5/5 - (2 امتیاز)

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ | نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ

قاصدک تعمیر، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در سراسر تهران، با ارائه خدمات شبانه روزی حتی در ایام تعطیل، اعلام آمادگی برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ، تعمیر ظرفشویی توکار سامسونگ و… می‌کند. اگر شما یکی از مشتریان سامسونگ هستید که نیاز به تعمیر ظرفشویی سامسونگ خود دارید، می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان تعمیر قاصدک تعمیر برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ شما در هرکجایی از تهران که باشید، اقدام نمایند.

قاصدک تعمیر، نمایندگی رسمی سامسونگ از سال 1387 تا کنون می‌باشد که دارای یک تیم با تجربه و آموزش دیده در این زمینه است همچنین، قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران، ارائه هرگونه خدمات سامسونگ را بر عهده می‌گیرد. این خدمات، شامل خدماتی مانند خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر، خدمات سرویس، خدمات نصب با ارائه گارانتی 18 ماهه و… می‌باشد.

چرا باید قاصدک تعمیر را برای تعمیر محصولات سامسونگ خود، انتخاب نمود؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید چرا باید تعمیر محصول سامسونگ خود را به دست قاصدک تعمیر، بسپارید و چگونه قاصدک تعمیر باید اعتبار خود را به عنوان نمایندگی مجاز سامسونگ، برای شما، ثابت کند که در ادامه به بررسی تمام این موارد خواهیم پرداخت تا اعتماد شمارا بتوانیم کسب کنیم.

  1. ارائه‌ی 18 ماه گارانتی – گارانتی کردن دستگاه‌ها، کار هر شرکتی نمی‌باشد و فقط نمایندگان مجاز و معتبر، می‌توانند این کار را انجام دهند زیرا این کار برای نمایندگان غیر مجاز، ممکن است هزینه بر باشد.
  2. تعویض قطعات محصولات سامسونگ با قطعات اصل – تهیه‌ی قطعات اورجینال برای نمایندگی سامسونگ، بسیار راحت است زیرا برخلاف نمایندگان غیر مجاز، ما از شرکت مجاز سامسونگ برای تهیه‌ی قطعه، اقدام می‌نماییم.
  3. تماس گرفتن با مشتری – قاصدک تعمیر قبل از مراجعه به خانه مشتریان، ابتدا با آنها تماس می‌گیرند و هزینه‌ای تقریبی را به آنها اعلام می‌کنند همچنین ساعت مراجعه را نیز مطابق با سلیقه‌ی مشتریان، هماهنگ می‌کنند.
  4. مشاوره – شما می‌توانید قبل از دریافت خدمات و یا ثبت سفارش با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان در رابطه با تعمیر محصول خود دریافت نمایید.
  5. کادر مجرب – داشتن کادری مجرب با بیش از 15 سال سابقه تعمیرات محصولات سامسونگ و کادری آموزش دیده مطابق با تکنولوژی و متودهای بروز تعمیرات.
  6. خدمات در منزل – تمامی خدمات تعمیر، سرویس و… در خانه‌ی شما انجام می‌شود.
ایرادات رایج ظرفشویی سامسونگ
چرا ظرفشویی سامسونگ، حین فرآیند کار از شوینده استفاده نمی‌کند؟

اگر ظرفشویی سامسونگ شما نیز حین کار از شوینده برای شستشوی ظروف استفاده نمی‌کند، مواردی را باید بررسی نمایید که در ادامه، آن‌هارا برای شما، خواهیم گفت.

  1. ممکن است مخزن مواد شوینده به خوبی وارد دستگاه نشده باشد. مخزن را چک نمایید و سعی کنید آن را به درستی، قرار دهید.
  2. اگر مواد شوینده ظرفشویی سامسونگ شما، قرص ظرفشویی است، بهتر است درب جاقرصی را چک نمایید تا رسوب و یا جرم، نگرفته باشد.
  3. ممکن است درب جا قرصی شما آسیب دیده باشد و غیر قابل استفاده شده باشد. برای رفع این مشکل، باید برای تعویض آن اقدام نمایید و فعلا می‌توانید قرص را در داخل خود دستگاه قرار دهید و فرآیند شستشو را شروع نمایید.
  4. اگر مشکل شما همچنان پا برجا بود و حل نشده بود، می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان قاصدک، برای تعمیر ظرفشوی سامسونگ شما، اقدام کنند.
چرا ظرفشویی سامسونگ، بوی بدی می‌دهد؟

بوی بد ظرفشویی سامسونگ، ممکن است برای همه‌ی کاربران ظرفشویی سامسونگ، اتفاق بیفتد که در چنین شرایطی، خوب است یک سری از موارد را بررسی نمایید.

  1. ابتدا خوب است بدانید که معمولا استفاده نکردن از ظرفشویی، طی مدت زمان خاصی، باعث می‌شود که ظرفشویی بو بگیرد. برای رفع این بو، می‌توانید یک بوگیر مخصوص ظرفشویی تهیه نمایید و از آن استفاده کنید یا ظرفشویی خود را به همراه سرکه و با برنامه ECO یا Auto یک بار شستشو دهید.
  2. ممکن است شیلنگ تخلیه ظرفشویی سامسونگ، پمپ تخلیه و فیلتر کف ظرفشویی، دچار انسداد گشته باشد و این انسداد باعث بو گرفتن ظرفشویی سامسونگ شما شده باشد. برای رفع این بو باید عامل مسدود کننده را پیدا کند و مسدودیت را برطرف نمایید.
  3. ممکن است عوامل دیگری مانند تمیز نکردن مرتب ظرفشویی نیز باعث شود که ظرفشویی شما بو بگیرد برای جلوگیری از این مورد، سعی کنید پس از شستشو با ظرفشویی، آن را تمیز نمایید تا در صورت وجود هرگونه لکه و چربی ظروغ روی دستگاه، دستگاه تمیز شود.
چرا ظرفشویی سامسونگ، ظروف را به تمیزی نمی‌شوید؟

عملکرد اصلی ظرفشویی‌ها، شستشوی تمیز و درست ظروف است. زمانی که ظرفشویی شما، ظروف را به درستی نمی‌شوید، بهتر است عواملی را مورد بررسی قرار دهید تا این دلایل را بررسی نمایید.

  1. ممکن است در مصرف از مواد شوینده، زیادی روی کرده باشید یا از شوینده‌ی کمی، مصرف کرده باشید. در چنین شرایطی ممکن است ظروف شما یا همچنان چرب باقی بماند یا لکه‌های سفید روی آن ایجاد شود و….
  2. در قدم بعدی بهتر است چیدمان ظروف را چک کنید. هر ظرف را در سبد و محفظه‌ی درست آن قرار دهید و ظرفشویی را بیش از ظرفیت آن پر نکنید بلکه به اندازه‌ی ظرفیتش پر نمایید. در غیر اینصورت، ممکن است آب و شوینده برای هر دستگاه، به بخش مورد نظر آن نرسد و آن ظرف را تمیز نشوید.
  3. ممکن است برنامه‌ی شسستشوی نا مناسب و یا اشتباهی را انتخاب کرده باشید. در چنین شرایطی، ممکن است برنامه‌ای که انتخاب کرده باشید، مناسب حجم ظروف، حجم شوینده، جنس ظروف و… نبوده باشد و در نهایت ظروف، تمیز شسته نشود.
  4. احتمال مسدودیت فیلتر آب نیز وجود دارد. زمانی که فیلتر آب دستگاه شما مسدود می‌شود، فیلتر توسط باقی مانده و یا تیکه‌های غذا مسدود می‌شود که در چنین شرایطی، بهترین کار، اقدام برای تمیز کردن یا تعویض فیلتر ظرفشویی سامسونگ، است.
  5. در آخرین قدم، بازوهای آبپاش ظرفشویی را چک کنید. زمانی که بازوهای آب پاش ظرفشویی شما دچار اختلالی در عملکرد خود می‌شود، آب به تمام نقاط ظرفشویی نخواهد رسید و در نهایت، ظروف به درستی شسته نخواهند شد.
چرا درب ظرفشویی سامسونگ، قفل نمی‌شود؟

اگر درب ظرفشویی سامسونگ، قفل نشود، در نتیجه هیچ برنامه‌ی شستشویی فعال نمی‌شود زیرا اگر درب باز باشد، برد فرمان اجازه شروع هیچ فرآیندی را نمی‌دهد. اگر درب ظرفشویی سامسونگ شما دچار عیبی در عملکرد خود شده است، بهتر است یک سری موارد را مورد بررسی قرار دهید.

  1. اولین احتمال، خراب بودن قفل درب ظرفشویی سامسونگ است. زمانی که قفل درب خراب شده باشد، درب ظرفشویی طبیعتا قفل نخواهد شد. برای رفع این مشکل، قفل درب را بررسی کنید و درصورت مشاهده هرگونه شسکتگی‌ای و… برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ خود، اقدام نمایید.
  2. ممکن است در چیدمان ظروف خود، اشتباه کرده باشید و یا ظروفی که در سبد قرار داده‌اید، از جای خود بیرون آمده باشد. نحوه چیدمان خود را دوباره بررسی نمایید و ظروف را در جای مناسب آن قرار دهید.
  3. ممکن است لاستیک یا واشر دور درب ظرفشویی شما آسیب دیده باشد. اگر لاستیک دور درب ظرفشویی شما دچار پوسیدگی و یا پارگی شده باشد، بهتر است برای تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی سامسونگ، اقدام نمایید.
  4. ممکن است مواردی مانند لولای درب یا درزگیر، آسیب دیده باشد. زمانی که یکی از این دو قطعه آسیب ببینید، ظرفشویی سامسونگ، درب خود را قفل نمی‌کند که برای رفع این مشکل، باید برای تعمیر و یا تعویض آن، اقدام نمایید.

در صورتی که نتوانستید مشکل خود را حل نمایید، می‌توانید با شماره تماس مندرج در سایت یا 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان قاصدک، برای تعویض و یا تعمیر قطعات ظرفشویی شما، اقدام نمایند.

چرا کلیدهای ظرفشویی سامسونگ، کار نمی‌کند؟

ممکن است تا به حال با کار نکردن کلیدهای ظرفشویی سامسونگ خود، مواجه شده باشید. تقریبا با کمک صفحه کلید و کلیدهای ظرفشویی سامسونگ، ما به نود درصد از عملکردهای ظرفشویی، دسترسی خواهیم داشت و با خرابی آن، عملا ظرفشویی ما بی مصرف خواهد شد. درصورتی که یکی از کلیدهای ظرفشویی سامسونگ شما کار نمی‌کند، موارد زیر را بررسی کنید.

  1. تاچ و تاچ اسکرین ظرفشویی را بررسی کنید. ممکن است به دلیل آب ریختن و یا هرمورد دیگری، تاچ اسکرین ظرفشویی آسیب دیده باشد یا سوخته باشد. می‌توانید برای تعمیر تاچ ظرفشویی سامسونگ خود با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.
  2. زمانی که برد الکترونیکی ظرفشویی دچار اختلالی شود، صفحه کلیدهای ظرفشویی ممکن است از کار بیفتد یا دچار اختلال در عملکرد خود، شوند.
چرا چراغ نمک و جلادهنده ظرفشویی سامسونگ، روشن مانده است؟

ممکن است تا به حال با روشن ماندن چراغ جلا دهنده و چراغ نمک ظرفشویی سامسونگ، مواجه شده باشید و این مسئله، تا حدودی شمارا نگران کرده باشد. اگر چراغ ظرفشویی تان روشن مانده است، موارد زیر را قبل از تماس گرفتن با یک کارشناس، چک نمایید.

  1. تجمع نمک در مخزن نمک، باعث روشن ماندن چراغ نمک ظرفشویی سامسونگ میشود. می‌توانید تا حد امکان آنهارا جمع کنید و با آب حل نمایید.
  2. ممکن است سنسور نمک، خراب شده باشد که باید برای تعویض آن، اقدام نمایید.
  3. اگر مخزن جلادهنده تان خالی است، روشن ماندن چراغ جلادهنده یک امر طبیعی است ولی اگر مخزن جلادهنده تان پر است، ممکن است سنسور ظرفشویی شما معیوب شده باشد و باید برای تعمیر و یا تعویض آن، اقدام نمایید.
چرا ظرفشویی سامسونگ، حین کار صدا می‌دهد؟
  1. اگر ظرفشویی سامسونگ شما حین کار صدا می‌دهد، بهتر است موارد زیرا را بررسی کنید و سعی کنید مشکلتان را برطرف کنید. اگر مشکلتان برطرف نگردید، می‌توانید با کارشناسان قاصدک تماس حاصل فرمایید تا ما برای تعمیر سر و صدای ظرفشویی سامسونگ شما اقدام نماییم.
    1. از محل نصب ظرفشویی سامسونگ خود، مطمئن شوید. ممکن است محل نصبتان تراز نبوده باشد و این عدم تراز، موجب سر و صدا گردد.
    2. چیدمان داخل ظرفشویی را چک کنید. ممکن است چیدمان اشتباه باعث برخورد ظروف به یک دیگر، تولید سر و صدای زیاد و یا حتی شکستن ظروف شود.
    3. ظرفشویی را بیشتر از ظرفیت آن پر نکنید. زمانی که ظرفشویی را بیش از ظرفیت آن پر کنید، ظرفشویی سنگین و نامتعادل خواهد شد و علاوه بر تمیز نشستن ظروف، باعث سر و صدا و خرابی دستگاه شما خواهد گشت.
    4. ممکن است صدایی که می‌شنوید، صدای برخور آب به دیواره و بدنه ظرفشویی باشد. آن را بررسی نمایید تا خیال خود را راحت کنید.
    5. پمپ آبپاش دستگاه را نیز چک کنید. اگر چیزی در پمپ آبپاش گیر کرده باشد و یا آن را مسدود کرده باشد، ممکن است ظرفشویی، سر و صدای زیادی را تولید کند.
    6. بهتر است عواملی دیگر مانند پایه ظرفشویی را بررسی کنید. استفاده طولانی مدت از ظرفشویی و مراقب نکردن از آن، باعث زنگ زدگی پایه ظرفشویی می‌شود.
    7. خوب است بدانید خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی نیز باعث ایجاد سر و صدای زیادی خواهد شد. برای عیب یابی دستگاه خود برای این مورد باید توجه داشته باشید که ممکن است مواردی مانند تخلیه نکردن آب ظرفشویی سامسونگ را شاهد باشید.
چرا ظرفشویی سامسونگ، آبگیری نمیکند؟

اگر ظرفشویی سامسونگ شما نیز آبگیری نمی‌کند، مواردی را باید مورد بررسی قرار دهید. از جمله این موارد، می‌توان به بررسی شلنگ ورودی آب، اشاره نمود. اگر شلنگ وورودی آب، خم شده باشد، پوسیده باشد و یا شکسته باشد، شما با نشانه‌هایی مانند آبگیری نکردن ظرفشویی مواجه خواهید شد. خوب است بدانید این شلنگ معمولا، در پشت ظرفشویی قرار دارد.

همچنین علاوه بر شلنگ ورودی آب، مورد دیگری را نیز باید چک کنید. آکوا استاپ، وظیفه دارد تا زمانی که ظرفشویی نشتی دارد، از ورود آب اضافی جلو گیری کند. زمانی که آکوا استاپ شما معیوب شده باشد و یا رسوب گرفته باشد، ممکن است ظرفششویی، آبگیری نکند. پس آکوا استاپ ظرفشویی سامسونگ را نیز، عیب یابی کنید.

نکات نگهداری از ظرفشویی سامسونگ
  1. با توجه به جنس ظروف و حجم آنها، بهترین برنامه شستشو را انتخاب کنید.
  2. بیشتر از ظرفیت ظرفشویی، آن را پر نکنید و ظروف را به درستی در ظرفشویی بچینید.
  3. از بهترین موادهای شوینده استفاده کنید.
  4. قبل از شستشوی ظروف با ظرفشویی، باقی مانده‌های غذارا از روی آن بردارید.
  5. پس از انجام عملیات شستشو، ظرفشویی خود را تمیز کنید تا فیلترهای آن کثیف نشود و ظرفشویی، بو نگیرد.
  6. حداقل سالی یک یا دوبار، ظرفشویی را سرویس نمایید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، آن را به سرعت برطرف نمایید.
  7. همیشه واشر یا لاستیک دور درب ظرفشویی خود را تمیز کنید.
  8. همیشه مخزن نمک، جلا دهنده، جا پودری و… را تمیز کنید و اجازه ندهید که رسوب بگیرند زیرا اگر رسوب بگیرند، با عواملی مثل نشتی آب در ظرفشویی سامسونگ، تمیز شسته نشدن ظروف و… روربرو خواهید شد.
معنی کلمات روی ظرفشویی سامسونگ، چیست؟

Power  : دکمه خاموش و روشن کردن ظرفشویی

 Start : دکمه شروع کردن یک برنامه ظرفشویی

Half Load: نیمه ظرفیت – زمانی از این برنامه استفاده می‌کنید که حجم نصف ظرفشویی شما، تا حد نصف پر شده باشد. این برنامه در مصرف آب صرفه جویی می‌کند و فشاری که به ظرفشویی وارد می‌شود را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

Hygiene: بهداشتی – این برنامه شستشو، دمای آب را تا 70 درجه سانتی گراد افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا ظروف کاملا شسته و ضد عفونی شود.

Delay Start: تاخیر در شروع – با این برنامه می‌توانید فرآیند شروع برنامه در ظرفشویی را بنا به هر دلیلی، به تاخیر بیندازید.

Multi Tab: چند کاره – زمانی که شما این دکمه را به مدت 3 ثانیه فشار دهید، عملکردهای دستگاه قفل می‌شود. کارایی این برنامه، مشابه با قفل کودک است.

Eco: اقتصادی / سازگار با محیط زیست – این برنامه برای ظروف بسیار چرب مناسب نمی‌باشد. در این برنامه مدت زمان شستشو افزایش می‌یابد و دما تا حدی که آسیبی به ظروف نزند، کاهش می‌یابد.

Auto: خودکار – شستشوی اتوماتیک، شستشویی است که طی آن، خود سنسور ظرفشویی میزان چربی‌ها و کثیفی‌هارا اندازه گیری می‌کند و طی آن، یک برنامه را برای شستشوی ظروف انتخاب می‌کند. بهتر است برای شستشوی ظروف حساس از این برنامه استفاده نکنید.

 Glass/Delicate: ظریف / شیشه ای – این برنامه برای شستشوی ظروف ظریف و کریستالی کاربرد دارد. این برنامه حدودا یک ساعت طول می‌کشد و ظروف شیشه‌ای و حساس را با مراقبت زیاد خواهد شست.

 Regular/Normal: نرمال ، منظم – این شستشو، شستشویی است که معمولا از آن استفاده می‌شود و برای مصرف روزمرگی کاربرد دارد. این برنامه، آب را معمولا تا 65 درجه سانتی گراد، داغ می‌کند.

Intensive/Heavy: متمرکز ، سنگین – این برنامه، برای شستشوی ظروفی که بسیار کثیف و چرب می‌باشد، کاربرد دارد. ظروفی مانند ماهیتابه، قابلمه و.. با این برنامه به راحتی شسته می‌شود. این برنامه برای ظروف حساس طراحی نشده است و دمای آب در این برنامه معمولا تا 70 درجه سانتی گراد، تنظیم می‌کند.

Express/Speed60: فشرده ، سریع – این برنامه معمولا آب را تا دمای 65 درجه سانتی گراد گرم می‌کند و می‌توانید از آن برای شستشوی ظروف شیشه‌ای خود استفاده کنید. این برنامه با سرعت بالاتری نسبت به باقی برنامه‌ها، ظروف را می‌شوید.

Rinse: پیش شست و شو ، برای آبکشی ظروف – در این برنامه، ظروف فقط خیس می‌شوند و هیچ مواد شوینده‌ای استفاده نخواهند شد. این برنامه برای ظروف بسیار کثیف، طراحی شده است.

Rinse & Hold: خیساندن ظروف – از این برنامه می‌توان برای خیس کردن ظروف قبل از شستشو، استفاده نمایید.

بررسی ارورهای ظرفشویی سامسونگ

ارورهای ظرفشویی، بهترین راه و آسان ترین راه برای عیب یابی ظرفشویی شما است. ارورهای خطا معمولا به شما می‌گویند که ظرفشویی شما چه مشکلی دارد و شما می‌توانید به کمک آن، تا حدودی برای تعمیر ظرفشویی خود، اقدام نمایید. در ادامه به بررسی ارورهای ظرفشویی سامسونگ پرداخته ایم که با کمک آن، شما می‌توانید تا حدی ظرفشویی خود را تعمیر و آن را عیب یابی نمایید.

ارور OE/OC ظرفشویی سامسونگ: زمانی که سنسور سر ریز آب، مقدار زیادی از آب را در ظرفشویی شما تشخیص دهد، این ارور نمایش داده می‌شود. بهتر است مواردی مانند شلنگ تخلیه، فیلتر تخلیه، شلنگ آب ورودی و.. را چک کنید همچنین ممکن است برد دستگاه، این خطارا به دلیل هرگونه اختلالی نشان دهد.

ارور 3E ماشین ظرفشویی سامسونگ: زمانی که سنسور تشخیص دما، دمای آب را بیشتر از 70 درجه سانتی گراد تشخیص دهد، این ارور پدیدار می‌شود. مواردی مانند المنت و هیتر را موردد برسی قرار دهید.

ارور 3C ماشین ظرفشویی سامسونگ: این ارور بسیار مهم است و قبل از هرکاری، ابتدا ظرفشویی را ریست کنید و اگر مشکلتان برطرف نشد، یعنی پمپتان خراب است و باید برای تعویض آن، اقدام نمایید.

ارور HE ماشین ظرفشویی سامسونگ: این ارور به معنای ارور هیتر است که یعنی اختلالی در هیتر شما وجود دارد. برای رفع این ارور باید هیتر را در حالت کاملا خاموش دستگاه، بررسی کنید.

ارور HE1 ماشین ظرفشویی سامسونگ: این ارور زمانی پدیدار می‌شود که ترمویستور، دمای آب را بیش از 80 درجه سانتی گراد، تشخیص دهد. این ارور بسیار مهم و فنی است و برای رفع این ارور باید برد ظرفشویی سامسونگ و رله حرارتی ظرفشویی سامسونگ را چک نمایید.

 ارور 1 Eظرفشویی سامسونگ: زمانی که فیلتر ظرفشویی شما، مسدود شده باشد، این ارور پدیدار می‌شود. برای رفع این ارور باید کف ماشین ظرفشویی را چک کنید. باید آن را با یک مسواک و به خوبی بشویید تا درصورت وجود هرگونه انسداد، برطرف گردد.

ارور 4C/4E ماشین ظرفشویی سامسونگ: زمانی که شما ظرفشویی را روشن می‌کنید، پنج دقیقه طول می‌کشد تا دستگاه پر از آب شود و زمانی که پنج دقیقه گذشت و آب پر نشد، دستگاه این ارور را می‌دهد. این ارور ممکن است به دلیل کم فشاری آب، قطع بودن آب، پوسیدگی، پیچ خوردگی و پارگی شلنگ ظرفشویی و… رخ دهد. برای رفع ارور، موارد بالارا چک نمایید.

ارور 4E1 ماشین ظرفشویی سامسونگ: این ارور نیز مانند یکی از ارورهای بالا، زمانی رخ می‌دهد که سنسور تشخیص دهنده دما، دمای آب را بیش از 80 درجه سانتی گراد تشخیص دهد. برای رفع این ارور، دمای آب را چک کنید.

 ارور SC/SE ظرفشویی سامسونگ: این ارور زمانی رخ می‌دهد که آب به درستی و یا کاملا تخلیه نشده باشد. برای رفع این ارور باید مسیرهای خروجی آب، شلنگ تخلیه، فیلتر تخلیه، پمپ تخلیه و… را مورد بررسی جدی قرار دهید.

 ارور 9 E ظرفشویی سامسونگ: این ارور زمانی نشان داده می‌شود که سنسور تشخیص سطح آب، سطح آب را به اندازه‌ای استاندارد تشخیص ندهد. برای رفع این ارور باید سنسور سطح آب و میزان آب ورودی به ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهید.

 ارور bE/bE2 ظرفشویی سامسونگ: این ارور زمانی رخ می‌دهد که شما روی یکی از کلیدها بیشتر از 30 ثانیه، فشار داده اید. ممکن است یکی از کلیدهای دستگاتان خراب شده باشد یا سنسور ظرفشویی‌تان به مشکل برخورده باشد.

 ارور CE ظرفشویی سامسونگ: زمانی که اختلال عملکردی بین ارتباط برد اصلی با دستگاه رخ دهد، این ارور نمایش داده می‌شود. برای رفع این ارور باید از یک کارشناس کمک بگیرید.

کد خطای PE ماشین ظرفشویی سامسونگ: برای رفع این ارور، باید دستگاه را از برق بکشید و سیم‌هایی که به میکروسوئیچ متصل اند را جدا کنید و دوباره وصل کنید. اگر سیم هایتان آسیب دیده باشد باید برای ترمیم آنها اقدام نمایید.

ارور tE1 ماشین ظرفشویی سامسونگ: این ارور زمانی رخ می‌دهد که سنسور دمای دستگاه شما دچار مشکل شده باشد. برق دستگاه را قطع کنید و سنسور را چک نمایید.

ارور LE/LC ماشین ظرفشویی سامسونگ: زمانی که سنسور نشتی ظرفشویی سامسونگ شما هرگونه رطوبتی را تشخیص دهد، دستگاه این ارور را نشان می‌دهد. برای بررسی این ارور، واشرهای دور درب ظرفشویی، مخزن شوینده ظرفشویی سامسونگ، شلنگ ورودی آب، شلنگ خروجی آب، فیلتر تخلیه، پمپ تخلیه و… را بررسی نمایید.

سوالات متداول

همانطور که در جریانید، ظرفشویی‌ها هرکدام مشکلات متفاوتی دارد که مشکلات آنها پس از کارشناسی و عیب یابی آن، مشخص می‌شود همچنین علاوه بر آن، دلایل دیگری نیز روی هزینه‌ها تاثیر دارد برای مثال، اینکه دستگاه شما در هنگام تعمیر، نیازمند چه قطعه‌ای می‌شود یا آیا دستگاهتان مشکل دیگری دارد یا خیر. برای دریافت هزینه‌های تقریبی می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید یا به جدول زیر مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که جدول زیر، صرفا یک جدول تقریبی است و ممکن است تغییر کند.

قطعات ظرفشویی

هزینه تعمیرات ظرفشویی

هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین ظرفشویی

بستگی به زمان و قطعات تعویضی برد دارد

هزینه تعمیر المنت ماشین ظرفشویی

85/000 الی 650/000

هزینه تعمیر آکوا استاپ ظرفشویی

85/000 الی 200/000

هزینه تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی

380/000 الی 800/000

هزینه تعویض میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی

300/000 الی 800/000

هزینه تعویض سنسور ماشین ظرفشویی

400/000 الی 650/000

هزینه تعویض موتور ساعت ماشین ظرفشویی

400/000 الی 700/000

هزینه جرم گیری ماشین ظرفشویی

300/000

هزینه رفع آبریزی ماشین ظرفشویی

200/000 الی 400/000

هزینه تعویض لوله خرطومی خروجی آب

150/000 الی 450/000

گارانتی‌ای که قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران ارائه می‌کند، به مدت یک و نیم سال یا 18 ماه است. این گارانتی زمانی فعال می‌گردد که کارشناس قاصدک تعمیر، دستگاه سامسونگ شمارا نصب و یا تعمیر گردیده باشند. در صورت تمایل به دریافت خدمات قاصدک تعمیر، می‌توانید با 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما برای نصب یا تعمیر دستگاه شما اقدام نمایند.

برخلاف خیلی از مراکز خدماتی، قاصدک تعمیر، محصولات سامسونگ را در خانه تعمیر می‌کنند و فقط در شرایطی که وضع دستگاه شما بسیار حاد باشد، فقط قطعه معیوب به تعمیرگاه مرکزی فرستاده می‌شود و پس از تعمیر آن، به خانه شما باز می‌گردد.

کلمات کلیدی مرتبط

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در غرب تهران: نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در سعادت آباد، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در گیشا، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در شهرک غرب، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در مرزداران، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در پونک، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در ستارخان، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در صادقیه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در شهر زیبا، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در یوسف آباد، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در کاشانی، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اکباتان، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در چیتگر، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در درکه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در آیت الله کاشانی، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در بلوار تعاون، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اوین، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در درکه

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در شمال تهران: نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در الهیه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در ولیعصر، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در فرشته، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در ونک، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در شریعتی، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قلهک، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اندرزگو، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در جردن، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در پاسداران، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در فرمانیه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اقدسیه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قیطریه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در دربند، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در دروس، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در آجودانیه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در کامرانیه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در میرداماد، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در دیباجی، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در تجریش

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در تهران: نمایندگی ظرفشویی سامسونگ درشرق تهران، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در غرب تهران، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در پرند، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در رباط کریم، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در شهریار، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اندیشه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در اسلامشهر، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در شهر قدس، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در پردیس، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در نارمک، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در پیروزی، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در آرژانتین، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در سهروردی، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در نیروی هوایی، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در منیریه، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در دزاشیب، نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در مطهری، خدمات پس از فروش ظرفشویی سامسونگ، نمایندگی سامسونگ، تعمیر ظرفشویی سامسونگ

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟