جارو شارژی بوش

5/5 - (1 امتیاز)
جارو شارژی بوش
نمایندگی بوش سرویس – قاصدک تعمیر در تهران اعلام آمادگی برای فروش لوازم یدکی بوش، تعمیرات و خدمات پس از فروش مینماید بنابراین درصورتی که جارو شارژی بوش شما دچار مشکل شده است، با قاصدک تعمیر تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت، برای رفع کردن مشکل جارو شارژی شما اقدام نمایند.
تکنسین های قاصدک تعمیر، در زمان تعیین شده به منزل شما مراجعه میکنند و پس از عیب یابی، تعمیر دستگاه شما، اقدام میکنند همچنین به یاد داشته باشید که قاصدک تعمیر، دستگاه شما را در منزل خودتان تعمیر میکند و در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه منتقل میشود.

جارو شارژی های بوش معمولا به دلیل سبک بودن، عدم نیاز به سیم برق، صدای کمتر و همچنین از لحاظ اقتصادی به صرفه بودن، زیاد مورد استفاده افراد قرار میگیرند. این لوازم نیز دارای ایرادات متداولی است که در این دستگاه رخ میدهد. در ادامه به نحوه تعمیر این ایرادات خواهیم پرداخت.

دلیل خاموش شدن سریع جارو‌ شارژی چه میتواند باشد؟

زمانی که چراغ چشمک زن روشن میشود، یعنی باتری جارو شارژی شما به شارژ نیاز دارد البته در مدل های متفاوت نیز ممکن است روشن شدن چراغ چشمک زن نشان دهنده مکلاتی در دستگاه شما نیز باشد.

معمولا زمانی که جارو شارژی شما به سرعت خاموش میشود، نشان دهنده احتمالی پایان یافتن عمر مفید باتری است.

دلایل دیگری نیز میتواند علت این رخداد باشد برای مثال ممکن است محفظه دستگاه شما پر شده باشد یا فیلتر دچار کثیفی شده باشد.

درصورتی که مشکل از باتری دستگاه بود، میتوانید با مجموعه قاصدک برای تعمیرات ارتباط برقرار کنید.

چرا جارو شارژی بوش، بوی سوختگی میدهد؟ آیا تعمیر میشود؟

رایج ترین علت بوی سوختگی در جارو شارژی بوش، خرابی تسمه دستگاه میباشد.

وظیفه تسمه در جارئ شارژی بوش، انتقال نیروی محرکه به غلتک برس بوده است که ممکن است از جای خود در رفته باشد یا پاره شده باشد. همچنین ممکن است تسمه سئخته باشد که در این صورت بوی ناشی از سوختن تسمه باید مانند بوی سوختگی لاستیک باشد ولی در برخی از شرایط ممکن است که این بو فقط به دلیل کثیفی فیلترها بوده باشد.

ولی اگر فکر میکنید بوی سوختگی ناشی از موتور بوده، این احتمال وجود دارد که عمر مفید موتور به پایان رسیده باشد و شما باید برای تعویض قطعات اقدام کنید. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید زیرا که بازدید و کارشناسی قاصدک تعمیر رایگان است.

نچرخیدن غلتک برس جارو شارژی بوش به چه عت رخ میدهد؟

اگر غلتک برس جارو شارژی شما به درستی نمیچرخد، تسمه را در ابتدا چک کنید و اگر تسمه دستگاهتان پاره یا کشیده شده بود، برای تعویض آن اقدام کنید. برای خریدن تسمه یا اعزام تعمیرکار میتوانید با ما تماس بگیرید.

در ادامه اگر برس جارو شارژی ششما توسط اجسامی مانند پرز یا مو بسته شده بود، اصطحکاک باعث خرابی تسمه خواهد شد که در این صورت برای دریافت خدمات تعمیرات با ما میتوانید در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید خراب بودن غلتک برس جارو شارژی سبب این میشود که جاروبرقی به خوبی نتواند از پس انجام عملیات هایی مانند تمیزکاری بر آید.

 چرا جارو شارژی، شارژ نمیشود؟

در ابتدا از اینکه دستگاه به طرز صحیح روی پایه های شارژر قرار گرفته باشد، اطمینان حاصل کنید و در اقدام بعدی اتصاات شارژر را بررسی کنید و از ایراد نششدن آنها مطمئن شوید. همچنین دقت کنید که دسگاه هنگام ششارژ شدن، خاموش باشد.

در برخی از مدل ها ممکن است فرایند شارژ شدن برای اولین بار، دوازده ساعت زمان ببرد و هممچنین ممکن است عمر باتری شما به پایان رسیده باشد که در اینصورت باید برای تعویض باتری اقدام کنید.

به چه علت کاهش قدرت مکش دستگاه رخ میدهد و تعمیرات آن چگونه میباشد؟

در اولین قدم چک کنید که محفظه جارو شارژی پر نشده باشد و برای عیب یابی مطمئن شوید که محفظه دستگاه خالی باشد. اگر هرگونه آلودگی ای در محفظه یا برس دستگاه بود، حتما آن را بشویید تا از بین برود و فییلترهای دستگاه را به صورت مرتب تعیر کنید. اگر هیچکدام از نوشته های بالا جوابگو نبود، با ما برای رفع تعمیر تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که لوله دستگاه شما مسدود نشده باشد زیرا اگر مسدودیتی در این ناحیه باشد، سبب کاهش قدرت مکش دستگاه میشود.

چرا جارو شارژی بوش بیش از حد داغ میشود؟

در ابتدا جارو شارژی بوش را خاموش کنید و منتظر خنک شدن آن بمانید. گرم شدن دستگاه به دلایل مختلفی رخ میدهد و شایع ترین آن کثیفی فیلترها یا مسدود شدن برس و لوله ها بوده است که به وسیله پرز یا مو رخ میدهد. دلیل بعدب میتواند پر شدن محفظه جارو شارژی باشد که باید نسبت به آن محتاط بود و آن را در اسرع وقت تعویض کرد.

در نظر داشته باشید که روشن ماندن دستگاه در طولانی مدت سبب داغ شدن بیش از حد دستگاه میشود پس به اندازه مصرف خود نیز دقت نمایید.

دلیل صدای فراوان جارو شارژی بوش چیست؟

اگر دستگاه شما صدای آزار دهنده ای تولید میکند به احتمال زیاد ناشی این صداها، فیلترهای کثیف دستگاه شما است پس برای شستشوی آن ها به عنوان اولین قدم، اقدام کنید ولی اگر نتیجه نگرفتید ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد. برای عیب یابی ابتدا برس، پارویی و لوله را مورد بررسی قرار دهید و درصورت خرابی یکی از این قطعات، برای تعویض آن اقدام کنید.

همچنین اگر بلبرینگ های دستگاه شما شکسته باشد، این امر سبب تولید صدای ناهنجاری از دستگاه شما میشود. برای تعویض یا خرید قطعه در هرجایی ازجارو شارژی بوش خود میتوانید با ما تماس حاصل نمایید.

دلیل خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی بوش چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که میتوانید با بررسی آنها برای تعمیر این مشکل اقدام کنید. در اولین اقدام چک کنید که گردش جریان هوا به صورت صحیح در دستگاه رخ میدهد یا خیر زیرا این فاکتور بسیار روی عملکرد صحیح جاروبرقی تاثیر گذار است. یکی از عواملی که سبب مسدود شدن جریان هوا در دستگاه میشود، پر بودن محفظه جارو برقی است که باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه شما میشود پس بهترین راه حل برای جلوگیری این است که پس از هربار استفاده از دستگاه، کحفظه آن را خالی کنید.

انسداد لوله ها یکی دیگر از دلایلی است که گردش جریان هوا در دستگاه شما را مختل میکند. اگر مسدودیت لوله ها مشکل شما بود، باید انسداد را برطرف کنید.

در مرحله آخر، فیلترهارا چک کنید زیرا که کثیفی بیش از حد فیلترها باعث بسته شدن منافذ و ایجاد مشکلاتی در جریان هوا میشود.

نکاتی برای افزایش طول عمر جارو شارژی بوش

در وهله اول می بایست از وارد کردن هرگونه ضربه ای به بدنه دستگاه اکیدا اجتناب کنید.

برای طولانی مدت، جارو شارژی را روشن نگه ندارید.

اگر دستگاه شما برای جمع آوری آب تعبیه نشده است، به هیچ عنوان این کار را امتحان نکنید.

تند تند مخزن تخلیه را خالی کنید که مشکلی در رابطه با قدرت مکش و… پیش نیاید.

قبل از جدا کردن شارژر از برق، دستگاه را از آن جدا کنید.

هنگام استفاده، جارو را به اشیا و دیوار نکوبید.

از قرار دادن جارو شارژی در کنار وسایل گرمایشی بپرهیزید.

از جمع کردن اشیا نوک تیز و برنده توسط جارو خودداری کنید .

از تمیز کردن پوست حیوان، تار عنکبوت و همچنین حشرات اجتناب نمایید.

برای شارژ دستگاه فقط از شارژر مخصوص آن استفاده کنید.

جارو شارژی را در محیطی خشک و به دور از رطوبت نگهداری کنید.

تحت هیچ شرایطی، بدون داشتن فیلتر از جارو شارژی استفاده نکنید.

هزینه خدمات تعمیرات جارو شارژی بوش

هزینه تعمیرات جارو شارژی بوش به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و وابسته به عیب دستگاه و قطعه، هزینه متغییر است. جدولی که در زیر درج شده است، لیستی از نوع خرابی قطعه وهزینه تعمیر آن ذکر شده است ولی اعداد درون لیست کاملا مت-تغییر است و وابسته به شرایط ممکن است تغییر کند. همچنین به یاد داشته باشید که کارشناسی و بازدید قاصدک تعمیر به صورت رایگان انجام میشود.

هزینه تعمیر جارو شارژی بوشخدمات تعمیرات جارو شارژی بوش

240.000 تومان الی 1.200.000 تومان

هزینه تعویض باتری جارو شارژی بوش

250.000 تومان الی 3.000.000 تومان

هزینه تعویض موتور شارژی بوش

200.000 تومان الی 800.000 تومان

هزینه تعویض برد الکترونیکی جارو شارژی بوش

200.000 تومان الی 500.000 تومان

هزینه تعمیر برد الکترونیکی جارو شارژی بوش

80.000 تومان الی 200.000 تومان

هزینه تعویض آداپتور جارو شارژی بوش

60.000 تومان الی 80.000 تومان

هرینه تعمیر پلاتین های پایه جارو شارژی بوش

ارتباط با ما

برای برقراری ارتباط با ما به عنوان قاصدک تعمیر برای ارئه خدماتی به شما همچون فروش لوازم یدکی بوش، خدمات پس از فروش و تعمیرات دستگاه شما اعم از جارو شارژی و… با ما تماس بگیرید.

09358101607

error: Content is protected !!
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟