امتیاز دهید
نمایندگی تعمیر ال جی در کرج

به نمایندگی تعمیرات LG در کرج خوش آمدید...

نمایندگی تعمیر ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج بیش از 15 سال فعالیت در زمینه‎‌ی تعمیرات و نصب محصولات ال جی در تهران دارد که برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز اقدام به تعمیر لوازم خانگی ال جی مانند: یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و کولر گازی کرده است. شما میتوانید این خدمات را به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل از نمایندگی ال جی در البرز دریافت نمایید. این خدمات تعمیر لوازم خانگی با کیفیت بوده و آماده ارائه خدمات بیست و چهار ساعته برای شما عزیزان میباشد.نمایندگی تعمیر ال جی در کرج

برای دریافت این خدمات تعمیر میتوانید با شماره تماس 09358101607 تماس گرفته درخواست خود را ثبت سامانه‌ی قاصدک نمایید تا در اولین فرصت برای حل مشکل شما اقدام صورت گیرد و کارشناسان قاصدک تعمیر با شما تماس حاصل فرمایند.

ویژگی های خدمات LG بعنوان نمایندگی ال جی در کرج

  •  گارانتی چندماهه: نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی LG در البرز دارای گارانتی 6 ماهه است که پس از تعمیر همان قسمت دستگاه که مورد تعویض قرار گرفته است به مدت 6 ماه گارانتی ارائه میدهد تا اگر هر گونه مشکل بعد از تعویض در همان قسمت دستگاه ایجاد شد تعمیرات بعدی آن رایگان یا با هزینه کم توسط تعمیر کاران با تجربه نمایندگی ما اجراء گردد.

  • تعمیرکاران با تجربه و متخصص: تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات LG در البرز دارای پرسنل و تکنسین های با تجربه در زمینه‌ی تعمیرات لوازم خانگی برند ال جی بوده که میتوان به راحتی به این تعمیرکاران اعتماد کرد. یک تعمیرکار خوب باید تسلط کافی روی قطعات داخلی دستگاه داشته باشد و در زمینه‌ی پیدا کردن مشکل دستگاه و برطرف کردن آن  مشکل متخصص باشد. این نمایندگی میکوشد تا در عرصه‌ی  تعمیر لوازم خانگی برند ال جی از متخصصین با تجربه کمک بگیرد و همه‌‌ی متخصصین این نمایندگی دارای چند سال سابقه‌ی شغلی و تخصص کافی میباشند.

  • استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت: تعمیر یخچال ال جی در کرج|نمایندگی ال جی در کرج

تعمیرکاران با تجربه این نمایندگی سعی میکنند تا بجای تعویض قطعه آن را تعمیر کنند تا مشتریان هزینه‌ی کم برای تعمیر قطعه بپردازند و از هزینه‌ی گزاف بالای مشتری جلوگیری گردد. در صورتکه قطعه سوخته باشد باید همان قطعه تعویض گردد چون امکان تعمیر آن قطعه وجود ندارد. امروز قطعات بی کیفیت به بازر عرضه شده که هزینه گزاف برای خرید این قطعه تقلبی و بی کیفیت باید پرداخت. این قطعه با گذشت زمان کم استفاده دوباره خراب میشوند. برای همین این نمایندگی از قطعات اصل و با کیفیت استفاده میکند و از اصل بودن این قطعات ضمانت مینماید.

  • خدمات سریع: نمایندگی ال جی در کرج

تعمیر لوازم خانگی وقت زیاد مشتری را تلف مینماید اما از طریق این نمایندگی ال جی در البرز دیگر نیاز نیست مشتری وقت خود را برای پیدا کردن تعمیرگاه خوب و یا رفت و برگشت ضایع نماید. در صورت بروز مشکل در لوازم خانگی میتوانید با شماره 09358101607 تماس گرفته در صورت بروز مشکلات ساده  این نمایندگی شما را راهنمایی میکند تا شما مشکل ساده لوازم خانگی خود را رفع سازید اما در صورت نیاز حضوربرای حل مشکل فنی تعمیرکاران با تجربه ما میکوشند تا در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کنند و مشکلات لوازم تان را برای استفاده‌ی دوباره رفع سازند.

  • خدمات 24 ساعته: تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات ال جی در البرز دارای خدمات شبانه روزی تعمیرات لوازم خانگی برند ال جی در منزل شما میباشد این نمایندگی در روز های تعطیل نیز میکوشد تا برای رضایت مشتریان برند ال جی خدمات تعمیر را ارائه کند.

  • تعمیر قطعه در منزل: نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی تعمیر ال جی در البرز خدمات زیاد دارد که یکی از این خدمات بی نظیر تعمیر لوازم خانگی برند ال جی در محل شما میباشد بعد از تماس و اشتراک گذاری مشکل فنی لوازم خانگی تان با این نمایندگی تعمیرکاران با تجربه با شما هماهنگی کرده به منزل شما آمده لوازم تان را تعمیر می نمایند.

  • مشاوره فنی: تعمیر یخچال ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات ال جی در البرز بعنوان نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش برای مشتریان مشاوره فنی و تخصصی ارائه میکند این مشاوره میتواند به رفع مشکلات ساده و بلند بردن کارکرد محصولات این برند کمک کند.

برای تعمیر لوازم خانگی برند ال جی چرا نمایندگی تعمیر ال جی در کرج را انتخاب نماییم؟

ممکن است بنابر استفاده زیاد و یا هر دلایلی محصولات برند ال جی دچار مشکلات فنی گردد و نیاز به یک تعمیرکار خوب و با تجربه در عرصه‌ی تعمیر لوازم خانگی داشته باشد این نمایندگی دارای تکنسین های با تجربه و متخصص در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی دارد که میتوانند به زودترین فرصت عیوب قطعات دستگاه را پیدا کرده و آن را رفع سازند لذا شما میتوانید برای حل مشکلات لوازم خانگی تان با این نمایندگی تماس گرفته اعلام خرابی دستگاه مورد استفاده‌ی خود را نمایید تا تیم حرفه‌ی ما به محل شما اعزام شوند و مشکل شما را رفع سازند.

مراحل ارائه‌ی خدمات نمایندگی تعمیر ال جی در کرج

ثبت درخواست: شما میتوانید با شماره تماس 09358101607 تماس گرفته مشکلات فنی لوازم خانگی تان را ثبت نمایید.

تماس کارشناس: بعد از ثبت مشکلات فنی لوازم خانگی مشکلات تان مورد بررسی کارشناسان این نمایندگی قرار گرفته به تکنسین های با تجربه‌ی این نمایندگی شریک ساخته میشود تا به زودترین فرصت به مشکلات تان رسیدگی صورت گیرد.

هماهنگی: تکنسین های با تجربه این نمایندگی با شما تماس گرفته زمان مراجعه را با شما هماهنگ می نمایند.

تست و ضمانت: پس از تعمیر قطعه‌ی لوازم خانگی تان تعمیرکار این نمایندگی محصول را تست نموده و قطعه‌ی استقاده شده در لوازم خانگی تان را ضمانت مینماید.

مهمترین مزایای نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

  • تعمیرات لوازم خانگی در منزل نمایندگی ال جی در کرج|تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

تیم تخصصی و با تجربه‌ی این نمایندگی مشکلات فنی دستگاه شما را در محل تان تعمیر مینماید.

  • استفاده قطعات اصل و اورجینال تعمیر یخچال ال جی در کرج

قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز ال جی موظف به فروش و قطعات یدکی اصل و اورجینال می‌باشد. تمامی این قطعات از شرکت رسمی ال جی تهیه می‌گردد.

  • اولویت تعمیر قطعات بعد تعویض تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

 اولویت تیم تعمیرکاران نمایندگی ال جی تعمیر قطعه‌ی خراب شده است تا با هزینه‌ی کم مشتری بتواند لوازم خانگی خود را تعمیر نمایند تعویض در صورت انجام میشود که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

  • گارانتی سرویس و تعمیرات تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

این نمایندگی تمام مسئولیت های ارائه شده توسط تعمیرکاران این نمایندگی را با گارانتی 6 ماه پس از تعمیر لوازم خانگی تان بر عهده دارد.

  • متخصصین با تجربه تعمیر یخچال ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برند ال جی دارای تکنسین های با تجربه و تخصصی در تعمیر لوازم خانگی دارد تا مشتریان بتوانند به این نمایندگی و تیم تعمیرکاران اعتماد نمایند.

  • ارائه‌ی خدمات سریع نمایندگی تعمیر ال جی در کرج

تیم تکنسین با تجربه این نمایندگی در سراسر شهر البرز و یا محل زندگی شما حضور دارند که میتوانند سریع به مشکلات شما رسیدگی نمایند و با دقت لوازم شما را تعمیر کنند.

  • دریافت هزینه‌ی کم و منصفانه نمایندگی تعمیر ال جی در کرج

هزینه های که توسط این نمایندگی دریافت میگردد توسط اتحادیه مشخص گردیده و دریافت میگردد.

  • تضمین قطعات استفاده شده نمایندگی تعمیر ال جی در کرج|تعمیر یخچال ال جی در کرج

یک نمایندگی خوب باید خدمات که ارائه نموده است تضمین نماید تضمین خدمات خیال مشتری را راحت میسازد برای همین تمام قطعات که جایگزین قطعه معیوب و از کارافتاده میگردد اصل بوده تیم تکنسین نمایندگی تعمیرات ال جی اصل بودن این قطعات را تضمین مینماید.

  • ارائه‌ی خدمات شبانه روزی نمایندگی تعمیر ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات ال جی به صورت 24 ساعته بدون تعطیلی همراهتان خواهد بود تا به محض بروز مشکل در لوازم خانگی تان سریع آنرا بر طرف سازند.

بررسی و مشکلات رایج لباسشویی برند LG

لباسشویی از اصلترین و مهمترین لوازم در هر خانه به حساب میاید ممکن مشکلات فنی رایج به دستگاه لباسشویی شما رخ دهد. 

چرا لباسشویی LG  روشن نمیشود؟  ممکن علت روشن نشدن لباسشویی عدم وجود برق، خراب شدن موتور، داغ شدن بیش از حد ماشین لباسشویی و خرابی کلید سوئیچ درب لباسشویی باشد. 

چرا تایمر لباسشویی LG  کار نمیکند؟ کار نکردن تایمر میتواند به دلیل خرابی ولوم تایمر باشد. 

چرا لباسشویی LG  صدای زیاد دارد؟ ممکن لباسشویی صداهای مختلفی تولید کند. صدای خرخر میتواند انسداد جزئی لوله تخلیه آب باشد.صدای وزوز میتواند بعلت قرار گرفتن جسم خارجی در پمپ آن باشد. صدای تق تق یا صدای بیش از حد میتواند ناشی از خراب شدن یاتاقان های موتور یا شل شدن تسمه های آن باشد.

چرا لباسشویی LG  لرزش دارد؟ موارد بسیار میتواند سبب لرزش در لباسشویی شود رایج ترین آن قرار گرفتن لباسشویی در سطح نا هموار، قرار دادن لباس بیش از ظرفیت لباسشویی، ضعیف شدن کمک ها و خرابی دستگیر های نگهدارنده پایه های موتور باشد.

لیست کامل ارور های لباسشویی LG

کد خطا

راه حل

OE

شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا دچار انسداد و گرفتگی نشده باشد.

DE، DE1، DE2

از بسته بودن درب ماشین لباسشویی مطمئن شوید.

DE4

باید حسگر درب بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

TE

بهتر است لباسشویی را از برق بکشید و از یک تکنسین راهنمایی بگیرید. ممکن است ترموستات و المنت حرارتی خراب شده باشد.

FE

شیر آب را ببندید و لباسشویی را از برق بکشید. باید هیدرواستات تعویض شود.

PE

لازم است سنسور سطح آب بررسی و تعویض شود.

LE

لباسشویی را به مدت نیم ساعت از برق بکشید تا موتور خنک شود. سپس مجدد دستگاه را راه‌اندازی کنید.

AE

برای رفع نشتی باید لباسشویی توسط تکنسین بررسی شود.

SE

باید سنسور و موتور دستگاه بررسی شود.

CL

برای رفع این ارور لباسشویی ال جی، قفل کودک را به مدت سه ثانیه فشار دهید.

IE

آب ورودی دستگاه، اتصالات مرتبط با آن و فشار آب ورودی لباسشویی باید بررسی شود.

FF

مقداری آب گرم داخل محفظه شستشوی لباسشویی بریزید و یخ شیلنگ تخلیه و پمپ تخلیه را باز کنید.

Cd

به معنای پایان چرخه خشک کن است.

HE

به معنای وجود ایراد در هیتر، سیم‌کشی هیتر و ترمیستور است.

E7

این ارور مربوط به ماشین لباسشویی Twin Wash است و نشان می‌دهد که عدم اتصال رخ داده است.

nC, nU

به معنای وجود اختلال در NFC ماشین لباسشویی است.

nE, nF

وجود اختلال در WiFi لباسشویی

EE

وجود ایراد در برد اصلی

dL

خطای قفل درب لباسشویی

E3

مشکل عدم تخلیه آب در لباسشویی درب از بالا

LE1، LE2

وجود ایراد در موتور

dHE

وجود اختلال در برنامه خشک کن صد در صد

Sud

خطای بیش از اندازه بودن مواد شوینده

در صورت بروز هر گونه خرابی در لباسشویی خود یا نیاز به کارشناس جهت نصب وتعمیر آن میتوانید به شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و در خواست خود را ثبت سامانه‎ی قاصدک نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.نمایندگی تعمیر ال جی در کرج

بررسی و مشکلات رایج ظرفشویی برند LG

ظرفشویی یکی از دستگاه هایی است که در سال های اخیر بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است این برند محصولات با کیفیت تهیه میکند اما ممکن دچار مشکلات شود.

چرا ظروف تمیز نمیشود؟ ممکن به علت تاریخ انقضاء مواد شوینده، عدم استفاده از مواد شوینده مناسب، درست نچیدن ظروف در دستگاه، حجم ظروف بیشتر از ظرفیت آن در ظرفشویی، مسدود شدن فلتر و نچرخیدن درست بازوی آبباش باشد.

چرا دستگاه روشن نمیشود؟ دلیل روشن نشدن دستگاه قرار نگرفتن دو شاخه در پریز و پریدن و یا سوختن فیوز است.

چرا ظرفشویی کار نمیکند؟ ممکن درب ظرفشویی به درستی بسته نشده باشد و یا دکمه START را فشار نداده اید.

چرا ظروف خشک نمیشود؟ دلیل آن میتواند عدم استفده از جلا دهنده، درست چیده نشدن ظروف، ایراد در دریچه های هوا و یا پمپ حرارتی باشد.

لیست کامل ارور های ظرفشویی LG

ارورهای ماشین ظرفشویی ال جی

علت ارور

2H

این کد خطا نیست، مدت زمان باقی مانده تا انتهای چرخه را نشان می دهد.

AE

تشخیص نشتی آب توسط سنسور نشتی کف

CE

ایرادات مربوط به موتور دستگاه

CR

فعال شدن حالت تست (TEST MODE)

BE

تراز نبودن سطح زیر ماشین ظرفشویی، تشکیل کف بیش از حد (استفاده از شوینده نامناسب)

NE

نقص یا خرابی موتور مقسم آب

PF

مشکلات برقی دستگاه

CL

فعال بودن قفل کودک دستگاه

F

انتخاب برنامه شستشوی خودکار

CD

خنک سازی بعد از خشک کن (Cool dry)

TE

ایرادات مربوط به ترمیستور دستگاه

IE

کافی نبودن سطح آب دستگاه

OE

مشکل در تخلیه آب دستگاه

FE

تامین آب بیش از حد

HE

ایرادات مربوط به مدار گرمایشی دستگاه

LE

ایرادات مربوط به موتور دستگاه

I24,H01,H02

فعال بودن حالت شستشوی با تاخیر

01,02,03, UP to 24

فعال شدن حالت DELAY START (تاخیر در چرخه)

P1,P2,P3,P4

چرخه بارگیری

N:xx, U:xxx, D:xx

این کد خطا نیست،

صدای زنگ هشدار

هشدار دمای بالا

در صورت بروز هر گونه خرابی در ظرفشویی خود یا نیاز به کارشناس جهت نصب وتعمیر آن میتوانید به شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و در خواست خود را ثبت سامانه‎ی قاصدک نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند. نمایندگی تعمیر ال جی در کرج

بررسی و مشکلات رایج یخچال های LG

یخچال از جمله لوازم خانگی است که برای نگهداشتن مواد غذایی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد این محصولات برند ال جی از کیفیت خوب برخوردار است اما میتواند مشکلات در خود بروز دهد.

چرا موتور یخچال داغ میشود؟ دلیل اینکه موتور یخچال داغ میشود ممکن باز و بسته کردن مدام یخچال، خرابی لاستیک دور درب،  فاصله یخچال از دیوار پشت بیش از اندازه کم، خرابی ترموستات، خرابی برد الکتریکی و خرابی رله الکتریکی باشد.

چرا مواد غذایی سرد نمیشود؟ ممکن دمای یخچال درست تنظیم نشده باشد، خرابی لاستیک دور درب، کار نکردن فن های داخل یخچال، بیش اندازه قرار دادن مواد غذایی داخل یخچال و یا دمای محیط اطراف یخچال بیش از اندازه گرم است.

چرا یخچال برفک میزند؟ ممکن دلیل برفک زدن داخل یخچال خرابی سنسور دیفراست، خرابی ترموفیوز، خرابی لاستیک دور درب یخچال و خراب برد الکتریکی باشد.

لیست کامل ارور های یخچال LG

ارور ساید بای ساید ال جی

علت احتمالی

Er FS

خراب شدن موتور فن

IF یا 1F

وجود مشکل در بخش یخسازی

15

ایراد در موتور فن یخچال

dH r

خراب شدن هیتر دیفراست

Er FS

وجود مشکل در سنسور فریزر

rF

کارکرد غیرطبیعی موتور فن

rS

ایراد در سنسور یخچال

Er HS

وجود مشکل در سنسور رطوبت

IS

معیوب شدن سنسور یخساز

SS 

ایراد در بخش کشویی یخچال

rt

معیوب شدن سنسور دمای محیط

 lt

خطای سیستمی در یخساز

gF

ایراد در شیربرقی

Er FF

معیوب شدن فن اواپراتور

Er CF

خراب شدن موتور فن کندانسور

Er CO

خطای ارتباطی بین برد اصلی و برد نمایشگر

FF

معیوب شدن موتور فن فریزر

 F dS 

معیوب شدن سنسور دیفراست فریزر

r dS 

ایراد در سنسور دیفراست یخچال

r dH 

خراب شدن هیتر دیفراست

1F یا F1

ایراد در فن دمنده یخساز

در صورت بروز هر گونه خرابی در یخچال خود یا نیاز به کارشناس جهت نصب وتعمیر آن میتوانید به شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید و در خواست خود را ثبت سامانه‎ی قاصدک نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند. تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

هزینه تعمیرات لوازم خانگی به مشکل فنی دستگاه وابسته است میتواند هر شرایط این هزینه ها را تغییر دهد .

فاکتورهای که به این هزینه ها تغییر به وجود می آورد استفاده قطعات خاص، نوع خرابی در تعمیرات، خرابی قسمت از دستگاه و …. میباشد. جهت استعلام قیمت می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات لوازم به چگونگی مشکل فنی که به دستگاه بوجود آمده ارتباط دارد باید تعمیر کاران با تجربه این مشکلات فنی را از نزدیک بیبینند و تعمیرات لازم را انجام دهند.

جهت ثبت هرگونه سفارش می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی مرتبط

نمایندگی ال جی در کرج، نمایندگی یخچال ال جی در کرج، نمایندگی ظرفشویی ال جی در کرج، نمایندگی لباسشویی ال جی در کرج، نمایندگی کولر گازی ال جی در کرج

 نصب ال جی در کرج، نصب یخچال ال جی در کرج، نصب ظرفشویی ال جی در کرج، نصب لباسشویی ال جی در کرج، نصب کولر گازی ال جی در کرج، نصب تلویزیون ال جی در کرج

تعمیر ال جی در کرج، تعمیر یخچال ال جی در کرج، تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج، تعمیر لباسشویی ال جی در کرج، تعمیر کولر گازی ال جی در کرج

سرویس ال جی در کرج، سرویس یخچال ال جی در کرج، سرویس ظرفشویی ال جی در کرج، سرویس لباسشویی ال جی در کرج، سرویس کولر گازی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در البرز، نمایندگی یخچال ال جی در البرز، نمایندگی ظرفشویی ال جی در البرز، نمایندگی لباسشویی ال جی در البرز، نمایندگی کولر گازی ال جی در البرز

 نصب ال جی در البرز، نصب یخچال ال جی در البرز، نصب ظرفشویی ال جی در البرز، نصب لباسشویی ال جی در البرز، نصب کولر گازی ال جی در البرز، نصب تلویزیون ال جی در البرز

تعمیر ال جی در البرز، تعمیر یخچال ال جی در البرز، تعمیر ظرفشویی ال جی در البرز، تعمیر لباسشویی ال جی در البرز، تعمیر کولر گازی ال جی در البرز

سرویس ال جی در البرز، سرویس یخچال ال جی در البرز، سرویس ظرفشویی ال جی در البرز، سرویس لباسشویی ال جی در البرز، سرویس کولر گازی ال جی در البرز

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟