4.7/5 - (92 امتیاز)

تعمیر ظرفشویی بوش

قاصدک تعمیر، نماینده مرکزی و رسمی بوش در تمام نقاط ایران، به شما اطمینان میدهد که در کمترین زمان ممکن، دستگاه ظرفشویی شمارا تعمیر کند.

نمایندگی بوش سرویس – قاصدک تعمیر در تهران اعلام آمادگی برای فروش لوازم یدکی بوش، تعمیرات و خدمات پس از فروش می نماید بنابراین درصورتی که ظرفشویی شما دچار مشکل شده است، با قاصدک تعمیر تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت، برای رفع کردن مشکل ماشین ظرف شویی شما اقدام نمایند.

تکنسین های قاصدک تعمیر، در زمان تعیین شده به منزل شما مراجعه میکنند و پس از عیب یابی، تعمیر دستگاه شما، اقدام میکنند همچنین به یاد داشته باشید که قاصدک تعمیر، دستگاه شما را در منزل خودتان تعمیر میکند و در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب را به تعمیرگاه انتقال میدهد.

لیست زیر شامل سوالات رایج، نحوه تعمیر و نکاتی درمورد ظرفشویی بوش میباشد که شما میتوانید با کلیک کردن روی متن موردنظر خود، پاسخ آن را بیابید.

دلیل آبگیری نکردن ظرفشویی بوش چیست؟

دلایل متعددی وجود دارد که باعث آبگیری نکردن ظرفشویی میشود و اولین و ساده ترین دلیل که باید مورد بررسی قرار بگیرد، چک کردن مسیر ورود آب است مانند شیر آب ورودی یا آب ساختمان.

اگر ایراد از از مسیر آب ورودی نبود، سوپاپ را چک کنید. اگر سوپاپ خراب باشد، دریچه قبل از اینکه دستگاه به صورت کامل آبگیری کند، بسته میشود.

اگر مشکل دستگاه خود را نتوانستید در این زمینه رفع کنید، با ما تماس بگیرید تا برای رفع این مسئله اقدام کنیم.

چرا ظرفشویی بوش روشن نمی‌شود؟

در ابتدا، اتصالات برق مانند کابل ها و پریز را چک نموده زیرا که عموما خیلی ها دچار این اشتباه میشوند ولی اگر پس از چک کردن مشکل شما حل نشد، ممکن است ایراد در میکروسوئیچ یا قفل باشد که در این صورت بهتر است با یک تکنسین مشورت کنید.

البته مشکل دستگاه میتواند در بخش های دیگری مانند برد الکتریکی یا تایمر دستگاه باشد که در این صورت بهتر است با تکنسین مشورت کنید زیرا دست زدن شما به دستگاه ممکن است برایتان هزینه ساز شود.

دلیل بازگشت آب کثیف به دستگاه چیست؟

این ایراد یکی از پرگذارش ترین ایرادها در ظرفشویی بوش میباشد که برای مشتریان این محصول، بسیار زننده بوده است.

دلایل مختلفی میتواند سبب بروز این مشکل شود ولی بهترین اقدام این است که ابتدا شیر چک دستگاه را بررسی کنید که مبادا خراب نشده باشد. شیر چک آب را فقط از یک سمت عبور میدهد و اجازه برگشت آب کثیف را نمیدهد پس اگر شیرچک خراب شود، آب کثیف باز خواهد گشت که در اینصورت باید شیر چک دستگاه تعویض شود. برای عوض کردن این قطعه، قسمت قفسه پایین ظرفشویی را باز نموده و در قدم بعدی، با برداشتن بازوی آب پاش و فیلتر، درپوش را بلند کرده و شیر چک را باز کنید و آن را عوض کنید.

ارورهای ظرفشویی بوش به چه معناست؟

ارورهای دستگاه بوشدلیل ارورها
E06خرابی سوئچ درب
E07خرابی فن خشک کن
E08سرعت پمپ گرم کن سرعتش کم شده
E09گردش گرم کن از کار افتاده
E10پمپ گرم کن از کار افتاده
E11مقاومت گرمایی یا سیم کشی مرتبط معیوب است
E12نیاز به حضور تکنیسین میباشد
E13دمای آب بیش از حد ( 75 درجه ) میباشد
E14نیاز به حضور تکنیسین میباشد
E15سنسور شناور ایراد دارد
E16کمبود آب ورودی
E17سطح آب بیش از حد بالا است
E18سطح آب بسیار کم است
E19نیاز به حضور تکنیسین میباشد
E20پمپ گردش یا موتور اصلی ظرفشویی
E21موتور اصلی ایراد دارد
E22نیاز به حضور تکنیسین میباشد
E23پمپ تخلیه ایراد دارد
E24فیلتر تخلیه ایراد دارد
E25پمپ تخلیه ایراد دارد
E26نیاز به حضور تکنیسین میباشد
E27نیاز به حضور تکنیسین میباشد

نحوه جرم گیری ظرفشویی بوش به چه صورت است؟

برای جرمگیری ظرفشویی بوش و افزایش کیفیت، محتویات بک بسته جرمگیر مخصوص ماشین ظرفشویی بوش را داخل جای قرص ظرفشویی خالی کرده و برنامه قابلمه‌شور با دمای آب ۷۰ درجه سانتی‌گراد را تنظیم کنید. جرمگیری ماشین ظرفشویی باید بعد از هر ۲۰ تا ۳۰ بار استفاده تکرار شود.

چرا ظرفشویی بوش هنگام کار کردن، صدا میدهد؟

نه فقط ظرفشویی بوش بلکه تمامی ظرفشویی ها هنگام کارکردن از خود صدا تولید میکنند اما اگر این صدا بلندر یا بیشتر از حد واسط باشد باید این مسئله را جدی بگیرید زیرا که ایجاد صدا در دستگاه نشان دهنده اختلال در عملکرد دستگاه است.

در اولین قدم به نحوه چیدمان ظروف دقت کنید که عموما این مضوع سبب سر و صدای زیادی در دستگاه شما میشود اما اگر ایرادی در نحوه چیدمان ظروف وجود نداشت، ممکن است ایراد از بازوهای آب‌پاش یا خارج شدن آن‌ها از جای خود باشد که برای تعمیر این مضوع بهتر است تعمیرات را به یک نیروی متخصص بسپارید.

چرا ظرفشویی بوش، نشتی آب دارد؟

نشتی آب از ظرفشویی بوش باعث کثیفی زیادی میشود که این کثیفی برای مشتریان بوش بیسار دلنچسب بوده است و میتواند سبب آسیب رسیدن به دستگاه های مجاور نیز شود. این مشکل عموما ناشی از پاره شدن شلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه یا ترک خوردن واشرهای دور در دستگاه رخ میدهد.

برای رفع این مشکل ابتدا پمپ تخلیه را چک کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید اگر خرابی از پمپ تخلیه بود، تعمیرات را به ما بسپارید زیرا که ممکن است باعث خرابی بیششتر شود ولی اگر پمپ تخلیه سالم بود، واششرهارا چک کنید و در صورت خرابی آنهارا تعویض کنید.

شلنگ پمپ تخلیه گذینه ی بعدی برای چک کردن است. رفع انسداد شلنگ یا تعویض شلنگ، صد در صد مشکل نشتی آب را برطرف میکند.

قطعات مهم و حیاتی ظرفشویی بوش چیست؟

کیت چرخ ظرفشویی بوش؛ کیت چرخ قفسه پایین شامل 8 چرخ و 8 محور است که کار خارج و داخل شدن قفسه را انجام می دهد.

غلتک قفسه ظروف و محورها؛ این غلتک ها به قفسه ظروف  می چسبند و به فقسه اجاز می دهند به سمت داخل و خارج به راحتی بچرخد.

قفل درب ماشین ظرفشویی بوش؛ این قطعه یک مکانیسم ساده خاموش و روشن است که ماشین ظرفشویی را هنگامی که درب آن باز است از کار کردن باز می دارد.

کیت تنظیم کننده قفسه ظرفشویی بوش؛ تنظیم کننده قفسه از قطعات مختلف تشکیل شده و به قفسه ظروف وصل می شود و برای تغییر ارتفاع قفسه استفاده می شود.

غلتک بالایی و محور ظرفشویی بوش؛ غلتک ظرفشویي بوش به قفسه ظرف بالایی وصل می شود و به قفسه ظروف اجازه میدهد به راحتی حرکت کند.

کابل برق ظرفشویی بوش؛ این کابل دارای سه لاین انتقال جریان فاز نول و زمین می باشد و وظیفه ی وصل کردن ظرفشویي بوش به جریان برق شهر را دارد.

پمپ تخلیه ظرفشویی بوش؛ این پمپ عملیات تخلیه آب را از مخزن ظرفشویي بوش به خارج از آن انجام میدهد و گاها این پمپ کار تولید گرما را نیز انجام می دهد.

بازوی آب پاش ظرفشویی بوش؛ بازو ها در داخل اتاق ظرفشویي بوش آب را در بخش های مختلف ظرفشویی هدایت می نماید و آبکشی ظروف را انجام می دهد.

چرا آلارم نمک ظرفشویی خاموش نمی شود؟

دلایل گوناگونی وجود دارد که سبب خاموش نشدن آلارم نمک ظرفشویی میشود ولی این مشکل عموما به دلیل عدم تشخیص درست سطح نمک در مخزن نمک، رخ میدهد. ممکن است نمکی درون مخزن خالی شده باشد یا سطح نمک کافی مباشد ولی اگر از سطح نمک درون مخزن مطمئن هستید، ممکن است ظرفشویی شما دارای مشکل فنی ای باشد. فراموش نکنید ابتدا چک کنید که آیا خطایی در سیستم وجود دارد یا خیر و درصورت نیاز با قاصدک تعمیر­ – نمایندگی بوش سرویس تماس حاصل فرمایید.

چگونه ایرادات سیستم الکترونیکی ظرفشویی بوش را برطرف کنیم؟

مشکلات سیستم الکترونیکی ظرفشویی بوش میتواند ناشی از دلایل متعددی باشد. از جمله این مشکلات میتوان به کنترل دستگاه، خرابی قطعات الکترونیکی و یا نقص در سیم‌کشی اشاره کرد. در ادامه به چند موارد از این مشکلات و نحوه حل آنها میپردازیم.

مورد اول؛ بازنشانی دستگاه: بازنشانی دستگاه شیوه ای است که تمامی تنظیمات دستگاه به حالت فکتوری یا کارخانه بازگردانده می‌شود. این طریقه می‌تواند به عنوان یک راه حل ساده برای رفع بعضی از مشکلات سیستم الکترونیکی باشد. برای انجام این کار، باید دکمه‌های مورد نظر را برای چند ثانیه فشار دهید تا دستگاه ریست شود.

مورد دوم؛ بروزرسانی نرم‌افزار: در صورتی که ایراد ناشی از نرم افزار بوده باشد، باید به سایت شرکت بوش مراجعه کنید و سپس آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید.

مورد سوم؛ تعمیر قطعات الکترونیکی: در صورت خرابی یا نقص در قطعات الکترونیکی دستگاه، بهتر است به کمک یک تعمیرکار مجاز بوش مراجعه کنید تا اوضاع را ارزیابی و قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند را تعمیر کند.

مورد چهارم؛ در صورت لزوم، می‌توانید قطعاتی مانند ماژول‌های الکترونیکی، سیم‌کش‌ها و غیره را با قطعات جدید و سالم جایگزین کنید.

مورد پنجم؛ از یک متخصص کمک بگیرید.

مواد شوینده ظرفشویی بوش چیست و چگونه آنهارا تهیه کنیم؟

انواع متفاوتی از مواد شوینده ظرفشویی بوش وجود دارد که در ادامه تمامی آنهارا به علاوه بهترین برند و نحوه تهیه آنهاخواهیم شناخت.

  1. قرص ماشین ظرفشویی
  2. ژل ماشین ظرفشویی
  3. جلادهنده ماشین ظرفشویی
  4. بوگیر ماشین ظرفشویی
  5. نمک ماشین ظرفشویی
  6. جرمگیر ماشین ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی؛ قرص های ماشین ظرفشویی، اولین و مهمترین مواد شوینده نه فقط در ماشین ظرفشویی بوش بلکه در تمامی ماشین ظرفشویی ها میباشد و درجه پاک کنندگی آنها تاثیر زیادی دارد. در اولین قدم شم باید هنگام خرید از برند این قرص ها مطمئن شوید. بهترین برند در این قرص ها، برندهای فیری (Fairy) و فینیش (Finish) میباشد که برای تهیه این قرص ها میتوانیید با ما تماس حاصل فرمایید.

این قرص ها از نظر بسته بندی و وابسسته به هر برند با یک دیگر تفاوت زیادی دارند زیرا که تعداد بسته بندی ها متفاوت است و از ۲۰ عددی گرفته تا ۱۰۰ عددی، در هر تعدادی که بخواهید، موجود است.

ژل ماشین ظرفشویی؛ ژل های ماشین ظرفشویی عملکرد مشابهی با قرص های ماشین ظرف شویی دارند با این تفاوت که به صورت ژل تولید می شود و کارایی منحصر به فرد خود را نیز دارد برای مثال حجم مصرفی از این ژل به انتخاب خود شما است ولی در قرص ها شما از چنین ویژگی هایی برخوردار نیستید و این ویژگی وجه اقتصادی بهتری نیز دارد. بهترین برند ها برای ژل ماشین ظرفششویی نیز همانند قرص ظرفشویی، برندهای فیری (Fairy) و فینیش (Finish) میباشد که برای تهیه این قرص ها میتوانیید با ما تماس حاصل فرمایید.

جلادهنده ماشین ظرفشویی؛ همان طور که از نام این محصول مشخص است، جلادهنده ماشین ظرفشویی ظروف کریستالی و شیششه ای را برق می اندازند و جلا میدهند. بهترین برند نیز برای این محصول، برندهای فیری (Fairy) و فینیش (Finish) میباشد که برای تهیه این قرص ها میتوانیید با ما تماس حاصل فرمایید.

بوگیر ماشین ظرفشویی؛ این محصول بهتربن انتخاب برای مشتریانی که مشکل بو با سیستم ظرفشویی خود دارند است برای استفاده کافیست که بوگیر را در طبقه بالایی موجود در دستگاه آویزان کنید و از آن استفاده کنید ولی به یاد داشته باشید که پس از استفاده از بوگیر، حتما برای یک الی دو ساعت درب ظرفشویی را باز بگذارید تا مانع ایجاد باکتری و آلرژی شوید.

لازم به ذکر است که بهترین برند سبب کمتریم آلژی و.. میشود و بهترین برند، فینیش (Finish) میباشد که برای تهیه این قرص ها میتوانیید با ما تماس حاصل فرمایید.

نمک ماشین ظرفشویی؛ نمک ظرفشویی با تعدیل و کاهش میزان سختی آب از به وجود آمدن رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی، از کدر شدن و خش افتادن ظروف که ناشی از سختی آب است جلوگیری می کند پس همیشه مخزن نمک ماشین ظرفشویی خود را پر نگهدارید تا شاهد کمترین رسوبات در سیستم خود باشید.

فینیش (Finish) بهترین ارائه کننده نمک های ظرفشویی میباشد. برای تهیه نمک ظرفشویی از برند فینیش و دیگر برندها با ما تماس حاصل فرمایید.

جرمگیر ماشین ظرفشویی؛ استفاده متداوم از ظرفشویی، سبب میشود املاح موجود در آب، رسوبات آهکی لوله های آب و منافذ خروجی آب گرفته شود و اگر ماشین ظرفشویی جرمگیری نشود، این رسوبات در طولانی مدت سبب ایجاد فشار زیادی بر موتور سیستم میشود و این فشارها به دستگاه آسیب میزند و در خوشبینانه تریین حالت ممکن سبب ایجاد بوی بد میشود که به سادگی قابل رفع نیست. پس بهتر است بعد از 40 بار استفاده از ماشین ظرفشویی و یا بین 4 الی 6 ماه یک بار از جرم گیر ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

بهترین برند جرمگیری برای تمامی ماشین ظرفشویی ها، برندهای فیری (Fairy) و فینیش (Finish) میباشد که برای تهیه این قرص ها میتوانیید با ما تماس حاصل فرمایید.

نحوه تعویض فیلتر ظرفشویی بوش به چه صورت است؟

برای تعویض فیلتر، ابتدا باید در دستگاه را باز کنید. توجه داشته باشید که محل قرار گیری فیلتر در کف دستگاه است. پوسته تاج مانند پلاستیکی قطعه را از حالت نشانگر آبی در جهت عقربه های ساعت به سمت راست بچرخانید و سپس قطعه را به سمت بالا بکشید. فیلتر جدید را با فیلتر قبلی جابجا کنید و قطعه را به سمت پایین فششار دهید و در مرحله آخر پوسته پلاستیکی تاج مانند را تا قرار گیری فلش آبی رو علامت فلش توری کف دستگاه بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید.

هزینه تعمیر ظرفشویی بوش چقدر است؟

هزینه تعمیرات ظرفشویی بوش به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و وابسته به عیب دستگاه و قطعه، هزینه متغییر است. جدولی که در زیر درج شده است، لیستی از نوع خرابی قطعه و هزینه تعمیر آن ذکر شده است ولی اعداد درون لیست کاملا متغییر است و وابسته به شرایط ممکن است تغییر کند. همچنین به یاد داشته باشید که کارشناسی و بازدید قاصدک تعمیر به صورت رایگان انجام میشود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوشخدمات تعمیرات ظرفشویی بوش
490,000  الی 790,000 تومان

تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی بوش

150,000  الی 350,000 تومان

تعویض شیلنگ اتصالات ماشین ظرفشویی بوش
450,000  الی 690,000 تومانتعویض پمپ ماشین ظرفشویی بوش
250,000  الی 390,000 تومان

تعویض لاستیک درب ماشین ظرفشویی بوش

250,000  الی 950,000 تومانتعویض میکروسوئیچ و قفل درب ظرفشویی بوش
490,000  الی 890,000 تومان

تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش

700,000  الی 3,500,000 تومان

تعویض المنت ماشین ظرفشویی بوش
190,000  الی 490,000 تومانتعویض سنسور آب ماشین ظرفشویی بوش

150,000  الی 190,000 تومان

تعویض فیلتر و پروانه پمپ ظرفشویی بوش

ارتباط با ما

برای برقراری ارتباط با ما به عنوان قاصدک تعمیر برای ارئه خدماتی به شما همچون فروش لوازم یدکی، خدمات پس از فروش و تعمیرات دستگاه شما اعم از ظرفشویی و… با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

فرآیند تعمیر تمام محصولات بوش عم از تعمر یخچال بوش، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر یخچال فریزر بوش، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر ظرفشویی بوش، تعمیر جاروبرقی بوش و…. در منزل صاحب دستگاه، رخ می‌دهد و فقط در صورت نیاز، قطعه معیوب به تعمیرگاه فرستاده می‌شود و پس از اتمام تعمیرات، قطعه با توجه به نوع تعمیرات به مدت 6 الی 3 ماه، گارانتی می‌گردد.

هزینه‌ها و تعرفه‌های تعمیرات ظرفشویی  بوش وابسته به فاکتورهای مختلفی، متغییر است. این فاکتورها می‌تواند به عواملی مانند نوع تعمیرات شما، حالت گارانتی دستگاه شما، هزینه تعمیر دستگاه شما، نرخ اتحادیه و… وابسته باشد. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس 09358101607 تماس بگیرید تا مشاوران ما شمارا راهنمایی کنند.

در وهله اول، همکاران ما تلاش می‌کنند تا قطعه معیوب دستگاه شمارا تعمیر کند تا هزینه‌های شما تا حد امکان کاهش بیابد ولی اگر قطعه معیوب قابل تعمیر نبود، کارشناسان ما برای تعویض آن اقدام می‌کنند. قطعه‌هایی که کارشناسان ما استفاده می‌کنند همگی دارای 6 الی 18 ماه گارانتی بی قید و شرط هستند. برخلاف باقی مراکز خدماتی که ادعای دروغین نمایندگی تعمیرات بوش را دارند، قطعات ما از شرکت رسمی بوش آلمان، تامین می‌گردند و صد در صد زمانت می‌شوند.

قاصدک تعمیر به عنوان تنها نمایندگی رسمی بوش در ایران، موظف به خدمات رسانی در تمام مناطق ایران می‌باشد. این خدمات از استانها شروع می‌شوند و تمام مناطق تهران اعم از شمال تهران تا حومه تهران را پوشش می‌دهد. ضمن کسب اطمینان شما، خدمات ما در تمام ایران می‌باشد پس با خیال راحت در هرکجای ایران که هستید، با ما تماس بگیرید و تعمیر دستگاه بوش خود را به دستان امنی بسپارید.

جهت اقدام برای تعمیرات محصولات بوش خود مانند تعمیر یخچال بوش، تعمیر لباسشویی بوش تعمیر ظرفشویی بوش، تعمیر جاروبرقی بوش و… شنا می‌توانید با شماره تلفن 09358101607 تماس بگیرید و تا کمتر از 24 ساعت برایتان کارشناس، اعزام شود.

کلمات کلیدی مرتبط

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش، تعمیر ظرفشویی، تعمیر ظرفشویی مبله بوش، نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی مبله بوش، تعمیر ظرفشویی توکار بوش، نمایندگی تعمیر ظرفشویی توکار بوش، تعمیر ظرفشویی رومیزی بوش، نمایندگی تعمیر ظرفشویی رومیزی بوش، خدمات پس از فروش ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش در شریعتی، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در شریعتی، تعمیر ظرفشویی بوش در قلهک، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در قلهک، تعمیر ظرفشویی بوش در ظفر، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در ظفر، تعمیر ظرفشویی بوش در قیطریه، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در قیطریه، تعمیر ظرفشویی بوش در مرزداران، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در مرزداران، تعمیر ظرفشویی بوش در گیشا، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در گیشا، تعمیر ظرفشویی بوش در ستارخان، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در ستارخان

تعمیر ظرفشویی بوش در اکباتان، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در اکباتان، تعمیر ظرفشویی بوش در صادقیه، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در صادقیه، تعمیر ظرفشویی بوش در سعادت آباد، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در سعادت آباد، تعمیر ظرفشویی بوش در شهرک غرب، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در شهرک غرب، تعمیر ظرفشویی بوش در شهر زیبا، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در شهر زیبا، تعمیر ظرفشویی بوش در فرمانیه، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در فرمانیه، تعمیر ظرفشویی بوش در نیاوران

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در نیاوران، تعمیر ظرفشویی بوش در آجودانیه، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در آجودانیه، تعمیر ظرفشویی بوش در جردن، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در جردن، تعمیر ظرفشویی بوش در کاشانک، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در کاشانک، تعمیر ظرفشویی بوش در شمال تهران، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در غرب تهران و

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟