آبمیوه گیر بوش

5/5 - (2 امتیاز)
نمایندگی بوش سرویس
نمایندگی بوش سرویس.

آبمیوه‌گیری بوش از محصولات پرفروش و پرطرفدار این شرکت است که در کنار طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالایی هم دارد.

با آبمیوه گیر میوه های زیادی را در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یک نوشیدنی خنک کنید.

آبمیوه گیر های بوش معمولا به دلیل مرغوب بودن به مشکل چندانی برخورد نمیکنند ولی در این مقاله ما به بررسی ایرادات رایج این محصول جذاب میپردازیم.

همچنین قاصدک تعمیر علاوه بر نمایندگی بوش سرویس بودن، تعمیرات آبمیوه گیر بوش را نیز انجام میدهد و خدمات پس از فروش برای لوازم یدکی بوش را ارئه میکند.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک تعمیر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر غذاساز بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال دستگاه به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

نمایندگی بوش سرویس
چرا آبمیوه گیر بوش روشن نمی شود؟

 در اولین مرحله برای استفاده از آبمیوه گیری پریز برق را بررسی کنید تا دچار قطعی نشده باشد. سپس سیم برق آبمیوه گیری را چک کنید تا دچار کشیدگی و پارگی نشده باشد، امکان دارد بر اثر کشیدگی، سیم برق از محل خود جدا شده باشد. حالا نوبت به چک کردن کلید خاموش و روشن دستگاه رسیده است. اگر تمام موارد را بررسی کرده و سالم بودند، دلیل روشن نشدن آبمیوه گیری می تواند خرابی اورلورد و قطع شدن مدار موتور باشد.

علت خاموش شدن آبمیوه گیری بوش در حین استفاده چیست؟

خاموش شدن ناگهامی آبمیوه گیری یکی از دلهره آور ترین مشکلاتی است که مصرف کنندگان برای رفع آن به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بوش مراجعه می کنند. خرابی اورلود، خرابی یاتاقان‌ ها، نیم‌ سوز شدن موتور و خرابی پروانه‌ های خنک ‌کننده در آبمیوه گیری از دلایل خاموش شدن آبمیوه گیری می باشند. تعمیرکار ماهر نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بوش با بررسی آنها و عیب یابی دقیق می تواند به راحتی مشکل را برطرف کند.

موتور آبمیوه گیری بوش داغ می کند؟

داغ شدن بیش از حد موتور آبمیوه گیری بوش یکی از ایراداتی است که می تواند عواقب زیان باری را به مرور برای مصرف کننده داشته باشد؛ به همین دلیل در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بوش به بررسی این مسئله می پردازیم.

با ریختن میوه بیش از حد در آبمیوه گیری و استفاده مداوم از آن به داغ شدن موتور آبمیوه گیری کمک کرده اید. به حجم میوه ای که در داخل آبمیوه گیری قرار می دهید دقت کنید. همچنین از قرار دادن میوه های خیلی سخت در داخل دستگاه خودداری کنید. پس از چند دقیقه استفاده از آبمیوه گیری فرصت دهید دستگاه خنک شده و مجددا از آن استفاده کنید. آبمیوه گیری را بر روی فرش یا موکت قرار ندهید؛ چرا که جریان هوا رد و بدل نمی شود در نتیجه موتور دستگاه داغ خواهد شد. خرابی محور شفت و نیم ‌سوز شدن موتور آبمیوه گیری نیز از علائم داغ شدن موتور می باشند.

چرا موتور آبمیوه گیری بوش نمی چرخد؟

طبیعتا اگر موتور و تیغه آبمیوه گیری نچرخد خبری هم از آبمیوه طبیعی نیست، به همین دلیل برای این که بتوانید با این مشکل در آبمیوه گیری خود مدیریت کنید به شما توصیه می کنیم تا در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بوش با ما همراه باشید. با بررسی و گریس کاری بلبرینگ و بوش آبمیوه گیری می توانید این مشکل را برطرف کنید. بوبین و تیغه آبمیوه گیری را نیز بررسی کنید، ممکن است جسمی بین این دو بخش گیر کرده باشد و مانع از چرخش شده است. در صورتی که نمی توانید این موارد را به تنهایی انجام دهید از یک تعمیرکار حرفه ای در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بوش کمک بخواهید.

علت بوی سوختگی در آبمیوه گیری بوش چیست؟

در صورت بروز بوی سوختگی در دستگاه از نکات زیر برای عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری بوش در محل و منزل استفاده کنید: یکی از علل استشمام بوی سوختگی، داغ کردن موتور آبمیوه گیری می باشد، اجازه دهید آبمیوه گیری کمی خنک شود سپس از آن استفاده کنید. نشت مایعات به درون محفظه آبمیوه گیری نیز می تواند بوی سوختگی ایجاد کنند. اگر مایعات با وسایل الکتریکی همچون موتور دستگاه آبمیوه گیری در تماس باشند باعث سوختگی موتور می شود. اگر موتور آبمیوه گیری رطوبت هوا را جذب کرده باشد باعث انتشار بوی سوختگی می شود. در نظافت آبمیوه گیری دقت کافی داشته باشید، از ورود رطوبت و آب به داخل دستگاه جلوگیری کنید.

دلیل وجود لرزش در آبمیوه گیری بوش از چیست؟

در صورت وجود لرزش در دستگاه از نکات زیر برای عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری بوش در محل و منزل استفاده کنید: هنگام استفاده از آبمیوه گیری سعی کنید تفاله ها را به طور مرتب خارج کنید، اگر تفاله ها زیاد و سنگین شده باشند، دستگاه از حالت بالانس خارج ‌شده و لرزش و صدا ایجاد می شود. اگر در هنگام بستن آبمیوه گیری گیره‌ ها سفت نشده باشند نیز ایجاد لرزش و صدا می کنند. با قرار دادن آبمیوه گیری در محل صاف و هموار از تولید لرزش و صدای غیرعادی جلوگیری کنید.

چرا میوه ها به درستی آب گیری نمی شود؟

در صورت آب گیری نکردن دستگاه از نکات زیر برای عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری بوش در محل و منزل استفاده کنید: کند شدن تیغه آبمیوه گیری باعث می شود آب میوه به‌ طور کامل گرفته نشود. همچنین اگر فاصله بین تیغه و صفحه زیرین آن زیاد باشد، مانع از آب‌ گیری کامل میوه ‌ها می‌شود، می توانید با قرار دادن چند واشر تنظیم‌ کننده بر روی شفت موتور این مشکل را به راحتی برطرف کنید.

هزینه تعمیر آبمیوه گیر بوش

هزینه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال امکان دارد دستگاه شما نیازمند به تعویض قطعه شود که مشمول هزینه است ولی در مدت زمانی که محصول شما گارانتی دارد ممکن است هزینه های شما کاهش پیدا کند. تعیین قیمت باید توسط تعمیرکار و پس از عیب یابی دستگاه انجام شود همچنین درنظر داشته باشید که بازدید و کارشناسی قاصدک تعمیر رایگان است.

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک تعمیر برای تعمیر کردن آبمیوه گیر شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش سرویس جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟