5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی بوش سرویس در شهید رجایی | نمایندگی تعمیر بوش در شهید رجایی

نمایندگی بوش سرویس در شهید رجایی

قاصدک تعمیر به عنوان تنها نمایندگی مجاز بوش در شهید رجایی با دارا بودن کد مجاز 950808 اعلام ارائه خدمات تعمیر، نصب و خدمات پس از فروش محصولات بوش را برای شما مشتریان بوش در شهید رجایی، اعلام می‌کند. شما می‌توانید جهت ثبت سفارش و یا مشاوره رایگان با شماره تلفن 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

برقراری ارتباط با ما:

شماره تماس: 09358101607

آدرس دفتر مرکزی: شریعتی قلهک کوچه میری جنب بیمارستان ایرانمهر پ ۱۲ و ۱

وبسایت: ghasedaktamir.ir

مجوزها: ما دارای مجوز و گواهی تاییدیه تعمیرات لوازم خانگی بوش، تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، تعمیرات لوازم خانگی ال‌جی، تعمیر یخچال، تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی، تعمیر پکیج، تعمیر لوازم گازسوز آشپزخانه، تعمیر اسپیلت و… از سال 1387 در شهید رجایی می‌باشیم. سابقه فعالیت ما، نشان دهنده تجربه ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می‌باشد.

ساعات کاری: خدمات ما 24 ساعته و در 7 روز هفته می‌باشد حتی در ایام تعطیل.

زمان ثبت درخواست و اعزام کارشناس: این عملیات فقط طی 24 ساعت، صورت می‌گیرد.

چرا مشتریان بوش، جهت تعمیر و یا سرویس دستگاه بوش خود به قاصدک تعمیر، مراجعه میکنند؟

شرکت خدماتی قاصدک تعمیر، به عنوان نمایندگی مجاز بوش در شهید رجایی، انتخاب بسیاری از مشتریان بوش تا کنون بوده است و دلایل زیادی مبنی بر این مضوع بوده است.

  • شرکت قاصدک تعمیر، در سال 1387، توسط شرکت رسمی بوش در آلمان با کد مجاز 981359، به نمایندگی مجاز محصولات بوش در سراسر ایران برگزیده شد.
  • داشتن مهندسین و تکنسین هایی با سابقه در زمینه تعمیر و سرویس محصولات بوش
  • تکنسین های قاصدک تعمیر، به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، در دسترس شما برای تعمیر محصول بوش شما در شهید رجایی خواهد بود.
  • داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات محصولات شرکت های برند مانند بوش، سامسونگ، الجی و…
  • گارانتی 6 ماهه کلیه قطعات پس از تعمیر توسط قاصدک تعمیر به مشتریانی که تعمیر آنها توسط این نمایندگی بوش سرویس در شهید رجایی انجام شده است.
  • تعمیر مقرون به صرفه نسبت به باقی مراکز خدماتی
  • تعویض قطعه فقط در صورتی که دستگاهتان نیاز به تعویض داشته باشد
  • استفاده از قطعات اورجینال که توسط شرکت بوش آلمان برای شرکت خدماتی قاصدک تعمیر فرستاده میشود
  • اعزام تکنسین و عیب یابی در کمتر از 24 ساعت + بازدید و کارشناسی رایگان

جهت نصب لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر یخچال بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی و… با نمایندگی تعمیر بوش در شهید رجایی – با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

چرا قاصدک تعمیر، به عنوان بهترین نمایندگی بوش شناخته میشود؟

در بین شرکت های خدماتی بوش، قاصدک تعمیر به عنوان بهترین نمایندگی بوش شناخته میشود زیرا

  • قاصدک تعمیر، سریع ترین شبکه خدماتی در ایران را حتی در ایام تعطیل دارد و کار تعمیر شما لنگ نمی ماند حتی در ایام نوروز.
  • قاصدک تعمیر دارای نمایندگان متعددی در سراسر ایران می باشد و تمامی استان های ایران از جمله کردستان، اصفهان و… را تحت پوشش قرار میدهند.
  • هرکدام از تکنسین های قاصدک تعمیر، دارای بیش از 10 سال سابقه در عرصه تعمیر و سرویس لوازم خانگی میباشد.
  • شرکت قاصدک تعمیر، دارای کد مجاز نمایندگی 981359 می باشد و این کد را به صورت رسمی از شرکت بوش در آلمان، دریافت کرده است.
تاریخچه شرکت بوش:

تاریخچه لوازم خانگی بوش از اعتباری ۱۳۰ ساله سخن می گوید. شرکتی آلمانی که با کیفیت بالا و نوآوری هایش به نامی ماندگار تبدیل شده. آیا می دانستید طبق شرکت مسئولیت محدود روبرت بوش که با عنوان اختصاری «بوش» شناخته می شود یک شرکت چند ملیتی بر پایه الکترونیک و مهندسی است که در کشور آلمان قرار دارد. دفتر مرکزی لوازم خانگی بوش در شهر گرلینگن (Gerlingen) ایالت بادن-وورتمبرگ (Baden-Württemberg) واقع شده است. طبق آخرین آمار این شرکت بزرگترین تولیدکننده قطعات اتومبیل جهان نیز بشمار می رود. پایه های این شرکت در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش(Robert Bosch) بنا نهاده شد. در این مطلب به تاریخچه برند بوش می پردازیم.

در سال ۱۸۸۶ تحت عنوان نام آلمانی «کارگاه مکانیک دقیق و مهندسی برق» (Werkstätte für Feinmechanik und Elektrotechnik) در یک حیاط خلوت در بخش غربی اشتوتگارت (Stuttgart) شروع به کار کرد. یک سال پس از شروع به کار، این شرکت در سال ۱۸۸۷ موتور مغناطیسی با ولتاژ پایین را معرفی نمود. ۲ دهه بعد اولین موتور مغناطیسی برای اتومبیل ها (ولتاژ بالا) توسط شرکت بوش عرضه شد. اولین کارخانه شرکت لوازم خانگی بوش نیز در سال ۱۹۰۱ توسط «روبرت» افتتاح شد.

بوش شروع به ساخت موتورهای مغناطیسی در تعداد بالا کرد و در کمتر از یک دهه توانست جایگاه خود را در این بازار تثبیت کند. در سال ۱۹۱۳، چراغ خودرو تولید کرد. بوش در سال ۱۹۱۷ به یک شرکت تبدیل شد. طی دهه ی پس از آن بر تنوع محصولات خود افزود و ساخت پمپ انژکتور موتور دیزل و برف پاک کن خودرو را نیز در دستور کار قرار داد.

محصولات تولید شده توسط شرکت بوش:

لباسشویی، ظرفشویی، خشک کن، یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، جاروبرقی، جارو شارژی، خوردکن، همزن، چرخ گوشت، گوشت کوب، کتری، اتو و….

جهت نصب لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر یخچال بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی و… با نمایندگی تعمیر بوش در شهید رجایی – با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

محصولاتی که قاصدک تعمیر، نمایندگی آنهارا در شهید رجایی بر عهده گرفته است:

لباسشویی بوش: نمایندگی لباسشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر لباسشویی بوش در شهید رجایی، خدمات پس از فروش لباسشویی بوش در شهید رجایی، لوازم یدکی لباسشویی بوش در شهید رجایی، جرمگیر لباسشویی بوش در شهید رجایی و

ظرفشویی بوش: نمایندگی ظرفشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی، خدمات پس از فروش ظرفشویی بوش در شهید رجایی، لوازم یدکی ظرفشویی بوش در شهید رجایی، جرمگیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی و

یخچال فریزر بوش: نمایندگی یخچال فریزر بوش در شهید رجایی، تعمیر یخچال فریزر بوش در شهید رجایی، خدمات پس از فروش یخچال فریزر بوش در شهید رجایی، لوازم یدکی یخچال فریزر بوش در شهید رجایی، جرمگیر یخچال فریزر بوش در شهید رجاییو

یخچال ساید بای ساید بوش: نمایندگی یخچال ساید بای ساید بوش در شهید رجایی، تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش در شهید رجایی، خدمات پس از فروش یخچال ساید بای ساید بوش در شهید رجایی، لوازم یدکی یخچال ساید بای ساید بوش در شهید رجایی، جرمگیر یخچال ساید بای ساید بوش در شهید رجایی و

جاروبرقی بوش: نمایندگی جاروبرقی بوش در شهید رجایی، تعمیر جاروبرقی بوش در شهید رجایی، خدمات پس از فروش جاروبرقی بوش در شهید رجایی، لوازم یدکی جاروبرقی بوش در شهید رجایی، جرمگیر جاروبرقی بوش در شهید رجایی و

مراحل ثبت سفارش:
  1. تماس گرفتن با شماره تلفن 09388101607 و اعلام سفارش خود برای مثال اگر به تعمیرات نیاز دارید، اعلام تعمیر کنید و اگر به نصب یا خدمات پس از فروش نیا دارید، اعلام نصب و یا خدمات پس از فروش کنید.
  2. پس از ثبت سفارش، کارشناسی با تجربه مطابق با درخواست شما برای بازدید و کارشناسی می‌آید و پس از اعلام هزینه‌ها به شما، کارش را شروع می‌کند.
  3. س از اتمام درخواست شما، قطعه و یا دستگاه شما به مدت 6 الی 18 ماه توسط شرکت رسمی بوش در آلمان، گارانتی می‌گردد.

جهت نصب لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر یخچال بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی و… با نمایندگی تعمیر بوش در شهید رجایی – با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

مقالات

در ادامه این مقاله، ما برای شما چندین مقاله آماده کرده‌ایم. این مقالات در رابطه با تمامی محصولات بوش، نحوه رفع ایرادهای آنها، تعمیرات آنها در خانه و… آماده کرده ایم که خواندن آنها، خالی از لطف نیست.

نمایندگی بوش سرویس

لباسشویی های بوش با سیم کشی ظریف و طراحی های منحصر به فرد که تعمیرات انها کار هر تکنسینی نیست، در مدل های متنوعی مانند مانند لباسشویی باریک، لباسشویی جلوبار، لباسشویی بالابر و لباسشویی خشک کن ارائه شده است. لباسشویی های بوش به دلیل داشتن کیفیت بالا در ساخت، انتخاب پرطرفداری برای استفاده طولانی مدت است که هر شخص با سلیقه ای که دنبال کیفیت خوب است، میتواند آن را انتخاب کند، است.

روی دکمه کلیک کنید و به مقاله ما در رابطه با لباسشویی های بوش، نحوه رفع ایرادات رایج، دفترچه راهنمای فارسی و… که برای شما عزیزان جمع آوری شده، دسترسی پیدا کنید. اگر نحوه رفع ایرادات رایج لباسشویی بوش، برایتان کارامد نبود، با ما جهت تعمیرات لباسشویی خود، در ارتباط باشید.

شرکت بوش، یکی از شرکت های معدود تهیه لوازم خانگی است که یخچال های آن، دارای تنوع زیادی است مانند یخچال های ساید بای ساید، یخچال های دو درب، یخچال های بالایی و یخچال های زیر کانتری.

این یخچال ها به دلیل دیزاین شیک و مرغوبیت فراوان، دارای طرفداران زیادی است. این یخچال ها به دلیل کیفیت بالا در ساخت، عموما سال های زیادی برای شما عمر میکند و عموم مشکلات انها را میتوان در خانه و بدون نیاز به تکنسین برطرف کرد.

روی دکمه زیر کلیک کنید تا با نحوه تعمیرات، ایرادات رایج، هزینه تعمیر و… آشنا شوید. ابتدا آن را بخوانید و در صورت برطرف نشدن مشکلاتان با ما برای رزرو تکنسین تماس بگیرید.

شرکت لوازم خانگی بوش، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین های ظرفشویی در سطح جهانی است و محصولات متنوعی از جمله ماشین‌های ظرفشویی با انواع ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و قیمت‌ها را به شما مشتریان، ارائه میکند.

این محصولات در انواع مخلفی به مشتریان ارائه میگردد مانند ماشین ظرفشویی مبله که برای حجم زیادی از ظرف ها کاربرد دارد، ماشین ظرفشویی رومیزی که برای خانواده های کوچک بسیار پرکاربرد و شیک است و ماشین ظرفشویی توکار که فاقد هرگونه بدنه است و قابلیت جابجایی ندارد زیرا که درون کابینت آشپزخانه، فیکس میشود.

روی دکمه روبرو کلیک کنید تا مقاله ما درخصوص ماشین ظرفشویی، را ببینید و نحوه رفع ایرادات را بیاموزید. همچنین میتوانید دفترچه راهنمای فارسی ظرفشویی بوش را دانلود کنید در صورت خواندن مقاله ما و رفع نشدن مشکلتان، با قاصدک تعمیر در ارتباط باشید تا ما در اسرع وقت برای تعمیراتتان اقدام کنیم.

جاروبرقی بوش یکی از محصولات پر فروش و همچنین پر خرید در میان تمامی جاروبرقی هاست. جاروبرقی های بوش در انواع متنوعی ارائه میشوند و به دلیل کیفیت بالا در ساخت، عمر طولانی نیز دارند و در زمینه های مختفی نیز کاربرد دارند.

از متنوع ترین مدل ها میتوان به جارو برقی های قابل حمل، جارو برقی های رباتیک و جارو برقی های صنعتی اشاره کرد.

برای رفع ابهام، نحوه نگهداری، رفع ارادات رایج و… روی دکمه کلیک کنید تا به صفحه رسمی جارو برقی بوش – قاصدک تعمیر، متصل شوید در صورت نیاز به تکنسین، با ما در ارتباط باشید.

جارو شارژی بوش، جاروهایی هستند که بدون نیاز به اتصال برق، کار میکنند و هیچ سیمی ندارند. این جاروها مانند گوشی باید شارژ شود و سپس از آن استفاده شود جارو شارژی های بوش، به دلیل کم صدا بودن، مقرون به صرفه بودن و راحتی بیشتری نسبت به جاروهای برقی، طرفدارهای زیادی کسب کرده است. جارو شارژی های بوش در انواع مختلفی به مشتریان ارائه گردیده است مانند جارو شارژی دستی و… برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه خود، روی دکمه مربوطه کلیک نمایید و درصورت رفع نشدن مشکلتان، با ما تماس بگیرید.

نمایندگی بوش سرویس در شهرک غزالی

لوازم ریز بوش یا CP های بوش، عده ای از محصولات بوش هستند که به بزرگی محصولاتی مانند یخچال و… میباشد. این محصولات، شامل محصولاتی مانند همزن، مخلوط کن، اتو، چرخ گوشت، خرد کن و آسیاب برقی، آبمیوه گیر، قهوه ساز، چای ساز، توستر، غذا ساز، کتری، غذا ساز و گوشت کوب برقی میباشند. با کلیک روی دکمه مربوطه، شما به صفحه اصلی پی-سی های بوش لینک میشوید که در آنجا با کلیک روی محصول موردمظرخود، میتوانید با ایرادات رایج و آن، روبرو شوید در صورتی که مقاله برایتان کارامد نبود، با ما تماس بگیرید که برای تعمیرات شما اقدام کنیم.

سوالات متداول

سوال: چگونه با قاصدک تعمیر برای تعمیر لباسشویی بوش، ظرفشویی بوش، یخچال بوش، جاروبرقی بوش و… تماس حاصل کنم؟

پاسخ: برای برقرای تماس با ما، با شماره تلفن 09358101607 تماس بگیرید تا در اسرع وقت، کارشناسان ما، با شما تماس حاصل کند.

 

سوال: مراحل ثبت سفارش برای محصولات بوش در قاصدک تعمیر، به چه شکل است؟

پاسخ: برای ثبت سفارش نیز تنها کافیست با شماره تلفن 09358101607 تماس بگیرید و ایراد دستگاه یا خواسته خود را از تنها نمایندگی مجاز بوش در شهید رجایی، اعلام کنید.

 

سوال: تعمیرات دستگاه بوش چگونه است؟

پاسخ: تعمیرات به دو دسته گارانتی و غیر گارانتی تقسیم می‌شود. نحوه ثبت سفارش و… یکسان است تنها تفاوت در هزینه ها می‌باشد. پس از پایان عملیات تعمیر، اگر دستگاه شما فاقد گارانتی باشد، طبق اصول شرکت بوش دستگاه شما به مدت 6 الی 18 ماه گارانتی می‌شود.

 

سوال هزینه تعمیرات محصولات بوش، چقدر می‌باشد؟

پاسخ: هزینه تعمیرات محصولات به عوامل مختلفی مانند نوع دستگاه، ایراد دستگاه، نرخ اعلام شده توسط اتحادیه و… بستگی دارد و همچنین ممکن است طی مدت زمان، نرخ هزینه‌ها تغییر کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه‌ها با شماره تلفن 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

جهت نصب لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر یخچال بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی و… با نمایندگی تعمیر بوش در شهید رجایی – با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی مرتبط

خدمات پس از فروش بوش در شهید رجایی، نمایندگی بوش در شهید رجایی، خرید قطعات لباسشویی بوش در شهید رجایی، خرید قطعات ظرفشویی بوش در شهید رجایی، خرید محافط برای بوش در شهید رجایی، خرید جرمگیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی، خرید جرمگیر لباسشویی بوش در شهید رجایی، بوش سرویس در شهید رجایی، خرید پارچ آبمیوه گیر بوش در شهید رجایی

نمایندگی لوازم بوش در شهید رجایی؛

نمایندگی ظرفشویی بوش در شهید رجایی، نمایندگی لباسشویی بوش در شهید رجایی، نمایندگی یخچال فریزر بوش در شهید رجایی، نمایندگی ساید بای ساید بوش در شهید رجایی، نمایندگی جارو برقی بوش در شهید رجایی، نمایندگی جارو شارژی بوش در شهید رجایی، نمایندگی گوشت کوب برقی بوش در شهید رجایی، نمایندگی اتو بوش
در شهید رجایی، نمایندگی بلندر بوش در شهید رجایی، نمایندگی قهوه ساز بوش در شهید رجایی، نمایندگی کتری بوش در شهید رجایی ، نمایندگی چای ساز بوش در شهید رجایی، نمایندگی آبمیوه گیر بوش در شهید رجایی، نمایندگی بوش سرویس در شهید رجایی، نمایندگی بوش در شهید رجایی، نمایندگی تعمیر بوش در شهید رجایی

تعمیر لوازم بوش در شهید رجایی؛

تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر  لباسشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر  یخچال فریزر بوش در شهید رجایی، تعمیر  ساید بای ساید بوش در شهید رجایی، تعمیر جاروبرقی بوش در شهید رجایی، تعمیر جارو شارژی بوش در شهید رجایی، تعمیر گوشت کوب برقی بوش در شهید رجایی، تعمیر اتو بوش در شهید رجایی، تعمیر بلندر بوش در شهید رجایی، تعمیر قهوه ساز بوش در شهید رجایی، تعمیر کتری بوش در شهید رجایی ، تعمیر چای ساز بوش در شهید رجایی، تعمیر آبمیوه گیر بوش در شهید رجایی، نمایندگی تعمیر بوش در شهید رجایی

هزینه نصب لوازم توکار بوش در شهید رجایی؛

هزینه نصب لباسشویی توکار بوش در شهید رجایی، هزینه نصب ظرفشویی توکار بوش در شهید رجایی، هزینه نصب یخچال فریزر توکار بوش در شهید رجایی، هزینه نصب یخچال توکار بوش در شهید رجایی، هزینه نصب فر توکار بوش در شهید رجایی، هزینه نصب وارمر توکار بوش در شهید رجایی، هزینه نصب قهوه ساز توکار بوش در شهید رجایی هزینه نصب درب لوازم توکار بوش در شهید رجایی، هزینه نصب درب لباسشویی توکار بوش در شهید رجایی،هزینه نصب درب ظرفشویی توکار بوش در شهید رجایی، هزینه نصب درب یخچال فریزر توکار بوش در شهید رجایی، هزینه نصب درب یخچال توکار بوش در شهید رجایی

جهت نصب لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی توکار بوش، تعمیر لباسشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی، تعمیر یخچال بوش در شهید رجایی، تعمیر ظرفشویی بوش در شهید رجایی و… با نمایندگی تعمیر بوش در شهید رجایی – با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟