4.7/5 - (111 امتیاز)

تعمیر یخچال بوش

قاصدک تعمیر، نماینده مرکزی و رسمی بوش در تمام نقاط ایران، به شما اطمینان میدهد که در کمترین زمان ممکن، دستگاه یخچال شمارا تعمیر کند.

نمایندگی بوش تهران قاصدک تعمیر آمادگی خود را بصورت شبانه روزی بدون تعطیلی در کل ایام هفته اعلام می نماید، پس در صورت نیاز به تعمیر یخچال فریزر بوش خود در محدوده غرب تهران کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت کارشناسان ما مراجعه نمایند تا یخچال فریزر بوش شمارا در منزل، تعمیر نمایند.

در ادامه این مقاله شامل اطلاعاتی در رابطه با مشکلات شایع که ممکن است برای یخچال شما رخ بدهد میباشد. این اطلاعات به شما کمک میکند که ابتدا مشکل ییخچال یا فریزر خود را شناسایی کرده و سپس برای حل آن اقدام نمایید یا دلیل مشکل یخچال خود را بیابید. درصورت رفع نشدن یا تشدید شدن مشکل، با قاصدک تعمیر  – نمایندگی بوش تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت و در منزل خودتان، دستگاهتان تعمیر شود.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک تعمیر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر یخچال فریزر بوش شما در ایران را بدون انتقال یخچال فریز به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش تماس بگیرید:

  • هوای داخل یخچال فریزر بوش شما گرم است.
  • فریزر بوش یخ سازی را متوقف کرده است.
  • یخچال شما نشتی آب دارد.
  • یخچال و فریزر بوش شما هنگام کار، صدا و نویز تولید میکند.
  • فریزر بوش دیگر یخ زدایی نمیکند.
  • ارورهای متداول یخچال بوش
تعمیر یخچال بوش | نمایندگی تعمیر یخچال بوش
  • مطالبی که در این مقاله، به صحبت در آن پرداخته ایم:
  • دلیل کدهای خطای یخچال بوش، چیست؟
  • چرا لامپ داخل یخچال بوش، روشن نمی‌شود؟
  • چرا فریزر بوش، گرم است؟
  • چرا یخچال بوش، روشن نمی‌شود؟
  • چرا داخل یخچال بوش، یخ می‌زند؟
  • چرا یخچال بوش، برفک می‌زند؟
  • نشتی آب یخچال بوش به چه عواملی بستگی دارد؟
  • چرا گاز یخچال بوش، خالی می‌شود؟
  • چرا موتور یخچال بوش، گرم می‌شود؟
  • سوالات متداول
  • هزینه تعمیر لباسشویی بوش
  • تماس با ما

دلیل کدهای خطای یخچال بوش، چیست؟

  1. رور E01
  2. ارور E02
  3. به دلیل خرابی سنسور داخل فریزر میباشد.
  4. ارور E03
  5. خرابی سنسور هوای محفظه مربوط به میوه یا نوشیدنی میباشد.
  6. ارور E04
  7. مشکل در ارتباط بین برد یخچال و خود دستگاه میباشد
  8. ارور E05
  9. به علت خرابی سنسور هوای محیط یخچال میباشد.
  10. ارور E06
  11. این ارور به دلیل خرابی سنسور اواپراتور میباشد.
  12. ارور E07
  13. در مدل هایی که دارای یخساز میباشند مربوط به خرابی یخساز و در مدل های دیگر مربوط به سنسور دمای کمپرسور.
  14. 8.ارور E08
  15. خرابی سنسور اواپراتور جا میوه ای یخچال و در برخی مدل ها مربوط به یخساز میباشد.

چرا داخل یخچال بوش، یخ می‌زند؟

 

یخ زدن یخچال بوش، فقط مختص به یخچال فریزر های بوش نیست بلکه این عمل ممکن است در یخچال ساید بای ساید بوش و… نیز رخ دهد. ابتدا تنظیمات پایه یخچال خود مانند دما را بررسی کنید و از طبیعی بودن دمای یخچال خود، اطمینان حاصل کنید و از بسته بودن درب یخچال بوش خود و… مطمئن شوید اگر مشکلتان حل نشد، ممکن است مشکلتان بسیار فنی باشد زیرا یخ زدن یخچال، بسیار عملی حساس بوده پس برای حل مشکل خود، با یک تکنسین کاربلد مشاوره کنید زیرا تکنسین‌هایی در کار خود ماهر نباشند، ممکن است آسیب جدی‌ای به یخچال شما، وارد کنند.

یخچال بوش

فریزر بوش یخ سازی را متوقف کرده است؟

اگر فریزر شما یخ سازی را متوقف کرده است، به احتمال زیاد یک دلیل میتواند داشته باشد. شیر ورودی یخچال شما مسدود شده است. یخ ساز آب اصلی خود را خط اصلی خانه تامین می کند و انسداد دریچه ای که آب را به داخل یخچال می دهد می تواند دلیل شکست دستگاه شما در تولید یخ باشد.

بنابراین، آب اصلی این شیر را ببندید و تیوب ورودی را بردارید تا مشخص شود که آیا چیزی صفحه نمایش را مسدود کرده است یا خیر. اگر جواب شما بله بود، صفحه نمایش را تمیز کنید تا آب به داخل دستگاه یخ‌ساز برگردد همچنین لوله ورودی را از نظر گرفتگی بررسی کنید و مطمئن شوید که شیر قطع کن دستی آب در داخل تمیز و شفاف است.

نشتی آب یخچال بوش به چه عواملی بستگی دارد؟

 

ایرادی که معمولا برای تمامی یخچال‌های جهان رخ می‌دهد، مشکل نشتی آب است این علت نود و نه درصد مواقع به دلیل ایراد در سیستم آبیاری فریزر رخ می‌دهد یا دربرخی از شرایط نادر، ممکن است لوله‌های یخچال شما خراب شده باشد و یا تررک خورده باشد. این مشکل در ابتدا چندان خطرناک نیست ولی با گذر زمان، ممکن است باعث خرابی تمام قطعات داخلی یخچال شما شود.

چرا یخچال بوش، روشن نمی‌شود؟

 

دلایل متعددی برای روشن نشدن یخچال بوش وجود  دارد که قبل از بررسی آنها، بهتر است از اتصال جریان برق و داشتن پریز برق خود با یک فازمتر، اقدام کنید حال اگر مشکلتان حل نشد، ادامه مقاله را بخوانید.

دومین دلیل که بسیار تخصصی است، خرابی قطعات داخل یخچال است که ممکن است به دلایل مختلفی، بروز داده شود این مشکلات شامل خرابی قطعات الکترونیکی، سوختگی فیوز، کابل برق‌های شکسته، سوییچ برق خراب و.. باشد و یا حتی ممکن است در بهترین حالت، روشن نشدن یخچال بوش شما به علت تنظیمات مربوط به دما و… باشد. جهت کارشناسی رایگان یخچالتان، می‌توانید با شماره تلفن 09358101607 تماس حاصل فرمایید و از ایراد یخچال خود، آگاه شوید.

چرا گاز یخچال بوش، خالی می‌شود؟

 

نشت گاز، اولین دلیلی است که باعث خالی شدن یخچال بوش، می‌گردد. نشتی گاز از لوله‌های خارجی و یا لوله‌های داخلی رخ می‌دهد و هرچه بیشتر گاز یخچالتان خالی شود، سرمایی که توسط یخچالتان تولید می‌شود، به مقدار چشمگیری کاهش میابد. دومین دلیل، خرابی کمپرسور یخچالتان می‌باشد زیرا کمپرسور باعث فشرده شدن گاز در یخچال می‌شود.

بهترین راه برای جلوگیری از خرابی یخچال بوش، سرویس مرتب آن می‌باشد و شما می‌توانید برای سرویس و یا تعمیر یخچال بوش خود با شماره تلفن 09358101607 تماس بگیرید.

چرا یخچال بوش، برفک می‌زند؟

 

برفک زدن یخچال بوش بسیار مهم است و هیچ دلیل پایه‌ای مانند تنظیمات و… وجود ندارد که بشود برفک زدن یخچال بوش را با آن توجیه کرد. این عمل معمولا به دلیل خرابی سیستم تهویه هوای یخچال رخ می‌دهد و گاهی هم تراکم زیاد وسیله خوراکی و… در فریزر سبب رخداد این اتفاق می‌گردد همچنین مطمئن شوید که دمای فریزرتان را به درستی تنظیم کرده اید و فیلترهای هوای یخچال خود را نیز بررسی کنید.

چرا موتور یخچال بوش، گرم می‌شود؟

 

دلایل مختلفی برای گرم شدن موتور یخچال بوش وجود دارد و اولین دلیل، عدم تهویه مناسب در دستگاه است. تهویه باعث جریان هوا در یخچال و خنک نگه داشتن موتور است و زمانی که تهویه خراب باشد، دستگاه هیچ جریان هوایی ندارد در نتیجه موتور، داغ می‌گردد عوامل دیگری نیز مانند نقص در کارکرد ترموستات یا لوله‌های مسدود شده نیز می‌تواند باعث این رخداد شود.

زمان تعویض فیلتر یخچال بوش

اینکه بهترین زمان برای تعویض فیلتر یخچال بوش چه زمانی است به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل، کیفیت و جنس فیلتر آبی است که در یخچال Bosch به کار رفته است. مثلا اگر فیلتر آبی که استفاده شده فقط برخی ناخالصی‌های خیلی خاصی را تصفیه کند، ممکن است شش ماه قابل استفاده باشد؛ گاهی هم یک فیلتر آب ممکن است حتی بیشتر هم کار کند و نیاز به تعویض نداشته باشد!

برای دریافت اطلاعات درمورد قطعات یدکی یخچال فریزر بوش خود، به لینک زیر وارد شوید.

قیمت تعمیر یخچال فریزر بوش به عوامل مختلفی مانند عوامل زیر بستگی دارد؛

  • نوع خرابی و عیب
  • نیاز یا عدم نیاز قطعه به تعویض
  • استفاده از قطعه اورجینال و یا غیر اورجینال
  • مدت گارانتی خدمت

بنابراین تعیین هزینه واحد برای تعمیر یخچال فریزر بوش ممکن نیست و باید پس از بررسی خرابی و قطعات مورد نیاز، هزینه نهایی توسط واحد نمایندگی تعیین شود.

ارتباط با ما

برای برقراری ارتباط با ما به عنوان قاصدک تعمیر برای ارئه خدماتی به شما همچون فروش لوازم یدکی، خدمات پس از فروش و تعمیرات دستگاه شما اعم از لباسشویی و… با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی مرتبط

تعمیر یخچال بوش، نمایندگی تعمیر یخچال بوش، تعمیر یخچال دوقلو بوش، نمایندگی تعمیر یخچال دوقلو بوش، تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش، نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش، تعمیر یخچال فریزر بوش، نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش، نمایندگی مجاز تعمیر یخچال بوش، نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش، نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر بوش

سوالات متداول

فرآیند تعمیر تمام محصولات بوش عم از تعمر یخچال بوش، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر یخچال فریزر بوش، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر ظرفشویی بوش، تعمیر جاروبرقی بوش و…. در منزل صاحب دستگاه، رخ می‌دهد و فقط در صورت نیاز، قطعه معیوب به تعمیرگاه فرستاده می‌شود و پس از اتمام تعمیرات، قطعه با توجه به نوع تعمیرات به مدت 6 الی 3 ماه، گارانتی می‌گردد.

هزینه‌ها و تعرفه‌های تعمیرات یخچال بوش وابسته به فاکتورهای مختلفی، متغییر است. این فاکتورها می‌تواند به عواملی مانند نوع تعمیرات شما، حالت گارانتی دستگاه شما، هزینه تعمیر دستگاه شما، نرخ اتحادیه و… وابسته باشد. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس 09123585814 تماس بگیرید تا مشاوران ما شمارا راهنمایی کنند.

در وهله اول، همکاران ما تلاش می‌کنند تا قطعه معیوب دستگاه شمارا تعمیر کند تا هزینه‌های شما تا حد امکان کاهش بیابد ولی اگر قطعه معیوب قابل تعمیر نبود، کارشناسان ما برای تعویض آن اقدام می‌کنند. قطعه‌هایی که کارشناسان ما استفاده می‌کنند همگی دارای 6 الی 18 ماه گارانتی بی قید و شرط هستند. برخلاف باقی مراکز خدماتی که ادعای دروغین نمایندگی تعمیرات بوش را دارند، قطعات ما از شرکت رسمی بوش آلمان، تامین می‌گردند و صد در صد زمانت می‌شوند.

قاصدک تعمیر به عنوان تنها نمایندگی رسمی بوش در ایران، موظف به خدمات رسانی در تمام مناطق ایران می‌باشد. این خدمات از استانها شروع می‌شوند و تمام مناطق تهران اعم از شمال تهران تا حومه تهران را پوشش می‌دهد. ضمن کسب اطمینان شما، خدمات ما در تمام ایران می‌باشد پس با خیال راحت در هرکجای ایران که هستید، با ما تماس بگیرید و تعمیر دستگاه بوش خود را به دستان امنی بسپارید.

جهت اقدام برای تعمیرات محصولات بوش خود مانند تعمیر یخچال بوش، تعمیر لباسشویی بوش تعمیر ظرفشویی بوش، تعمیر جاروبرقی بوش و… شنا می‌توانید با شماره تلفن 09123585814 تماس بگیرید و تا کمتر از 24 ساعت برایتان کارشناس، اعزام شود.

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟