توستر بوش

5/5 - (1 امتیاز)
نمایندگی بوش سرویس

این توستر یکی از بهترین برندهای توستر در سراسر جهان میباشد که معمولا به دلیل مرغوبیت جنس، نیازمند تعمیر نمیشوند ولی اگر مشکلی را ذر توستر بوش خود حس کردید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا ما در اسرع وقت، مشکل توستر بوش شمارا حل کنیم.

نمایندگی بوش سرویس اعلام آمادگی برای تعمیرات توستر بوش شما و فروش قطعات یدکی بوش اعلام آمادگی میکند.

تنها با فشار دادن یک دکمه، نان های خود را گرم کرده و در عرض سه دقیقه، تحویلشان بگیرید. این وسیله مناسب شماست اگر نان های خود را فریز میکنید.در این مقاله ما به بررسی این توستر شگفت انگیز و نحوه تعمیر مسائل کوچک آن میپردازیم.

همچنین برای خرید قطعات یدکی توستر بوش میتوانید با بوش سرویس تماس حاصل فرمایید.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک تعمیر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر یخچال فریزر بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال توستر بوش به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

نحوه کارکردن با توستر بوش.

توستر بوش برای افرادی که نان را فریز می‌کنند، وسیله‌ای مناسب است. نحوه کارکرد توستر بوش نیز به ترتیب شکل است که برای کار با توستر بوش، باید نان را در جای در مناسب قرار دهید و دستگاه را به برق وصل کنید سپس دمای دستگاه را تنظیم می‌کنید سپس اهرم توستر را به سمت پایین حرکت می‌دهید. در نهایت توستر شروع به کار می‌کند و نان را برشته می‌کند.

علت روشن نشدن توستر چیست؟

ممکن است مشکل از پریزی باشد که دستگاه خود را به آن متصل کرده اید که برای رفع مشکل باید اقدام به اتصال دستگاه خود به پریز دیگری نمایید همچنین گاهی خراب شدن المنت های توستر سبب روشن نشدن توستر میگردد.

علت ایجاد دود در توستر چیست؟

ممکن است نان به المنت توستر شما چسبیده باشد که در این حالت برای باز کردن دستگاه و بیرون اوردن تکه نان بهتر است از تعمیرکار توستر بوش کمک بگیرید. همچنین در صورتی که سینی زیری دستگاه شما از نان پر شده باشد نیز ممکن است ایجاد دود را شاهد باشید که برای جلوگیری از ایجاد این مشکل باید بعد از چند بار استفاده برای خالی کردن سینی اقدام نمایید. یکی دیگر از دلیل های ایجاد دود سوختگی روکش سیم در توسترها است که برای بررسی و از بین بردن این مشکل نیز بهتر است با ما تماس حاصل نمایید.

چرا بعد از روشن کردن توستر فیوز برق قطع میشود؟

سیم های داخلی توستر دارای روکش عایق هستند که ممکن است در اثر استفاده زیاد از آن این روکش آب شده و جریان برق به صورت اشتباه برقرار گردد. همچنین در صورتی که توستر شما ضربه خورده باشد و یا از ازتفاعی افتاده باشد و سیم های آن اتصال کوتاه برقرار کنند، در روشن کردن آن فیوز میپرد.

خرابی دوشاخه یا سیم رابط توستر به چه علت رخ میدهد؟

اگر توستر بوش شما روشن نمی‌شود، باید بررسی کنید که دوشاخه دستگاه سالم است یا خیر. درصورتی‌که دوشاخه مشکلی نداشت، سپس سیم رابط را چک کنید که این کار باید توسط اهم‌متر انجام شود. به‌این‌ترتیب که اهم‌متر به دو سر دوشاخه متصل می‌شود؛ چنانچه عقربه‌های ‌‌اهم‌متر تکان نخورد، سیم رابط و دوشاخه دچار مشکل شده‌اند.

بالا نرفتن سیلندر توستر پس از گرم شدن نان به چه علت رخ میدهد؟

خراب شدن قسمت مکانیکی دستگاه؛ برای تعمیر دستگاه در چنین شرایطی اول از همه شما باید دستگاه را از برق جدا کنید. پس از آن شما باید قسمت زیرین دستگاه توستر را باز کنید. پس از آن سیلندر را در زبانه های مخصوصی که در آن وجود دارد قرار دهید و بعد از آن زبانه را با دست بکشید. با انجام این کار فنر ها باعث بالا آمدن سیلندر خواهند شد. اگر که مشکل دستگاه شما با این روش حل نشود باید قسمت های مکانیکی دیگر چک شود.

سوختن سیم پیچ رله مکانیکی؛ برای رفع مشکل اول از همه درپوش زیرین توستر را باز کنید. پس از آن سیلندر را با فشار دست در زبانه های مخصوص خود بگذارید. حالا با استفاده کردن از سیم های رابط سیم پیچ را به طور مستقیم به برق ۲۲۰ ولت متصل کنید. اگر که رله دستگاه شما سالم باشد زبانه سریع به سلندر وصل خواهد شد و سیلندر را به سمت بالا می کشد. اگر که این اتفاق نیفتاد رله باید دوباره سیم پیچی شود.

خرابی المنت‌های ‌‌توستر به چه دلیلی اتفاق می افتد؟

توستر بوش، وسیله‌ای که ساختار چندان پیچیده‌ای ندارد. المنت‌های ‌‌توستر به‌صورت هم‌زمان خراب نمی‌شوند؛ حتی ممکن است در اثر وارد شدن ضربه برخی از آن‌‌ها دچار مشکل شوند. بعضی مواقع، دلیل اصلی روشن نشدن توستر بوش، خرابی المنت‌‌ها است که باید از سوی یک تعمیرکار ماهر این موضوع بررسی شود.

سوختن فیوز محافظ چیست؟

یکی از دلایل های روشن نشدن توستر بوش، خرابی فیوز محافظ است. فیوز محافظ، قطعه‌ای شیشه‌ای است که صرفا برای محافظت از دستگاه، روی آن نصب می‌شود. اگر فیوز محافظ سوخته باشد، رنگ آن سیاه می‌شود. اما برای اینکه اطمینان حاصل فرمایید که فیوز محافظ سالم است یا خیر ابتدا از یک آوومتر استفاده کنید. اگر آوومتر عدد صفر را نشان دهد بدین معناست که فیوز محافظ هیچ مشکلی ندارد. در غیر این صورت، این قطعه سوخته است و باید جایگزین شود.

نکاتی در رابطه با استفاده از توستر که باید بدانید.

پس از هر بار استفاده از توستر باید تکه نان‌های ‌‌باقی‌مانده را خارج کنید.

نان‌‌ها را باید با توجه به اندازه توستر برش بزنید و به‌هیچ‌وجه نان‌هایی که بیش از اندازه بزرگ هستند، در توستر قرار ندهید.

سینی توستر را بعد از هر بار استفاده خالی کنید.

قبل از اینکه اهرم توستر را پایین بکشید، باید دمای دستگاه را تنظیم کنید

معرفی قطعات مهم توستر بوش.

توستر بوش از جمله وسایل برقی است که ساختار چندان پیچیده‌ای ندارد و همچنین برق زیادی نیز مصرف نمی‌کند. از جمله قطعت به‌کاررفته در توستر می‌توان به ترموستات، فیوز حرارتی، سینی زیر توستر، المنت و مقاومت اشاره کرد. چنانچه توستر بوش، نان را به‌خوبی گرم نکند یا آن را بسوزاند یا اینکه روشن نشود، ممکن است قطعات توستر دچار مشکل شده باشند در این صورت با قاصدک تعمیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای حل مشکل شما اقدام شود.

تعرفه تعمیر توستر بوش.

هزینه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال امکان دارد دستگاه شما نیازمند به تعویض قطعه شود که مشمول هزینه است ولی در مدت زمانی که محصول شما گارانتی دارد ممکن است هزینه های شما کاهش پیدا کند. تعیین قیمت باید توسط تعمیرکار و پس از عیب یابی دستگاه انجام شود همچنین درنظر داشته باشید که بازدید و کارشناسی قاصدک تعمیر رایگان است.

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک تعمیر برای تعمیر کردن توستر شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش جهت تهیه لوازم یدکی و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

قاصدک تعمیر آماده خدمت به شما میباشد.

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟