خردکن و آسیاب برقی بوش

امتیاز دهید
نمایندگی بوش سرویس
نمایندگی بوش سرویس.

آسیاب کردن برخی از مواد غذایی مانند دانه‌های فلفل، قهوه و ادویه‌ها تنها با استفاده از آسیاب‌های برقی یا خردکن برقی ممکن است. با استفاده از خردکن برقی می‌توان پیاز، سیر، مغز گردو و دیگر دانه‌های روغنی را نیز آسیاب و خرد کرد.

همچنین قاصدک تعمیر علاوه بر نمایندگی بوش سرویس بودن، تعمیرات خرد کن و آسیاب برقی بوش بوش را نیز انجام میدهد و خدمات پس از فروش برای لوازم یدکی بوش را ارئه میکند.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک تعمیر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر غذاساز بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال دستگاه به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

خردکن بوش سروصدای ناهنجار تولید می‌کند

در ابتدا باید بدانید که تیغه‌های دستگاه، به مرور و بعد از مدتی استفاده تغییر شکل خواهند داد. برخی از قطعات به کار رفته درون خردکن نیز، پوسیده شده و از جای خود خارج می‌شوند و این عمل سبب تغییر شکل قطعات باعث می‌شود و همچنین در حین کار به بدنه برخورد کرده و سروصدا ایجاد کنند. اغلب اوقات تنها راه رفع این مشکل، تعویض قطعات است.

خردکن بوش روشن نمی‌شود

 با روشن نشدن خردکن، ابتدا از وجود جریان برق در پریز مطمئن شوید، اگر جریان برق وجود دارد، باید دوشاخه را بررسی کنید. دستگاه را چک کرده و از قرار دادن درست اجزا و قطعات آن مطمئن شوید. این احتمال وجود دارد که اگر قطعات به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند، دستگاه روشن نشود. حالا باید دکمه پاور را بزنید، ممکن است کلید‌های دستگاه مشکل پیدا کرده باشند. اگر تمام موارد گفته شده را بررسی کرده و از درست بودن آن‌ها مطمئن شدید، اما می‌بینید که هنوز دستگاه روشن نمی‌شود، باید تعمیرکار را خبر کنید، زیرا موتور دستگاه سوخته است.

قدرت خردکن برقی کاهش یافته است

در برخی موارد خردکن برقی بوش روشن می‌شود اما قدرت همیشگی را ندارد و نمی‌تواند به‌خوبی مواد غذایی را خرد و آسیاب کند. این مشکل یکی دیگر از ایرادات متداول این دستگاه است که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اصلی‌ترین دلیل بروز کاهش قدرت خرد کردن، کند شدن تیغه‌های دستگاه است. البته خرابی سیم‌پیچ موتور نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.

نکاتی برای افزایش طول عمر خردکن بوش

خردکن های برقی‌ بوش از قدیمی‌ترین و مشهورترین محصولات این برند هستند و برخی از خانم‌های خانه‌دار دستگاه‌های خردکن برقی را با نام می‌شناسند. به همین دلیل  خردکن برقی‌های این برند یکی از باارزش ترین لوازم خانگی میباشد و باید با رعایت برخی از نکات، از خراب شدن زودهنگام آن‌ها جلوگیری کرد.

اصلی‌ترین دلیل خرابی این دستگاه‌ها، پرکردن بیش از حد مجاز مخزن آن‌ها با مواد غذایی است. در این موارد ممکن است تیغه و یا جداره دستگاه خراب شوند و دستگاه دیگر کارایی لازم را نداشته باشد.

شما با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه می‌توانید روش صحیح استفاده از آن را آموزش ببینید. باید اشاره کرد که در صورت خرابی خردکن برقی خود می‌توانید تعمیر آن را به تعمیرگاه مجاز همیار ریپیر به‌عنوان یکی از برترین مراکز تعمیرات خردکن برقی بوش بسپارید تا تعمیرکاران ما کار تعمیر آن را به شکلی اصولی انجام دهند.

معرفی قطعات مهم خردکن بوش

باوجود این که خردکن برقی ساختار ساده‌ای دارد اما تعداد قطعات به‌کاررفته در آن‌ها بسیار زیاد است. از جمله این قطعات می‌توان به موتور، تیغه‌های فلزی و درب دستگاه اشاره کرد. از میان تمام قطعات خردکن برقی، این سه قطعه تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد دستگاه دارند. چرا که بدون این سه قطعه خردکن برقی کار نمی‌کند. از طرف دیگر باید گفت که برای عیب‌یابی اصولی خردکن برقی باید با تمام قطعات آن آشنایی کامل داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات آسیاب برقی آشنا می‌شویم.

موتور خردکن برقی بوش؛ مهم‌ترین قطعه خردکن برقی، موتور آن است. این قطعه وظیفه تامین نیروی لازم برای چرخ تیغه‌های فلزی دستگاه را برعهده دارد. این نیرو توسط آرمیچر و سیم‌پیچ موتور و البته جریان برق تامین می‌شود. اصلی‌ترین دلیل خرابی موتورهای خردکن برقی، استفاده نادرست از دستگاه و نوسان جریان برق است. در صورت خرابی این قطعه پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به تعمیرکاران تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات خردکن برقی بسپارید تا کار تعمیر آن کاملا اصولی انجام شود.

تیغه‌های فلزی آسیاب برقی بوش؛ خردکن برقی بوش برای خرد کردن انواع مواد غذایی از تیغه‌های استیل بسیار تیز خود استفاده می‌کند. این تیغه‌ها از طریق نیروی تولیدشده توسط موتور دستگاه با سرعت بسیار بالایی می‌چرخند و تمام مواد غذایی را کاملا خرد می‌کنند. آسیاب کردن مواد غذایی اسیدی و البته بسیار سخت می‌تواند به مرور زمان باعث خرابی و کندی تیغه‌های فلزی خردکن برقی شما شود.

درب مخزن خردکن برقی بوش؛ یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات خردکن های برقی‌ بوش، درب مخزن آن‌ها است. از آن‌جایی که با استفاده از این دستگاه مواد غذایی به‌صورت کامل پودر می‌شوند، در هنگام استفاده از آن به یک درب برای جلوگیری از پخش شدن مواد غذایی نیاز است. باید اشاره کرد که درب مخزن خردکن برقی نقش ضامن ایمنی را هم در این دستگاه ایفا می‌کند. تا زمانی که درب دستگاه به‌صورت کامل بسته نشده باشد، موتور دستگاه روشن نمی‌شود و تیغه‌های آن نمی‌چرخد. وارد شدن ضربه و شکستگی از اصلی‌ترین دلایل خرابی درب مخزن خردکن برقی‌ها هستند.

مخزن پلاستیکی خردکن برقی بوش؛برای آسیاب مواد غذایی و ادویه‌ها توسط خردکن برقی بوش، باید این مواد را درون مخزن پلاستیکی دستگاه ریخت. این مخزن قابلیت جداشوندگی دارد تا بتوان به‌آسانی آن را تخلیه کرد. همچنین این قابلیت برای شست‌وشوی آسان‌تر این قطعه نیز در نظر گرفته شده است. عموما مخزن پلاستیکی خردکن برقی‌ها خراب نمی‌شوند اما استفاده نادرست از این دستگاه می‌تواند در نهایت منجر به خرابی و شکستگی مخزن آن شود. درصورتی‌که مخزن خردکن برقی بوش شما خراب شد، می‌توانید نسخه یدکی اورجینال آن را از تعمیرگاه مجاز همیار ریپیر به‌عنوان یکی از برترین مراکز تعمیرات خردکن برقی بوش خریداری کنید.

هزینه تعمیر خرد کن یا آسیاب برقی بوش

هزینه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال امکان دارد دستگاه شما نیازمند به تعویض قطعه شود که مشمول هزینه است ولی در مدت زمانی که محصول شما گارانتی دارد ممکن است هزینه های شما کاهش پیدا کند. تعیین قیمت باید توسط تعمیرکار و پس از عیب یابی دستگاه انجام شود همچنین درنظر داشته باشید که بازدید و کارشناسی قاصدک تعمیر رایگان است.

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک تعمیر برای تعمیر کردن خرد کن شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش سرویس جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟