امتیاز دهید
نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شرق تهران

قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی بوتان در شرق تهران، با پوشش دهی کامل تمام مناطق تهران در زمینه خدمات پس از فروش بوتان در تهران، تعمیر پکیج بوتان در تهران، سرویس پکیج بوتان، تعمیر آبگرمکن بوتان، نصب پکیج بوتان در تهران، نصب آبگرمکن بوتان و… با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تاسیسات اینجاست تا زمستان گرمی را برای شما رقم بزند. جهت کارشناسی، مشاوره و نصب رایگان با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی بوتان – قاصدک تعمیر، با ارائه خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به مشتریان بوتان در هرکجای تهران میباشد پس اگر نیازمند خدماتی از بوتان هستید، تنها کافیست با شماره تلفن 09358101607 تماس بگیرید که در هر زمانی از روز، هر روزی از هفته و هر ساعتی که بخواهید ما شمارا همراهی کنیم. اولویت ما رضایت شما مشتریان بوتان می‌باشد. تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران، تعمیر آبگرمکن بوتان در شرق تهران

تاریخچه بوتان: شرکت تولیدی بوتان متشکل از چندین کارخانه، با بیش از ۴۰ سال فعالیت، یکی از با سابقه‌ترین و بزرگترین واحدهای تولیدی کشور می‌باشد که در زمینه تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی وفولادی شوفاژ، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، مشعل‌های گازسوز، گازوئیل‌سوز و دوگانه‌سوز، کولرهای گازی اسپلیت و داکت اسپلیت فعالیت می‌نماید. تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران

اینک با سال‌ها تجربه، با ارتقاء کیفیت محصولات و کسب دوبار عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی، از سوی سازمان ملی استاندارد و حضور فعال و آبرومند در نمایشگاه‌های بین‌المللی معتبر اروپا وکسب گواهینامه‌های متعدد بین‌المللی نظیر NF فرانسه، CE اروپا، BSI انگلیس و… به این توانایی رسیده است که به عنوان بزرگترین واحد ریختگری تحت فشار خاورمیانه، دومین تولید کننده بزرگ رادیاتور آلومینیومی شوفاژ در جهان، بزرگترین تولیدکننده مشعل در خاورمیانه و چهارم در جهان و بزرگترین تولید کننده حوله خشک‌کن در خاورمیانه را کسب کند. تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران

محصولات ساخت شرکت بوتان به بیش از ۳۰ کشور از جمله کشورهای پیشرفته صنعتی اروپا نظیر ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، روسیه و… با افتخار صادر شده و ۳ بار نیز به عنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب شده است. خدمات تعمیر وابسته به مدل‌های مختلف پکیج‌های دیواری است. که توسط هر شخص یا خانواده از برند‌های مختلف انتخاب می‌شوند. نگهداری از پکیج به کیفیت آب، کیفیت گاز و کیفیت هوا در مناطق مختلف بستگی دارد.

ویژگی‌هایی که قاصدک تعمیر را متمایز می‌کند
  1. ارائه 36 ماه گارانتی، پس از تعمیر دستگاه: قاصدک تعمیر، به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز بوتان، قادر به گارانتی قطعه یا دستگاه شما پس از ارائه خدمات تعمیر دستگاه بوتان شما، به مدت 36 ماه – سه سال می‌باشد. درصورت که طی این 36 ماه دستگاه شما با مشکل مواجه شود، قاصدک تعمیر برای تعمیر دستگاه بوتان شما به صورت رایگان اقدام خواند کرد. تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران
  2. تعمیر دستگاه در منزل: برخلاف گذشته یا حال برخی از مراکز خدماتی، قاصدک تعمیر خدمات تعمیر دستگاه شمارا در محل، ارائه می‌کند. تکنسین‌ها و کارشناسان قاصدک، تمامی لوازم موردنظر جهت تعمیر دستگاه شما در منزل را به همراه دارد و تا حد امکان، مشکلات محصولات شما در خانه برطرف خواهند شد و فقط در صورتی که مشکل دستگاه شما خیلی حاد باشد، فقط قطعه معیوب به تعمیرگاه مرکزی فرستاده خواهد شد. 
  3. تایم کاری انعطاف پذیر و تعیین شده توسط مشتری: پس از اینکه شما جهت تعمیر دستگاه خود با شماره تلفن 09358101607 تماس گرفتید و فرآیند ثب سفارش را پشت سر گذاشتید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و زمان را با شما هماهنگ خواهند کرد و در زمان تعیین شده برای تعمیرات دستگاه شما، اقدام خواهند نمود.
  4. ارائه خدمات با بالاترین سرعت ممکن: قاصدک تعمیر، دارای شعب های مختلفی در سراسر تهران می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا در هرکجای تهران باشید، در سریع ترین حالت ممکن از خدمات قاصدک بهره ببرید. علاوه براین، کارشناسان قاصدک تعمیر، با داشتن سابقه‌ها و تجربه‌های طولانی مدت، سریع ترین خدمات، سریع ترین عیب یابی و در سریع ترین حالت ممکن دستگاه شمارا تعمیر خواهند کرد.
  5. تعویض قطعات فقط در صورت نیاز و با قطعات اورجینال: قاصدک تعمیر، به فکر کاهش هزینه و کسب رضایت مشتریان خود بوده است و تعمیر قطعات دستگاه را نسبت به تعویض آنها اولویت قرار داده است. در این صورت تا حد امکان در هزینه های شما صرف جویی خواهد شد و شما کمترین هزینه ممکن را متحول خواهید شد.
  6. داشتن کادر فنی آموزش دیده شده و با تجربه: قاصدک تعمیر با داشتن سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه ارائه خدمات تعمیر و… محصولات بوش، بوتان، سامسونگ و… یکی از با سابقه ترین و متخصص ترین استارت آپ خدماتی در سراسر ایران می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت از تعمیر دستگاه خود، از دستگاه خود استفاده کنید.
  7. ارائه خدمات 24 ساعته حتی در ایام تعطیل: قاصدک تعمیر به عنوان نمایندگی رسمی بوتان در سراسر تهران، موظف به ارائه خدمات به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل و کسب رضایت مشتریان این برند است. پس در صورت که نیازمند خدمات بوتان هستید، بدوت توجه به زمان، با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.
  8. قیمت معقول و برابر با نرخ اتحادیه: تعرفه‌هایی که قاصدک تعمیر به عنوان هزینه‌های شما ارائه می‌کند، کمترین حالات هزینه‌ها و مطابق با نرخ اتحادیه می‌باشد. قاصدک تعمیر به عنوان یک نمایندگی مجاز، برخلاف باقی نمایندگان دروغین، تحت نظر اتحادیه فعالیت می‌کند.
سرویس پکیج چیست و چرا بسیار توصیه میشود؟

سرویس پکیج برای پیشگیری از تعمیر پکیج مورد توجه قرار می گیرد. پکیج ها بعد از گذشت مدتی ممکن است بنا به دلایل مختلفی همچون عدم تعادل در فشار آب، تنظیم نبودن فشار گاز، خرابی قطعات، انسداد لوله ها و پمپ ها، خرابی ترموستات و غیره نیاز به سرویس و تعمیر پکیج پیدا می کنند. از این رو باید در سرویس و نگهداری سالیانه پکیج خود کوشا باشید  وگرنه نیازمند تعمیر پکیج بوتان در تهران می‌شوید و ممکن است هزینه های خود را تا چند برابر افزایش دهید. تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران

نکاتی جهت افزایش طول عمر پکیج بوتان
  • پکیج های دیواری هر ساله باید توسط متخصصان برسی شود، حتی اگر در این مدت استفاده نشده است.
  • تعمیر و نگهداری قطعات مربوط به احتراق و دود اگزوز پکیج دیواری را در طول فصل گرما کامل انجام دهید.
  • هر 2 سال یکبار قطعات مربوط به آب گرم پکیج دیواری مورد بازبینی و تعمیر و نگهداری قرار گیرد.
  • در هر 3 سال استفاده، اجزای گرمایش پکیج دیواری و کل سیستم گرمایشی تمیز شود و در صورت نیاز تعمیر شود.انجام نکات بالا به طور منظم باعث می‌شود علاوه بر عدم نیاز به تعمیر پکیج، راندمان حرارتی سیتم بهبود پیدا کند همچنین ایمنی و عمر مفید پکیج را افزایش می‌دهد، از طرفی هزینه های جاری زندگی شما را کمتر خواهد کرد.
  • پکیج های دیواری هر ساله باید توسط متخصصان برسی شود، حتی اگر در این مدت استفاده نشده است.
  • تعمیر و نگهداری قطعات مربوط به احتراق و دود اگزوز پکیج دیواری را در طول فصل گرما کامل انجام دهید.
  • هر 2 سال یکبار قطعات مربوط به آب گرم پکیج دیواری مورد بازبینی و تعمیر و نگهداری قرار گیرد.
  • در هر 3 سال استفاده، اجزای گرمایش پکیج دیواری و کل سیستم گرمایشی تمیز شود و در صورت نیاز تعمیر شود.انجام نکات بالا به طور منظم باعث می‌شود علاوه بر عدم نیاز به تعمیر پکیج، راندمان حرارتی سیتم بهبود پیدا کند همچنین ایمنی و عمر مفید پکیج را افزایش می‌دهد، از طرفی هزینه های جاری زندگی شما را کمتر خواهد کرد.
چرا آب پکیج بوتان، گرم نمیشود؟

افت و نوسان فشار گاز، پایین بودن فشار آب ورودی به پکیج، رسوب گرفتن مبدل، هوا داشتن لوله های پکیج، خراب شدن شیر سه طرفه، سوختن برد پکیج برخی از رایج ترین دلایل گرم نکردن آب پکیج است.

برای رفع این مشکل ابتدا توصیه می کنیم فشار گاز و آب ورودی را بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد علت خوب گرم نکردن پکیج به دلیل پایین بودن فشار گاز و آب می باشد. در صورت رفع نشدن این مشکل فشار بار را بررسی نمایید. رسوب گیری، هواگیری و بررسی دیگر قطعات پکیج از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران

از کجا بفهمیم پکیج بوتان نیاز به تعمیر دارد؟

با افزایش طول عمر پکیج، رسوبات کربن تولید شده در اثر احتراق در دمای بالا، تجمع گرد و غبار وارد شده هوا در پکیج دیواری و همچنین عواملی مانند رسوب، گل و لای و میکروارگانیسم‌های موجود درسیستم آبراهه را تحت تأثیر قرار خواهند داد.

تبادل حرارتی و مکانیکی قطعات متحرک اثر نامطلوبی دارند که باعث کاهش طول عمر پکیج و افزایش میزان خرابی آن می‌شود. بنابراین، برای اینکه پکیج دیواری در شرایط کاری مناسب، کارآمد واقتصادی کار کند، باید به طور منظم از تجهیزات نگهداری کرد.

مشکلاتی که نیاز به تعمیر پکیج نمایندگی بوتان دارند عبارتند از:

گرم بودن کم رادیاتورها

حرارت یا گرمای کم آب مصرفی یا نوسان دما

انفجاری روشن شدن پکیج

پکیج دائم افت فشار دارد

کار نکردن پمپ یا صدای ناجور آن

سر و صدای بیش از حد پکیج هنگام کار کردن

افزایش فشار همزمان با افزایش دما می‌باشد

افزایش خود به خودی فشار

تعمیر فن پکیج بوتان

محصولات احتراق را از داخل محفظه احتراق به خارج هدایت میکندوبا توجه به عایق بندی محفظه نسبت به محیط خارج، هوای الزم جهت احتراق بداخل محفظه مکش می شود. چند ثانیه قبل از هنگامی که سیستم احتراق یعنی برنر و جرقه زن اتوماتیک فرمان شروع کار را از برد دریافت نمایند، فن، عمل خارج کردن گازهای انباشته شده احتمالی در محفظه احتراق را شروع می کند.

به طور اتوماتیک 15 ثانیه پس از خاموش شدن برنر فن به کار خود ادامه می دهد وسپس قطع خواهدشد.این امر باعث تخلیه کامل محفظه احتراق از محصوالت احتراق می شود. برد دستگاه قابلیت برنامه ریزی برای فعالیت فن پس از خاموش شدن برنر را از صفر تا 99 ثانیه دارا میباشد. تکیه گاه محورفن دستگاه بوتان  از نوع بلبرینگی است و باتوجه به اینکه توان آن 52وات می باشد و از قدرت مکش و دهش باالئی برخوردار است، کم صدا خواهد بود.

علت سرد شدن رادیاتورهای پکیج بوتان، چیست؟

اگر با سرد شدن رادیاتورهای پکیج مواجه شدید باید رادیاتور را بررسی کنید، زیرا ممکن است رادیاتور هوا گرفته باشد و این مشکل را به وجود آورده باشد. برای عیب‌یابی خرابی پکیج باید شیر ورودی گاز و بررسی کنید تا اندازه شیر با فشار گاز تناسب داشته باشد. البته خرابی در سنسورهای گرمایشی هم می‌تواند دلیل رخ‌داده این حادثه باشد. اگر سنسورهای گرمایشی نیاز به تعویض و تعمیر دارند در اسرع وقت این کار را انجام دهید.

اگر قطعه موردنظر را تعمیر کردید اما بازهم متوجه شدید عملکرد پمپ مشکل دارد، باید برد الکترونیک دستگاه را چک کنید تا اگر ایراد دربرد الکترونیک دستگاه باشد آن را تعویض یا تعمیر کنید. اگر شما می‌خواهید از خدمات تکنسین‌های باتجربه و ماهر استفاده کنید ما به شما تهران سرویسکاران را معرفی می‌کنیم.

چرا پکیج بوتان روشن نمیشود؟

اگر پکیج بوتان شما روشن نمی‌شود، بهتر است ابتدا، ابتدایی‌ترین موارد را بررسی نمایید برای مثال حتما گازهایی که به پکیج متصل است مانند گاز ورودی را مورد بررسی قرار دهید زیرا در اکثر مشاهدات، یا گاز پکیج قطع بوده است و در برخی از موارد دیگر، گاز رودی به پکیج، مشکل داشته است.

در اولین قدم، باید بررسی کنید که شلنگ گاز، قطع است یا وصل. اگر وصل است، بهتر است بروید سراغ گام بعدی یعنی بررسی جریان گاز و.. اگر جریان گاز شما نیز وصل بود باید آخرین مورد را مورد بررسی قرار دهید یعنی فشار گاز. زمانی که فشار گاز شما به اندازه کافی نباشد، در نتیجه با روشن نشدن پکیج بوتان و یا خاموش و روشن شدن دستگاه مواجه خواهید شد.

البته در برخی از شرایط، تنظیمات فشار گاز بهم می‌ریزد و سبب رخداد چنین اتفاقی می‌گردد. جهت درخواست کارشناس برای تنظیم فشار گاز خود می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما برای تنظیم فشار پکیج شما اقدام نمایند و همچنین می‌توانید درخواست خود را در سامانه آنلاین قاصدک، ثبت فرمایید.

چرا دمای آب خروجی پکیج بوتان، بالا رفته است؟

زمانی که آب خروجی پکیج شما بیش از حد تعریف شده بالا می‌رود باید چندین نکته مهم را مورد بررسی قرار دهید. اولین نکته‌ای که باید مورد بررسی قرار گیرد، میزان گاز ورودی به پکیج است زیرا اگر میزان گاز ورودی بیش از حد تعریف شده باشد، دمای آب خروجی پکیج تا حد قابل توجهی بالا می‌رود. دومین موردی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، بررسی مسیر ورودی و خروجی آب پکیج است.

باید از مسدود نبودن آنها اطمینان حاصل شود و در صورت مسدود بودن، باید برای رفع انسداد آنها، اقدام گردد. سومین و آخرین نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت واقع گردیده است، کم بودن فشار آب است که مشکل چندان فنی‌ای محسوب نمی‌شود.

چرا پکیج بوتان، انفجاری روشن می‌شود؟

انفجاری روشن شدن پکیج بوتان، معمولا یک دلیل واحد ندارد ولی دلایل زیادی هم ندارد که در ادامه به معرفی این دلایل خواهیم پرداخت ولی در نظر داشته باشید که حتما، برای رفع این موارد، بهتر است با یک کارشناس در ارتباط باشید زیرا این موارد، از لحاظ امنیتی بسیار مهم است. برای درخواست کارشناس از تیم خبره قاصدک جهت تعمیر پکیج بوتان و تعمیر آبگرمکن بوتان، می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید.

از جمله دلایلی که سبب انفجاری روشن شدن پکیج بوتان می‌شود می‌توان به تنظیم نبودن فاصله بین مشعل و الکترود جرقه زن الکتریکی، تنظیم نبودن میزان گاز ورودی به دستگاه پکیج بوتان شما، مسدودیت دودکش‌ها و… اشاره نمود.

ارورهای پکیج بوتان

دلیل ارور E01 پکیج بوتان چیست؟ این ارور نشان دهنده مشکل در شعله پکیج می‌باشد و از نشانه‌های آن می‌توان به روشن نشدن شعله پکیج اشاره نمود.

دلیل ارور E02 پکیج بوتان چیست؟ این ارور زمانی رخ می‌دهد که کلید حرارتی مبدل پکیچ دچار نقضی در عملکرد خود شده باشد.

دلیل ارور E03 پکیج بوتان چیست؟ این ارور به شما نشان می‌دهد که پرشر سوئیچ پکیج خراب شده است.

دلیل ارور E04 پکیج بوتان چیست؟ زمانی که این ارور را روی صفحه نمایش پکیج خود مشکاهده کردید یعنی فشاری آب ورودی به پکیج کم است.

دلیل ارور E06 پکیج بوتان چیست؟ ان‌تی‌سی، سنسوری است که دمای آب گرم مصرفی را تشخیص می‌دهد و این ارور زمانی رخ می‌دهد که ان‌تی‌سی پکیج، قطع شده باشد.

دلیل ارور E07 پکیج بوتان چیست؟ این ارور نیز مطابق با ارور بالا، نشان دهنده قطع شدن ان‌تی‌سی پکیج می‌باشد.

دلیل ارور E09 پکیج بوتان چیست؟ این ارور نشان دهنده عدم گردش آب برخی از بخش‌های پکیج از جمله مدار و پمپ برد است.

دلیل ارور E11 پکیج بوتان چیست؟ ارور E11 یکی از مهمترین ارورهای پکیج بوتان است. این ارور نشان می‌دهد که اختلالی در عملکرد برد دستگاه و یا مشعل آن، وجود دارد همچنین زمانی که تداخل امواج مغناطیسی اطراف شعله وجود داشته باشد، پکیج ممکن است چنین اروری را نشان دهد. درصورت مشاهده این ارور و جهت تعمیر پکیج بوتان باید حتما از یک کارشناس کمک بگیرید.

دلیل ارور E12 پکیج بوتان چیست؟ قطعی سیم مدولاتور شیرگاز باعث رخ دادن چنین اروری می‌گردد.

دلیل ارور E28 پکیج بوتان چیست؟ زمانی که یک ارور به صورت 5 بار متوالی نمایش داده شود، این ارور به صورت خودکار نمایش داده می‌شود.

چرا دما و چشمک زن پکیج بوتان روشن می‌شود؟ زمانی ک کلید فشار پکیج عمل نکند، این ارور نمایش داده می‌شود.

چرا چراغ سبز پکیج بوتان روشن شده است و خاموش نمی‌شود؟ این چراغ در مدل‌های کالداونیزیا و اپتیما زمانی روشن می‌شود که مشعل پکیج روشن باشد.

چرا چراغ سبز پکیج، یک ثانیه روشن می‌شود و 5 ثانیه خاموش است؟ این حالت زمانی رخ می‌دهد که پکیج آماده به کار باشد و عملا پکیج شما مشکلی ندارد و نیاز به خدمات تعمیر پکیج بوتان ندارید.

چرا چراغ قرمز پکیج بوتان چشمک می‌زند؟ زمانی که ترموستات دستگاه قطع شده باشد، چراغ قرمز چشمک می‌زند.

چرا چراغ قرمز پکیج بوتان به صورت ثابت روشن شده است؟ زمانی که ان‌تی‌سی گرمایش دستگاه قطع شده باشد، شما با این حالت روبرو خواهید شد. جهت رفع عیب و تعمیر باید ان‌تی‌سی و اتصالات را بررسی نمایید.

چرا چراغ زرد پکیج بوتان چشمک می‌زند؟ زمانی که حداکثر توان گرمایشی در کلید دستگاه فعال باشد، شما با این حالت روبرو خواهید شد.

چرا چراغ زرد پکیج بوتان به صورت ثابت روشن شده است؟ این ارور زمانی رخ می‌دهد که ان‌تی‌سی مصرفی قطع شده باشد.

چرا چراغ سبز چشمک زن، نیم ثانیه خاموش و روشن است؟ این ارور نشان دهنده اشکال در پرشر آب است. جهت تعمیر پکیج بوتان باید پرشر را بررسی کنید و درصورت نیاز تعویض نمایید.

افت فشار در دستگاه‌های بوتان، به چه دلیل رخ میدهد؟

یکی از مشکلات رایجی که در اکثر مدل‌های دستگاه بوتان یافت می‌شود، افت فشار است. عوامل متعددی می‌توانند باعث بروز افت فشار در دستگاه‌های بوتان شوند. خرابی منبع انبساط از عواملی است که می‌تواند باعث کاهش فشار در پکیج بوتان مدل پارما شود.

البته این را هم در نظر بگیرید اگر پکیج شما بیش از سه سال عمر دارد، هفته یک بار دچار افت فشار می‌شود. منبع انبساط وظیفه ثابت نگه‌داشتن و بالانس آب گرم را بر عهده دارد و اگر منبع انبساط سوراخ شود پکیج با افت فشار مواجه می‌شود، زیرا تعادل فشار دستگاه به هم می‌ریزد.

نشتی آب از دیگر عواملی است که می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. اگر رادیاتورها سوراخ شوند نشتی آب روی می‌دهد و همین عامل می‌تواند فشار دستگاه بوتان را کاهش دهد. البته اگر در دستگاه هوا وجود داشته باشد پکیج دچار افت فشار می‌شود.

تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران

سوالات متداول

تعرفه تعمیرات بستگی به نوع خرابی شما، نوع خدماتی که دریافت کردید، نیازمندی دستگاه شما به قطعات و… بستگی دارد. این قیمت‌ها دچار نوساناتی است که نمی‌شود قیمت واحدی را برای آن اعلام کرد. پیشنهاد می‌شود برای استعلام قیمت با شماره تماس 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا تعرفه تعمیر پکیج بوتان شمارا به شما اعلام نمایند. جدول تعرفه‌ی زیر، یک جدول حدودی است و قیمت‌ها ممکن است تغییر کند.

تعمیرات پکیج، فرآیندی حساس است و طی آن، پکیج شما باید کامل مورد بررسی قرار گیرد. همچنین عملیات تعمیر ممکن است نیازمند قطعه شود که در چنین شرایطی ممکن است روند کار، طولانی‌تر گردد زیرا تامین قطعات، از شرکت صورت می‌گیرد ولی درصورتی که دستگاه شما تعمیر سنگینی نداشته باشد، ممکن است فرآیند تعمیرات شما حتی طی دو ساعت نیز پایان یابد.

قاصدک تعمیر، پس از نصب پکیج بوتان و تعمیر پکیج بوتان ، آن را به مدت 36 ماه گارانتی بی قید و شرط می‌کند. این گارانتی خیال شمارا از نمایندگی مجاز بودم قاصدک تعمیر، مطمئن خواهد کرد و شما مطمئن خواهید بود که دستگاه خود را به دستان امنی خواهید سپرد.

تمام خدماتی که قاصدک تعمیر به شما ارائه می‌کند، در محل انجام می‌گیرد و هیچ چیزی از محلی که شما انتخاب کردید خارج نمی‌گردد.

برای ثبت درخواست برای دستگاه پکیج بوتان خود تنها کافیست با شماره تلفن 09358101607 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما برای تعمیر پکیج بوتان شما در زمان تعیین شده توسط شما اقدام نمایند.

کلمات کلیدی مرتبط

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شرق تهران، تعمیر پکیج بوتان در نارمک، تعمیر پکیج بوتان در هنگام، تعمیر پکیج بوتان در تهرانپارس، تعمیر پکیج بوتان در پاسداران، تعمیر پکیج بوتان در حکیمیه، تعمیر پکیج بوتان در هفت حوض، تعمیر پکیج بوتان در تهران نو، تعمیر پکیج بوتان در شمیران نو، تعمیر پکیج بوتان در نظام آباد، تعمیر پکیج بوتان در نیروی هوایی، تعمیر پکیج بوتان در وحیدیه، تعمیر پکیج بوتان در دماوند، تعمیر پکیج بوتان در هروی، تعمیر پکیج بوتان در پیروزی، تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران، نمایندگی بوتان در شرق تهران

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟