امتیاز دهید

تعمیر پکیج بوتان | نمایندگی پکیج بوتان

ارائه خدمات پکیج بوتان با کد 951004 | محصول خود را به دستان امن ما، بسپارید.
نمایندگی پکیج بوتان

قاصدک تعمیر، معتبر ترین مرکز تعمیرات محصولات گرمایشی و سرمایشی پکیج بوتان در تهران می‌باشد. خدماتی که قاصدک تعمیر برای تعمیر پکیج بوتان و سرویس پکیج بوتان ارائه می‌دهد، سراسر تهران را در بر می‌گیرد. تعمیرات پکیج در دسته فعالیت‌های گرمایشی میباشد و از آنجا که پکیج، وسیله ای بسیار حساس است، تکنسین‌های ما در این زمینه، کادری با تجربه و با دقت هستند که می‌توانند دستگاه شمارا در سریع ترین زمان ممکن، تعمیر و سرویس کند.

پکیج، سیستمی برای تامین آب گرم خانه‌ها، مراکز تجاری، اداری و… می‌باشد که بدون دردسر و کثیفی زیادی، آب گرم تولید می‌کند. همچنین پکیج‌ها علاوه بر گرم کردن آب، کاربردهای دیگری نیز دارد برای مثل بالا بردن دمای یک محیط مسکونی، اداری و… همچنین این وسیله ارزشمند، نیازمند مراقبت های دوره ای و منظم می‌باشد و این دوره زمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که با کارشناسی پکیج شما، زماان به شما اعلام خواهد شد.

پکیج ها ابتدایی ترین نیاز های انسان را فراهیم میکند برای مثال آب گرم برای استحمام و… همچنین این دستگاه بسیار بهینه تر و کم هزینه تر از سوخت‎های فسیلی و موتور خانه‌ها میباشد. هم به اندازه سوخت های فسیلی به محیط زیست، صدمه نمی‌زنند و هم به اندازه‌ی موتورخانه‌ها، جا گیر نیستند.

09358101607
ویژگی‌هایی که قاصدک تعمیر را متمایز می‌کند
  1. ارائه 36 ماه گارانتی، پس از تعمیر دستگاه: قاصدک تعمیر، به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز بوتان، قادر به گارانتی قطعه یا دستگاه شما پس از ارائه خدمات تعمیر دستگاه بوتان شما، به مدت 36 ماه – سه سال می‌باشد. درصورت که طی این 36 ماه دستگاه شما با مشکل مواجه شود، قاصدک تعمیر برای تعمیر دستگاه بوتان شما به صورت رایگان اقدام خواند کرد.
  2. تعمیر دستگاه در منزل: برخلاف گذشته یا حال برخی از مراکز خدماتی، قاصدک تعمیر خدمات تعمیر دستگاه شمارا در محل، ارائه می‌کند. تکنسین‌ها و کارشناسان قاصدک، تمامی لوازم موردنظر جهت تعمیر دستگاه شما در منزل را به همراه دارد و تا حد امکان، مشکلات محصولات شما در خانه برطرف خواهند شد و فقط در صورتی که مشکل دستگاه شما خیلی حاد باشد، فقط قطعه معیوب به تعمیرگاه مرکزی فرستاده خواهد شد.
  3. تایم کاری انعطاف پذیر و تعیین شده توسط مشتری: پس از اینکه شما جهت تعمیر دستگاه خود با شماره تلفن 09358101607 تماس گرفتید و فرآیند ثب سفارش را پشت سر گذاشتید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و زمان را با شما هماهنگ خواهند کرد و در زمان تعیین شده برای تعمیرات دستگاه شما، اقدام خواهند نمود.
  4. ارائه خدمات با بالاترین سرعت ممکن: قاصدک تعمیر، دارای شعب های مختلفی در سراسر تهران می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا در هرکجای تهران باشید، در سریع ترین حالت ممکن از خدمات قاصدک بهره ببرید. علاوه براین، کارشناسان قاصدک تعمیر، با داشتن سابقه‌ها و تجربه‌های طولانی مدت، سریع ترین خدمات، سریع ترین عیب یابی و در سریع ترین حالت ممکن دستگاه شمارا تعمیر خواهند کرد.
  5. تعویض قطعات فقط در صورت نیاز و با قطعات اورجینال: قاصدک تعمیر، به فکر کاهش هزینه و کسب رضایت مشتریان خود بوده است و تعمیر قطعات دستگاه را نسبت به تعویض آنها اولویت قرار داده است. در این صورت تا حد امکان در هزینه های شما صرف جویی خواهد شد و شما کمترین هزینه ممکن را متحول خواهید شد.
  6. داشتن کادر فنی آموزش دیده شده و با تجربه: قاصدک تعمیر با داشتن سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه ارائه خدمات تعمیر و… محصولات بوش، بوتان، سامسونگ و… یکی از با سابقه ترین و متخصص ترین استارت آپ خدماتی در سراسر ایران می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت از تعمیر دستگاه خود، از دستگاه خود استفاده کنید.
  7. ارائه خدمات 24 ساعته حتی در ایام تعطیل: قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی رسمی بوتان در سراسر تهران، موظف به ارائه خدمات به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل و کسب رضایت مشتریان این برند است. پس در صورت که نیازمند خدمات بوتان هستید، بدوت توجه به زمان، با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.
  8. قیمت معقول و برابر با نرخ اتحادیه: تعرفه‌هایی که قاصدک تعمیر به عنوان هزینه‌های شما ارائه می‌کند، کمترین حالات هزینه‌ها و مطابق با نرخ اتحادیه می‌باشد. قاصدک تعمیر به عنوان یک نمایندگی مجاز، برخلاف باقی نمایندگان دروغین، تحت نظر اتحادیه فعالیت می‌کند.
09358101607

کی با نمایندگی تعمیر پکیج بوتان تماس بگیریم؟

در صورت داشتن هرگونه سوالی و جهت دریافت مشاوره رایگان در رابطه با تعمیر پکیج بوتان، شما میتوانید با خیال راحت با ما تماس بگیرید. سیستم پشتیبانی ما، تا حد امکان به شما کمک میکند که ایراد سیستم خود را در خانه خودتان برطرف کنید و درصورت نیاز به تکنسین متخصص، ما شمارا تنها نخواهیم گذاشت. فراموش نکنید که برای جلوگیری از به بار آوردن هزینه ها و خسارت های بیشتر، ابتدا جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.
قاصدک تعمیر
تعمیرات پکیج بوتان
09358101607

چرا پکیج بوتان، روشن نمی‌شود؟

روشن نشدن پکیج بوتان به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که جهت عیب یابی پکیج خود، ابتدا گاز ورودی را چک نمایید زیرا که عموما در این حالت، مشکل اصلی قطعی یا خرابی ششیر گاز پکیج است. جهت رفع مشکل، ابتدا از وصل بودن شلنگ گاز اطمینان حاصل نمایید اگر مشکل شما رفع نگردید یعنی مشکل از فشار گاز پکیج است که برای رفع این مشکل، باید فشار گاز را تنظیم نمایید. تنظیم فشار باید توسط یک تیم فنی انجام شود زیرا فشار پکیج دارای خواصی‌ست که فقط کارشناسان تعمیر در جریان آن، هستند. جهت ثبت سفارش برای تعمیر پکیج خود، می‌توانید با شماره تلفن 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت برای تعمیر پکیج شما، اقدام نمایند.

چرا پکیج بوتان، انفجاری روشن می‌شود؟

انفجاری روشن شدن پکیج دلایل متعددی دارد که در ادامه آنهارا به شما معرفی خواهیم کرد. تنظیم نبودن میزان گاز ورودی به پکیج، مسدود بودن دودکش، خرابی سوراخ‌های اطراف جرقه زن، الکترولود جرقه زن الکتریکی و تنظیم نبودن فاصلع بین مشعل از جمله دلایل متعددی است که می‌تواند باعث رخداد انفجاری روشن شدن پکیج، گردد. جهت تعمیر پکیج در چنین شرایطی، اقدام به تنظیم کردن مشکلات نمایید.

09358101607

سر و صدای بیش از حد پکیج بوتان، به چه دلیل است؟

مواردی مانند هوا و یا رسوب گرفتن پکیج، می‌تواند باعث سر و صدای بیش از حد پکیج گردد. برای رفع این مشکل، توصیه می‌شود تا برای رسوب گیری و هوا گیری پکیج، اقدام گردد. جهت رسوب گیری پکیج بوتان یا هواگیری پکیج بوتان توسط ما، می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت برای تعمیر پکیج شما، اقدام گردد.

چرا دمای آب خروجی در پکیج بوتان، بالا رفته است؟

در صورتی که دمای آب پکیجتان بالا می‌رود، باید به چندین نکته توجه فرمایید. اولین نکته حائز اهمیت، میزان گاز ورودی به پکیج می‌باشد که باید بررسی گردد تا میزان گاز ورودی، بیش از حد یا کمتر از مقدار تعریف شده، نباشد. دومین دلیلی که باید آن را مورد توجه قرار دهید، گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب پکیج است زیرا اگر مسیر خروجی آب بسته باشد، سبب بالا رفتن آب خروجی در پکیج، می‌گردد. دلیل آخری که جهت عیب یابی می‌بایستی آن را چک نمایید، فشار آب است. کم بودن فشار آب سبب بالا رفتن فشار آب، می‌شود.

09358101607

چرا رادیاتورهای بوتان، با وجود روشن بودن، گرم نمی‌شود؟

زمانی که رادیاتورهای شما گرم نمی‌شود، سه اتفاق ممکن است برای پکیج شما افتاده باشد ولی قبل از ادامه دادن به خواندن، اول از وصل بودن گاز، برق، روشن بودن پکیج، حالت زمستانه و… را چک کنید، اگر مشکل حل نشدد، ادامه مطلب را بخوانید.

اولین احتمال، بسته بودن شیر رفت و برگشت پکیج ها و رادیاتورهاست که ممکن است آن را به هر دلیلی بسته باشید، اگر مشکل حل نشد به سراغ دومین احتمال یعنی خرابی شیر موتوری در شوفاژ دیواری دو مبدل، بروید و در نهایت، آخرین احتمال را مورد بررسی قرار دهید یعنی خرابی ان تی سی گرمایش. در صورتی که نتوانستید پکیج خود را تعمیر کنید، می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان قاصدک، برای تعمیر پکیج بوتان شما در هر کجای تهران، اقدام نمایند.

09358101607

چرا فشار بار پکیج بوتان کم شده است؟

زمانی که شوفاژ دیواری، رادیاتورهایتان و یا سیستم لوله کشی شما دچار نشتی شده باشد، فشار بار پکجج بوتان، کاهش می‌یابد و همچنین وجود هوا در مدار سیستم و هواگیری اشتباه در زمان روشن بودن پمپ باعث ورود برعکس هوا به دلیل چرخش مکش پمپ می‌باشد. در نهایت اگر نیازمند پکیج برای تنظیم فشار بار پکیج خود شدید، می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان، برای تنظیم دستگاه شما اقدام نمایند.

امروزه بسیاری از افراد هستند که به جای استفاده از سوخت های فسیلی یا موتورخانه‌ها از پکیج دیواری یا پکیج زمینی استفاده می‌کنند زیرا فضای بسیار ناچیزی را اشغال می‌کنند و دردسترس تر از باقی روش‌ها برای گرم کردن یک مکان می‌باشد. برای افزایش طول عمر مفید پکیج بوتان خود باید پکیج هارا بصورت دوره‌ای و مرتب سرویس کرد در غیر اینصورت ممکن است پکیج شما کمتر از آنچه که فکر می‌کنید با مشکل مواجه شود.

جهت تعمیر پکیج بوتان، سرویس پکیج بوتان، مشاوره رایگان، خرید قطعات یدکی و… پکیج یا آبگرمکن میتوانید با شماره تماس 09358101607 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا از فوری ترین سیستم خدماتی تعمیرات در ایران، بهره مند شوید..

چرا فشار بار پکیج بوتان، افزایش یافته است؟

زمانی که دمای پکیج شما افزایش یابد، فشار پکیج خود به خود بالا می‎رود که این ایراد به دلیل عدم عملکرد درست منبع انبساط پکیج بوتان است که در ادامه دلایل عدم عملکرد درست منبع انبساط پکیج بوتان را بررسی خواهیم کرد.

  1. اولین دلیل تنظیم نبودن فشار باد روی یک است. اگر فشار باد بیشتر و یا کمتر از یک باشد، این اتفاق رخ خواهد داد.
  2. دومین دلیل، سوراخ شدن دیافراگم منبع انبساط است. زمانی که دیافراگم سوراخ شده باشد، پکیج باد را نگه نمی‌دارد و سبب رخداد این اتفاق می‌گردد.
  3. آرین احتمال، رسوب گرفتن لوله رابط یا شلنگ اتصال است که در چنین شرایطی شما باید برای رسوب گیری پکیج بوتان، اقدام نمایید.

چگونه پکیج بوتان را روی حالت زمستانی قرار دهیم و برعکس؟

فعالسازی حالت زمستانه پکیج بوتان: برای قرار دادن پکیج بوتان در حالت زمستانی، ابتدا کلیه شیرهای دستگاه را با دسته شیر ممتد با شیر، باز نمایید. شیرهای همه رادیاتورهارا نیز باید باز کنید و مطمئن شوید که همه شیرهای برگشت رادیاتور، باز است. از طریق شیرپرکن فشار را روی یک و نیم بار قرار دهید. برای این کار باید شیر پرکن را برخلاف عقربه های ساعت، بچرخانید تا زمانی که فشار بار روی یک و نیم قرار گیرد. همچنین از تک تک رادیاتور ها هواگیری کنید و زمانی که کمی آب تخلیه شد، شیر هواگیری را ببندید. پس از هواگیری، فشار مدار گرمایش را دوباره روی یک و نیم تنظیم نمایید.

 

فعالسازی حالت تابستانه پکیج بوتان: ابتدا با کلید انتخاب وضعیت روی پنل، پکیج بوتان را روی حالت تابستانه قرار دهید و دمای مورد نظر را توسط کلید مربوطه در روی پنل تنظیم کنید .معمولا در زیر شوفاژها، ۳ عدد شیر قرار دارد که یکی از آنها از نظر اندازه و سایز کوچکتر از دو تای دیگر است. آن شیر، ورودی آب سرد است و دو تای دیگر شیرهای مدار گرمایش هستند . شیر آب سرد ورودی به دستگاه را در وضعیت باز قرار دهید .

ارورهای پکیج بوتان چیست؟ و به چه علت رخ می‌دهد؟

زمانی که دستگاه شما دچار اختلال شده باشد، برد دستگاه آن را شناسایی کرده و به صورت یک ارور آن را نمایش می‌دهد. ارورهای بهترین روش برای عیب یابی پکیج است و کار کارشناسان را تا حدی راحت می‌کند و همچنین به شما کمک می‌کند تا در وهله اول، خودتان برای تعمیر پکیج بوتان خود، اقدام نمایید. در ادامه، به بررسی ارورهای پکیج بوتان در مدل‌های مختلف خواهیم پرداخت. همچنین ارورهای پکیج بوتان، با توجه به مدل هایشان به چندین دسته مختلف، تقسیم می‌گردند که در ادامه به دسته بندی تک تک آنها پرداخته شده است.

 

ارورهای پکیج بوتان – مدل ورونا:

E01

وجود اشکال در روشن شدن مشعل پس از طی شدن پروسه جرقه زنی (عدم تشکیل شعله)

 

E02

 

عمل نمودن کلید حرارتی در اثر بالا رفتن بیش از حد دمای آب مدار گرمایش یا قطعی کابل متصل به آن

E03

عمل نمودن کلید حرارتی کلاهک تعدیل

E04

پایین بودن فشار آب مدار گرمایش

E06

خرابی سنسور دمای آب گرم بهداشتی یا به اصطلاح خرابی NTC بهداشتی

E07

خرابی سنسور دمای آب مدار گرمایش یا قطعی سیم آن یا به اصطلاح خرابی NTC بهداشتی

E09

عدم گردش آب در مدار، باید مثل پمپ، برد، تاخیر در عملکرد بردیم را چک کرد

E11

پارازیت شعله (تداخل امواج مغناطیسی اطراف شعله)

E12

قطعی سیم مدولاتور شیرگاز

E28

تکرار متوالی یک خطا بیش از 5 بار

 

ارورهای پکیج بوتان – مدل پرلا

 

E01

عدم تشکیل شعله | سه دلیل عمده: دارد مشکل شیر گاز، جرقه زن خوب عمل نمیکند، یا حسگر شعله ایراد دارد

E02

قطعی یا خرابی یا عمل کردن کلید حرارتی، در مدار قطعی وجود دارد یا کلید حرارتی مبدل عمل کرده است و ایراد دارد

E03

اشکل در پرشر سوییچ، مجموعه دود و فن، ترموستات دود

پرشر خروجی دود مشکل دارد یا ترموستات دود ایراد پیدا کرده یا کل مجموعه فن به درستی کار نمی­کند

E04

عدم وجود فشار آب در مدار گرمایش

فشار مدار گرمایش به کمتر از 5/0 رسیده است و باید آن را افزایش داد

E06

قطعی NTC آب مصرفی

سنسور تشخیص دمای آب گرم مصرفی دچار مشکل شده است

E07

قطعی NTC گرمایش

سنسور تشخیص دمای گرمایش مشکل پیدا کرده است

E11

حس شدن شعله قبل از ارسال فرمان برد به شیرگاز

شیرگاز مشکل پیدا کرده یا برد مشکل دارد

ارورهای پکیج بوتان – مدل کالداونیزیا و مدل اوپتیما

 

سبز ثابت

در این حالت مشعل دستگاه به طور دائم روشن مانده و خاموش نمی شود

سبز چشمک زن 0.5 ثانیه – 0.5 ثانیه

این ارور شامل یکی از موارد ذیل است:

خرابی پرشر دود یا مجموعه فن، خرابی پمپ سیرکولاتور، ایجاد اشکال در کلید فشار چگالیده یا کلید حداقل فشار و …

سبز چشمک زن 1-5 ثانیه

در این حالت سیستم آماده به کار است ولی دستوری جهت گرمایش دریافت نمی کند

زرد ثابت

سنسور آب مصرفی (NTC) دچار ایراد شده و یا قطع گردیده است

سبز چشمک زن سریع

این ارور شامل یکی از موارد ذیل است:

گریپاژ پمپ، کمبود آب، خرابی NTC، خرابی برد و …

زرد چشمک زن

سیستم در حال کار با حداکثر توان خود می باشد

قرمز ثابت

این ارور شامل یکی از موارد ذیل است:

وجود مشکل در سنسور گرمایش، قطعی ترموستات دود، عدم تشکیل شعله، خرابی برد الکترونیک، ایراد در کلید حداقل فشار

قرمز چشمک زن 0.5  ثانیه – 0.5 ثانیه

کلید حرارتی دستگاه دچار مشکل شده است

چگونه از شر چراغ قرمز پکیج بوتان، خلاص شویم؟

 

شرح خطا

کدهای خطا

ثابت شدن چراغ سبز

روشن بودن مشعل

چراغ سبز چشمک زن یک ثانیه روشن ۵ ثانیه خاموش

دستگاه در حالت آماده به کار قرار دارد

چراغ قرمز چشمک زن

ترموستات قطع است

ثابت شدن چراغ قرمز

ان تی سی گرمایش قطع است

چراغ زرد چشمک زن

حالت حداکثر توان گرمایشی در کلید دستگاه فعال شده است

چراغ زرد ثابت

ان تی سی مصرف قطع است

چراغ سبز چشمک زن 5/0 روشن و 5/0 ثانیه خاموش

اشکال در پرشر آب

 

09358101607
سوالات متداول

شروع هزینه تعمیر پکیج حدود 400،000 تومان میباشد ولی عواملی مانند نوع تعمیر، نیازمندی دستگاه شما به قطعه دیگر و… روی قیمت تاثیر دارد که سبب افزایش یا کاهش قیمت شما، میشود.

جهت اعزام تکنسین از قاصدک تعمیر، با شماره تلفن ما 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

زمینه های فعالیت قاصدک تعمیر - نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج در تهران

نمایندگی پکیج بوتان، تعمیر پکیج بوتان در تهران، تعمیر پکیج بوتان در شمال تهران، تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران، تعمیر پکیج بوتان در جنوب تهران، تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران، تعمیر پکیج بوتان در تجریش، پکیج بوتان در مینی سیتی، تعمیر پکیج بوتان در اقدسیه، تعمیر پکیج بوتان در فرمانیه، تعمیر پکیج بوتان در جردن، تعمیر پکیج بوتان در نیاوران، تعمیر پکیج بوتان در جماران، تعمیر پکیج بوتان در سوهانک، تعمیر پکیج بوتان در زعفرانیه، تعمیر پکیج بوتان در کامرانیه، تعمیر پکیج بوتان در کامرانیه، تعمیر پکیج بوتان در الهیه، تعمیر پکیج بوتان در ونک، تعمیر پکیج بوتان در قلهک، تعمیر پکیج بوتان در ازگل، تعمیر پکیج بوتان در حسین آباد، تعمیر پکیج بوتان در آجودانیه، تعمیر پکیج بوتان در اوین، تعمیر پکیج بوتان در دروس، تعمیر پکیج بوتان در لویزان، تعمیر پکیج بوتان در مبارک آباد، تعمیر پکیج بوتان در محمودیه، تعمیر پکیج بوتان در دزاشیب، تعمیر پکیج بوتان در ظفر، تعمیر پکیج بوتان در شریعتی، تعمیر پکیج بوتان در قلهک، تعمیر پکیج بوتان در شهرک ولیعصر، تعمیر پکیج بوتان در شهرک غرب، تعمیر پکیج بوتان در سعادت آباد، تعمیر پکیج بوتان در تهران ویلا، تعمیر پکیج بوتان در پونک، تعمیر پکیج بوتان در صادقیه، تعمیر پکیج بوتان در شهرک گلستان، تعمیر پکیج بوتان در شهرک راه آهن، تعمیر پکیج بوتان در اکباتان، تعمیر پکیج بوتان در جنت آباد، تعمیر پکیج بوتان در وردآورد، تعمیر پکیج بوتان در تهرانسر، تعمیر پکیج بوتان در چیتگر، تعمیر پکیج بوتان در گیشا، تعمیر پکیج بوتان در مرزداران، تعمیر پکیج بوتان در دهکده المپیک، تعمیر پکیج بوتان در ستارخان، تعمیر پکیج بوتان در شهر زیبا، تعمیر پکیج بوتان در بلوار فردوس، تعمیر پکیج بوتان در نارمک، تعمیر پکیج بوتان در  هنگام، تعمیر پکیج بوتان در تهرانپارس

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟