرابی رله جاروبرقی و گرم شدن بیش از حد جاروبرقی اشاره نمود البته ابتدا باید از وجود برق و سالم بودن سیستم برق رسانی، مطمئن شویم.

در جاروشارژی بوش، ممکن است جارو شارژی به دلیل نداشتن برق روشن نشود یا حتی ممکن است پس از شارژ کردن جارو شارژی، بازهم جاروشارژی کار نکند که در این صورت، خرابی از باتری جاروشارژی یا شارژر آن می‌باشد که باید برای تهیه و یا تعویض آن اقدام نمایید.

چرا سیم جمع کن جاروبرقی بوش، خراب شده است؟

سیم جمع کن جاروبرقی بوش معمولا به دلیل استفاده نادرست و محکم بیرون کشیدن سیم خراب می‌شود. هنگام استفاده از جاروبرقی باید سیم را حدود سه متر بیرون بیاورید و در صورتی که اندازه سیم کافی نبود از یک پریز برق دیگر که نزدیکتر است استفاده نمایید زیرا در آوردن سیم به طور کامل سبب آسیب رسیدن به فنر و پلاتین سیم جمع کن می‌شود.

نحوه صحیح تعویض فیلتر و کیسه جاروبرقی بوش

چرا جاروبرقی/جاروشارژی بوش بوی سوختگی می‌دهد؟

ممکن است هنگام استفاده از جاروبرقی بوش خود، بوی سوختگی آن را حس کرده باشید که و برایتان بسیار نگران کننده واقع شده باشد. از دلایلی که باعث بروز بوی سوختگی در جاروبرقی می‌شود می‌توان به روشن بودن جاروبرقی برای طولانی مدت، خرابی موتور جارو برقی، پر بودن کیسه جاروبرقی و فشار آمدن به موتور و کثیف بودن فیلتر جاروبرقی اشاره نمود.

چرا جاروشارژی بوش، شارژ نمی‌شود؟

شارژ نشدن جارروبرقی دلایل متعددی دارد. یکی از رایج ترین دلایلی که سبب شارژ نشدن جاروبرقی می‌شود، خرابی شارژر جاروشارژی می‌باشد که در اینصورت باید برای تهیه یک شارژر جدید اقدام نمایید. از دلایل دیگر می‌توان به خرابی باتری جارو شارژی اشاره نمود که در این صورات نیز باز باید برای تعویض باتری جارو شارژی اقدام نمایید البته دلایل دیگر نیز می‌تواند سبب بروز این اتفاق گردد برای مثال آسیب دیدگی سیم جاروشارژی، خراب بودن پریز برق و درست قرار ندادن جارو شارژی در شارژر.

شما می‌توانید جهت نصب و تعمیر جاروبرقی/جاروشارژی بوش در شهران، با نمایندگی بوش در شهران به شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را برای هرگونه خدمات، ثبت نمایید. نمایندگی بوش در شهران | قطعات یدکی جاروبرقی بوش در شهران

تعمیر محصولات ریز بوش در شهران

خدمات تعمیر محصولات ریز بوش، شامل خدماتی مانند تعمیر قهوه ساز بوش در شهران، تعمیر آبمیوه گیری بوش در شهران، تعمیر چای ساز بوش در شهران، تعمیر مخلوط کن بوش در شهران، تعمیر کتری برقی بوش در شهران و تعمیر اتو بوش در شهران می‌شود که در ادامه به برخی از رایج ترین ایرادات محصولات ریز بوش پرداخته ایم.

دلیل ارورهای قهوه ساز بوش چیست؟

دلیل ارور Calc’nClean program necessary چیست؟ این ارور زمانی روی صفحه نمایش شما پدیدار می‌شود که قهوه ساز شما باید جرمگیری و رسوب زدایی گردد.

دلیل ارور Check bean container چیست؟ این ارور نیز دوباره در رابطه با مخزن قهوه ساز شما می‌باشد و نشان دهنده بروز مشکلات مکانیکی در قهوه ساز شماست که باید توسط کارشناس مورد بررسی قرار گیرد.

دلیل ارور  clean brewing unit چیست؟ این ارور زمانی روی صفحه نمایش شما پدیدار می‌شود که دم کن قهوه ساز شما نیاز به تمیزی داشته باشد و شما باید برای تمیز کردن آن اقدام نمایید.

دلیل ارور cleaning program necessary چیست؟ این ارور نشان دهنده این است که قهوه ساز شما نیاز به جرمگیری دارد.

دلیل ارور descaling program necessary چیست؟ این ارور نیز نشان دهنده این است که قهوه ساز شما نیاز به جرمگیری دارد.

دلیل ارور  EAB10 چیست؟ این ارور زمانی رخ می‌دهد که ارتباط بین بردهای قهوه ساز قطع شده باشد. برای رفع این مشکل باید از کارشناسان کمک بگیرید.

ارور  E0110 /C0110 چیست؟ این ارورها زمانی نمایش داده می‌شود که بین برد اصلی و صفحه نمایش مشکلی به وجود آید.

دلیل ارورE6121 /E6122 چیست؟ این ارور زمانی رخ می‌دهد که محل قرار گیری قهوه ساز از حالت درست خود خارج شده است و نیاز دارد تا به حالت اولیه خود بازگردد.

دلیل ارور empty drip tray چیست؟ این ارور زمانی نمایش داده می‌شود که تفاله گیر قهوه ساز پر شده باشد که باید آن را خالی نمایید.

دلیل ارور Bean container almost empty چیست؟ این ارور نشان دهنده این است که مخزن قهوه ساز شما خالی است و برای پر کردن آن باید اقدام نمایید.

چرا کتری برقی بوش روشن نمی‌شود؟

روشن نشدن کتری برقی بوش، دلایل مختلفی دارد و می‌تواند نشان دهنده خرابی در قسمت‌های مختلفی از کتری برقی باشد برای مثال خرابی در ترموستات، خرابی در اتصال سیم برقی و خرابی در المنت دستگاه. از دلایل دیگر می‌توان به عدم قرار دادن دستگاه در برق به صورت صحیح، خرابی دوشاخه و مشکل در اتصالات برقی اشاره نمود. نمایندگی بوش در شهران

چرا آبمیوه گیر بوش، داغ می‌کند؟

داغ کردن آبمیوه گیری بوش، یکی از مشکلاتی است که ممکن است هنگام کار کردن با آن مواجه شده باشید. این مشکل معمولا به دلیل روشن بودن آبمیوه گیر بوش برای طولانی مدت رخ می‌دهد البته دلایل دیگری نیز وجود دارد که باعث داغ کردن آبمیوه گیری بوش می‌شود برای مثال زیاد بودن ولتاژ آبمیوه گیری، نیم سوز شدن موتور و کارکردن دستگاه بدون بار یا با بار کم. برای عیب یابی دستگاه حتما ولتاژ دستگاه و موتور آن را مورد بررسی قرار دهید.

چرا صفحه لمسی چای ساز بوش، کار نمی‌کند؟

عدم کار کردن تاچ‌پد یا صفحه لمسی چای ساز بوش، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از این دلایل‌ها اتصالا درون خود دستگاه می‌باشد که باید توسط یک شخص کاربلد مورد بررسی قرار گیرد. از دیگر دلایل می‌توان به کثیف بودن صفحه لمسی چای ساز، خراب بودن برد الکترونیکی چای ساز، قطع شدن ارتباط بین تاچ پد و برد چای ساز، آب ریختن روی تاچ پد چای ساز و استفاده از تاچ پد با دست خیس اشاره نمود.

چرا چای ساز بوش پس از جوشیدن آب، قطع نمی‌شود؟

در سیستم طراحی چای ساز، معمولا یک نقطه جوش تعریف شده است و زمانی که آب درون کتری به نقطه جوش می‌رسد، چای ساز به صورت خودکار خاموش می‌گردد ولی اگر چای ساز شما پس از رسیدن به نقطه جوش خاموش نشود، نشانه وجود خرابی در ترموستات و یا خرابی در سنسور دما دستگاه است که در این صورت باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمایید. از دلایل دیگر نیز می‌توان به خرابی در برد الکترونیکی اشاره نمود که در این صورت برد نمی‌تواند به ترموستات دستور خاموش کردن چای ساز را بدهد. نمایندگی بوش در شهران

سوالات متداول

قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی بوش، موظف به ارائه هرگونه خدمات از جمله نصب، تعمیر و سرویس تمامی محصولات بوش می‌باشد. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی‌ای برای تعمیرات تمامی محصولات خود اقدام نمایید.

بله. تمامی خدماتی که قاصدک تعمیر ارائه می‌کند، شامل گارانتی 6 الی 36 ماهه وابسته به نوع خدمات و نوع قطعات می‌باشد.

شما می‌توانید جهت ثبت سفارش در سامانه قاصدک تعمیر با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه قاصدک ثبت کنید.

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟