قهوه ساز بوش

5/5 - (3 امتیاز)
نمایندگی بوش سرویس
نمایندگی بوش سرویس.
قهوه ساز بوش، یکی از پرخریدار ترین برند قهوه ساز در طی چند دهه‌ی اخیر در سطح جهانی به دلیل کیفیت بسیار بالای محصول بوده است.

در ادامه‌ی این مقاله به چندین سوال و پاسخ آن‌ها در رابطه با اطلاعات بیشتر و نحوه‌ی تعمیر قوه‌ساز بوش، می‌پردازیم.

همچنین قاصدک تعمیر علاوه بر نمایندگی بوش سرویس بودن، تعمیرات بوش را انجام میدهد و خدمات پس از فروش برای لوازم یدکی بوش را ارئه میکند.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک تعمیر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر غذاساز بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال دستگاه به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

نمایندگی بوش سرویس

برای یافتن پاسخ هر کدام از متن‌های زیر، روی آن کلیک فرمایید.

علت گرم نشدن آب در قهوه ساز چیست؟

یکی از دلایل اصلی گرم نشدن آب در قهوه ساز خراب بودن اتصالات و سیم برق دستگاه است. سیم رابط و دوشاخه را به پریز دیگری وصل کنید تا مشخص شود ایراد از دوشاخه است و یا در پریز مورد استفاده.

اگر در سیم برق مشکلی وجود نداشت باید به سراغ المنت دستگاه رفت. المنت قهوه ساز وظیفه ی گرم کردن آب و تولید حرارت را دارد. اگر دستگاه به برق است ولی همچنان گرم نمی شود المنت سوخته است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.

علت تلخ بودن بیش از حد قهوه آماده شده در قهوه ساز چیست؟

اگر قهوه در قهوه ساز یا قهوه جوش بیش از اندازه تلخ می شود می تواند نشانه ی استفاده ی بیش از اندازه قهوه باشد. باید از پیمانه ی درستی برای ریختن قهوه استفاده کرد.

دلیل دوم تلخ بودن قهوه آماده شده در قهوه ساز می تواند وجود رسوب در دستگاه باشد. برای جرم گیری قهوه ساز باید با مواد شوینده ضعیف و یا طبیعی داخل قهوه ساز و فیلترهای آن را تمیز کنید. با تمیز کردن به موقع قهوه ساز طعم بهتری را تجربه می کنید

علت جوشیدن قهوه در زمان آماده سازی چیست؟

یکی از قطعات مهم در قهوه ساز ترموستات است. خرابی ترموستات و یا تنظیم نبودن آن باعث می شود قهوه در دستگاه بجوشد. برای این کار باید ترموستات قهوه ساز را تنظیم کنید. اگر ترموستات تنظیم نشد باید برای تعویض و یا تعمیر آن اقدام کرد.

دلیل دیگری که برای این مشکل وجود دارد خمیدگی یا گرفتگی سوپاپ قهوه ساز است. با بررسی سوپاپ می توان به این نتیجه رسید که این قطعه باید تعمیر و یا تعویض شود.

علت داغ نبودن قهوه در قهوه ساز چیست؟

در صورت بروز این مشکل باید به سراغ المنت قهوه ساز بروید. المنت گرم نگه دارنده در صورت خرابی باید تعویض و یا تعمیر شود.

علت نشتی آب از قسمت مخزن آب قهوه ساز بوش چیست؟

در وهله‌ی اول، ممکن است که فقط مخزن آب را درست جا نزده باشید. پس در ابتدا، چک کنید که آیا مخزن آب را درست جا زده‌اید یا خیر.

اگه مخزن آب درست جا خورده بود ولی هنوز نشتی آب، قابل مشاهده بود، بدین معناست که مخزن آب ایراد دارد و باید تعویض شود همچنین احتمال دارد که واشر یا شیر یک طرفه زیر مخزن  قهوه ساز بوش ایراد دارد و نیاز به جرمگیری یا دیسکیل دارد. در یکی از دو شرایط بالا، بهتر است با ما تماس بگیرید تا برای رفع مشکل شما، اقدام کنید.

علت نشتی آب در هنگام عملکرد دم کن قهوه‌ساز بوش چیست؟

اگر به هنگام دم کردن قهوه آب از قهوه ساز چکه میکند و در سینی می ریزد. او رینگ دم کن قهوه ساز ایراد دارد. آب از قسمت شیر سرامیکی دم کن نشتی دارد.

معانی آلارم و ارور کدهای قهوه ساز بوش چیست؟

توجه شود که تعداد ارورهای قهوه ساز بوش بسیار متنوع بوده و بستگی به مدل دستگاه میتواند متغیر باشد. لذا برای تعمیرات قهوه ساز بوش خود در صورتی که آلارم و اروری میدهد، با نمایندگی تعمیر قهوه ساز بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

پیامBean Container Almost Empty ؛ این پیام بدین معناست که مخزن قهوه ساز خای از قهوه هست و میبایست آن را با قهوه پر کنید.

آلارم Calc’n Clean Program Necessary؛ در اسپرسو ساز بوش؛ در صورتی که این ارور در قهوه ساز بوش روبیت می شود این بدان معناست که اسپرسوساز بوش نیاز به کالک و کلین یا جرمگیری و رسوب زدایی دارد.

پیغام Check Bean Container؛ این بدان معنی است که یا مخزن قهوه اسپرسوساز ایراد دارد و یا میکروسویچ مربوطه شود. در صورت نیاز به تعمیرات اسپرسو ساز با ما تماس بگیرید.

آلارم Clean brewing unit؛.یعنی هد یا دم کن قهوه ساز به سختی جابچا می شود. هد را بیرون اوره و نمیز کنید و مجدد ج بزنید.

پیغام Cleaning program necessary؛ این پیام بدین معنی است که اسپرسوساز بوش به جرمگیری توسط قرص کلین نیاز دارد.

ارور Descaling program Necessary؛ این پیغام بدین معنی است که قهوه ساز بوش نیاز به جرم گیری دارد.

آلارم EAB10؛ ارور EAB10 به معنای قطع ارتباط بین بردهای قهوه ساز میباشد و برای تعمیر نیاز به حضور تکنسین الزامی است.

کد خطای C0110/ W0110؛ این ارور نیز به معنای ناهمخوانی برد اصلی و برد دیسپلی بوده و برای تعمیر قهوه‌ساز بوش، می‌بایست با ما تماس بگیرید.

آلارمE6121/E6122؛ این ارور زمانی رخ میدهد که دم کن قهوه ساز خارج از رنج تنظیم شده حرکت کند و در موقعیت مناسب قرار نگیرد.

آلارم Empty drip tray؛ این الارم مربوط به پر بودن سینس چکه گیر و یا پر بودن مخزن تفاله میباشد. در صورتی که با این ارور مواجه شدید ابتدا سینی چکه گیر و مخزن تفاله را خالی کرده و سپس جا بزنید. در صورتی که مشکل همچنان پابرجاست سنسور مخزن تفاله ایراد دارد و یا برد قهوه ساز بوش با مشکل مواجه شده است.

آلارم Replace drip tray؛ در صورت مواجه شدن با این ارور، ویدئو را مشاهده کرده و سپس اقدام کنید.

چرا صدای پمپ قهوه ساز بوش کم و زیاد می شود؟

سیستم دم کن قهوه ساز از قسمت فیلتر کثیف شده است و نیاز به تمیزکاری دارد.

المنت گرمایش آب کیبپ شده و اجاز رد شدن آب ر از مسیر به سیستم نیاز به دیسکیل یا جرم گیری دارد.

لوله های انتقال آب کیپ شده است و پمپ آب قهوه ساز تحت دمپر سر شیر برقی قهوه ساز بوش ایراد دارد.

چرا مو تور یا گیر بکس قهوه ساز بوش کار نمیکند؟

قهوه ساز بوش را از کلید اصلی خاموش کرده و بعد از 15 دقیقه روشن کنید تا شاید دم کن قهوه ساز به جای خود بر گردد. در غیر این صورت با نمایندگی بوش – قاصدک تعمیر تماس بگیرید چرا که شاید نیاز به تعویض مجموعه هدر یا دم کن قهوه ساز باشد.

اگر قسمت دم کن با هدر قهوه ساز حرکت نمیکند و قهوه ساز تولید قهوه نمیکند موارد زیر میتوانند دلایل خرابی باشند.

درهنگام تغییر پوزیشن گیربکس از حالت آسیاب به دم کن، هدر پیش از حد جابجا شده و از حالت خود در آمده است. در این حالت معمولا دستگاه به حالت Standby رفته و کار نمیکند.

چرا دمای شیر و کف شیر قهوه ساز بوش خیلی پایین است؟

نازل شیر کثیف است و تا شیر از آن خارج شود طول کشیده و سرد می شود. نازل شیر ار دراورده و به خوبی تمیز کنید.

دمای شیر مورد استفاده شده خیلی یایین است و مستقیما از یخچال خارج شده است. قبل از استفاده شیر را کمی گرم کنید با در دمای محیط بگذارید تا گرم تر شود.

روی المنت جرم بسته و دستگاه نیاز به جرم گیری دارد.

چرا قهوه در سینی قهوه ساز بوش می ریزد؟

خروجی قهوه از قسمت کوپلینگ دم کن قهوه ساز نشتی دارد. برای رفع مشل باید دم کن را تمیز کرده و کمی روغن کاری کنید.

او رینگ دم کن قهوه ساز ایراد دارد و میبایست تعویض گردد.

هدر یا دم کن قهوه ساز ایراد دارد.

چرا قهوه ساز به هنگام کارکرد دم کن صدای سوت می دهد؟

اگر قهوه ساز صدای سوت میدهد شیربرقی تولید کف شیر در قسمت دم کن ایراد دارد و در صورت نیاز باید دم کن قهوه ساز عوض شود.

چرا قهوه ساز بوش صدا می دهد و شیر از آن خارج نمی شود؟

اگر قهوه ساز صدا می دهد و قادر به تولید کف شیر نیست، احتمالا دستگاه نیاز به جرمگیری با مایع یا قرص  کالک دارد. دستگاه رسوب زدایی گردد و در صورت نیاز برای تعمیر قهوه ساز بوش با قاصدک سرویس تماس بگیرید.

آلارم خالی بودن مخزن آب قهوه ساز بوش به چه علت است؟

اگر اسپرسوساز بوش آلارم Water tank empty را میدهد، در ابتدا چک کنید که آب در تانک قهوه ساز موجود باشد. در صورتی که ایراد برطرف نشد. احتمالا شناور مخزن قهوه ساز بوش شما دارای ایراد است و یا دستگاه نیاز به دیسکیل و کلین دارد و یا سنسور مربوط به سطح آب آسیب دیده است و نیاز به تعویض دارد.

چرا قهوه ساز ارور قرار دادن نازل شیر را می دهد؟

اگر با آلارم Attach milk frother در قهوه ساز بوش روبرو هستید، نازل شیر را به درستی در محل خود قرار دهید. اگر همچنان مشکل پابرجاست ایراد میتواند از نازل شیر یا میکروسوئیج باشد که در صورت نیاز باید تعویض شود.

چرا قهوه ساز بوش روشن نمی شود؟

اگر اسپرسوساز بوش روشن نمی شود، در درجه اول کلید پاور دستگاه را چک نموده و در صورتی که کلید پاور در حالت روشن قرار دارد میتوانید پریز اصلی برق را چک کنید که برق داشته باشد و کابل اصلی برق اسپرسوساز چک شود که قطعی نداشته باشد. در صورت رفع نشدن مشکل، اتصالات و سیم کشی و برد اصلی دستگاه چک شود و در صورت نیاز تعمیر يا تعویض گردد.

به چه علات شیر یا کف شیر از قهوه ساز به درستی خارج نمی شود؟

اگر کف شیر تولید نمی شود احمالا نازل خروجی هوا مشکل دارد و در صورت نیاز میباییست تعویض گردد در غیر این صورت احتمالا نازل شیر کیپ شده است و نیاز هست تا آن را در اورده و تمیز کنید.

چرا قهوه خروجی از قهوه ساز بوش، سرد است؟

دمای تنظیم شده برای قهوه ساز زا در درجه حرارت پایین تنظیم کرده اید ولی امکان دارد حتی فنجان پا ظرفی که داخل آن قهوه را سرو می کنید خیلی سرد است همچنین سیستم دم کن قهوه ساز به خصوص پس از روشن کردن قهوه ساز هنوز خوب پیش گرم نشده است. اگر مسئله تخصصی تر باشد، شاید دستگاه نیازمند به دیسکیل و جرم گیری توسط قرص کالک یا مایع دیسکیل باشد. اگر مشکل از هیچکدام از متون بالا نبود، راه حل اخر را امتحان کنید یعنی احتمالا مشکل از المنت گرمایش سریع آب در قهوه ساز باشد.

 

چرا قهوه ساز بوش آب داغ یا بخار داغ را بیرون نمی دهد؟

ابتدا نازل شیر را چک کنید که تمیز بوده و در صورت نیاز عملیات جرم گیری و رسوب گیری قهوه ساز را انجام داده و یا به اصطلاح قهوه ساز را کلین نمائید و اگر آب داغ یا یخار از قهوه ساز بوش بیرون نمی آید، در درجه اوا نیاز به تعمیر دستگاه قهوه ساز اسپرسو نیست و میبایست در ابتدا موارد زیر را چک نمائید در غیر این صورت، سیستم آب و مجاری آب قهوه ساز نیاز به رسوب گیری با قرص دیسکیلر دارد. برای تعمیر و سرویس قهوه ساز بوش با ما تماس بگیرید.

در حالتی دیگر، شیر برقی قهوه ساز دارای مشکل است و نیاز به تعویض یا تعمیر دارد اگر مطمئن هستید که قهوه ساز بوش شما ای ایراد را ندارذ، پس حتما مشک از برد است. یعنی برد فرمان به شیر برقی برای باز کردن مسیر صادر پمپ قهوه ساز بوش ایراد دارد و فرمان را از برد اصلی دریافت نمیکند.

قطعات مهم و کاربردهای آن‌ها در قهوه‌ساز بوش‌.

گریندر یا آسیاب قهوه ساز بوش؛ برای تولید قهوه میتوان از پودر قهوه پا دانه قهوه استفاده نمود. در صورتی که از دانه قهوه استفاده میگردد. وظیفه آسیاب با گریندر است که قهوه را به صورت پودر نموده و برای تولید قهوه حاضر نماید.

موتور یا درایو قهوه ساز بوش؛ وظیفه درایو اسپرسوس سازء حرکت دادن مجموعه دم کن و هد قهوه ساز بوده تا پس از تهیه قهوه و کمپرس کردن تفاله قهوه. آن را داخل محفظه خاصی خالی کند.

دم کن قهوه ساز بوش؛ قسمت دم کن قهوه ساز مجموعه ای قطعات هستند که قهوه پودر شده در آن با آب داغ ترکیب و پس از دم کشیدن از طریق نازل های قهوه وارد فنجان خواهند شد.

شیر برقی قهوه ساز بوش ؛ شیر برقی به صورت الکترومکانیکی عمل کرده و با باز کردن مجراهای مختلف اب را به قسمت های مختلف قهوه ساز می رساند.

المنت قهوه ساز بوش؛ المنت قهوه ساز برای داغ کردن سریع آب در قهوه ساز به کار می‌رود.

پمپ آب قهوه ساز بوش؛ پمپ اب قهوه ساز جهت مکش اب و تهیه قهوه توسط دستگاه را بر عهده دارد.

برد اصلی قهوه ساز بوش؛ تمامی قطعات الکترونیکی و الکترومکانیکی دستگاه توسط برد اصلی چک شده راه اندازی می گردند.

فلومتر قهوه ساز بوش؛ فلومتر میتواند مقدار آب ورودی را سنجیده تا آب با میزان معین وارد المنت و قسمت دم کن وارد شود.

تعرفه تعمیر قهوه ساز بوش.

هزینه تعمیرات به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند؛

تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار توستر بوش امکان پذیر است. همچنین قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیرات دستگاه شما تعویض گردد، بر این هزینه تاثیر میگذارد. قرار داشتن توستر در دروه گارانتی سبب کاهش این هزینه ها میگردد. بنابراین لیست قیمت های زیر، به صورت تقریبی بوده و احتمال تتغییر هست.

هزینه تعمیر (تومان)خدمات تعمیر
140/000 – 230/000

تعمیر ترموستات قهوه ساز بوش

250/000 – 950/000

تعمیر برد الکترونیکی قهوه ساز بوش

150/000 – 290/000تعمیر یا تعویض المنت قهوه ساز
210/000 – 600/000تعمیر پمپ

250/000

سرویس قهوه ساز بوش

180/000 – 400/000

از بین بردن رسوب دستگاه

150/000 – 240/000

تعویض میکروسوئیچ قهوه ساز بوش

90/000 – 170/000

تعویض نازل قهوه ساز

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک تعمیر برای تعمیر کردن قهوه ساز شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش سرویس جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟